Det finns minst två butiker som säljer färg,den ena är en stor kläd affär i två våningar som säljer "hip hop" gear.Där på andra våningen har dom montana black. sedan finns det en butik som säljer ironlak och molotow. Vet inte adresserna till någon av butikerna,men du kan garanterat fråga någon "unge" som klär sig baggy om vägen till två vånings butiken. Den ligger för övrigt 15 minuters promenad från deras tåg central alternativt mcdonalds i gamla stan. Lagliga väggar finns inte och jag vet inte riktigt hur "läget" förhåller sig just nu. Men när jag var där sist så kunde man måla ganska fritt om man bara vågar sig ut ur city,folk bryr sig inte så mycket om graff,om du inte trashar just deras egendom.. Det finns dunder feta fames,men då måste man även ta sig till rätt jobbiga kvarter,pratar du inte ryska eller lettiska ses du ofta som ett "easy catch". Hoppas du kan dra nytta av infon även om den var knapp. Kan för övrigt tillägga att Lettland är bland dom fedtaste ställena jag vart. Mvh.
Reputation is the cornerstone of power.