I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sökes: Stora foto album/blackbooks

Vår Hiphop - Graffiti

2009-10-22 20:48

Sökes: Stora foto album/blackbooks

söker stora blackbooks/foto album typ sånna dom har i style wars. omöjligt att få tag i ens närheten av den storleken. närmsta jag kommit är a3.. men vill ha större. nån som vet någon sida på nätet som har/säljer eller någon fysisk butik? peace

2009-10-22 21:28
Har också länge letat efter ett sånt foto album. Verkar nästan omöjligt att få tag på och har ännu inte hittat nåt.
I filmen "power of style" så sitter Poet från berlin och bläddrar i just ett sånt album, riktigt stora blad och perfekt om man vill klistra in hela väggar med många målningar efter varandra.

Om nån vet var man hittar ett sånt skulle jag uppskatta det till tusen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-23 17:31
ha ha typiskt den nya generationen , ni ska ha allt serverat på silverfat , använd fantasin för helvete!!! toyjävlar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-23 18:07
allright

Ehh, va?

Kan du vidareutveckla det där är du snäll, jag förstår inte alls vad du menar?

2009-10-23 18:24
ha ha typiskt den nya generationen , ni ska ha allt serverat på silverfat , använd fantasin för helvete!!! toyjävlar

Så du är av gammalt virke alltså och fick hugga ner ett träd och såga till en blackbook? jobbigt för dig då. det är ju inte så att jag bad nån på whoa komma och leverera mig en blackbook vid dörren.

och JA jag har redan andvänt min fantasi. jag har en urklipps pärm i storlek A3 med A3 Plastfickor och A3 papper. men vill ha STÖRRE.....

dra helvete HEJ!

2009-10-23 18:28
han tror säkert du vill ha en blackbok som i ordets rätta bemärkelse, ett dokument med målningar i, och inte en skissbok, som förvisso också mer eller mindre översätts till blackbook nuförtiden..
Tu m'emmerdes!

2009-10-23 18:33
Jo precis, men det är alltså ett FOTO album jag är ute efter inte en skiss bok.

Blackbook för mig är = En bok med samling av foton.
Inte ett skissblock/bok.. kan vara riktigt förvirande men dom som vart med ett tag vet ju..

2009-10-23 18:38
nu klarnar det, hehe.
Tu m'emmerdes!

2009-10-23 22:03
Åhléns finns bra. Vet inte om det är större än A3, men hvärt att kolla.
Heja blackbooks!!
Call me Mr. Tibbs

2009-10-24 11:44
ja en blackbook är en pärm med sina graffkort , annars heter det sketchbook

2009-10-24 23:08
Ritbok

2009-10-25 00:25
Du vill säkert bara ha en för att news hade såna album på omslaget till UP #40 nyligen :)

Skojar bara, ett tips är att kolla på olika fotobutiker och ställen där man kan framkalla kort. Det finns riktigt schyssta album på såna affärer där man kan klistra in kort i olika storlekar, vilket gör dem optimala för både skisser och kort på pieces. Dom är ganska dyra dock, så var beredd med plånkan!
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel

2009-10-25 13:41
mabanda= det stämmer så rätt det (;