I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Urspår 09 - MR crew graffiti klipp

Vår Hiphop - Graffiti

2009-10-04 17:12

Urspår 09 - MR crew graffiti klipp

färskt klipp från MR crew

Rappare

2009-10-04 17:32
Det enda feta var street fighter-musiken!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2009-10-04 18:55
SÅ var det detta med konstruktiv kritik, grabbar och grabbinnor.
Jag vet att det är svårt när man är en hård klottrare, men försök, det kan funka.

/ADMIN

2009-10-04 19:41
asså vrf måste man säga elaka saker hela tiden säg bara,
"ah fortsätt grabbar de är bra xD"

helt onödigt att skicka såna tråkiga kommentarer då gör ni bara så att målarna får sämre självförtroende och kanske lägger ner vi ska ju samarbeta eller hur vi ska inte hata varann...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-08 08:45
Skönt med lite västerås iaf, kan bli bättre!

2009-10-08 13:13
skulle väl funkat om dom hade målat tåg,men tunnel med street fight musik förstår jag mig inte på riktigt bara

2009-10-08 16:24
Detta va nog mer gjort för en kul grej, och det är inte i västerås!

2009-10-08 16:28
Skönt att du slängde upp filmen, och alla här inne kan suga kuk !
Kör bara!

2009-10-08 16:36
hehe, huvudrollsinnehavaren är inte blygsam med vad han tycker

2009-10-08 17:18
Fiel, varför lägger ni upp en film om ni inte kan ta kritik?

Lite självkänsla kan man ändå ha och försöka förstå vad folk kommer säga om ens film.
Visar ju tydligt att du iaf inte kan ta kritik mot det som ni har gjort eftersom du försöka leka ball här när ni får negativ kritik?

Om du lägger upp något så får du fan räkna med att folk skriver va de tycker!
Kritik ska man lära utav, inte bli lack på ett internetforum för att folk inte gillar det man gör. Ta åt dig och försök lära ist för o bli lack och va cool o säga att alla kan suga kuk,

Diggade ändå hur du gjorde seconds o highlights på din Fiel :) Fattar inte va alla smågrejer gjorde på Mr målningen i tunneln...

Peace
glömde alla målare norrgående linjen eller vad?

2009-10-08 18:13
sthlmboy: rätt på spiken.

Problemet med dagens nybörjare(toys) verkar enligt mig vara att dom inte har nått tålamod, efter att ha målat ett år eller två så ser dom sig som "all over kings" och försöker få snabb fame vi internetforums eller liknande, det dom inte hajjar är att dom aldrig får nån respekt pga det utan bara mer toy stämpel.

fan saker och ting tar tid att lära sig och respekt är inget som är garaneerat att man får, var inte så kåta på fame och bara gör eran grej så skall ni se att förr eller senare börjar folk se era saker och undra vilka ni är och vips så kommer dom ihåg er.

Och som sagt, kan ni inte ta kritik så lägg inte upp sådant här för allas beskådan.

mina två cent om filmen:
- Ingen stil på målningarna
- Dåligt filmat
- försöker vara hardcore medans det ser ut som en lugn gångtunnel
- uselt klippt

+ för att ni iallafall försökte men var berädda på kritik

Kämpa på och folk kommer se er tillslut men det tar många år för dom flesta att få respekt!
-------------------------------
Tröttnat på Whoa? -> http://www.graffitiforum.se

2009-10-08 20:21
själv tycker jag den är nice (Y) :)
 Ja mitt användarnamn är gay... Men jag gjorde denna användare 2007

2009-10-08 23:26
jag tycker den var dålig
 Awaiting Beheadment and Mutilation

2009-10-09 09:37
Fiel är en vågad jävel! :P

Jag gillar grabbens cancontrol ändå! :) (Y)
http://www.youtube.com/watch?v=rc6uHRpnM20

2009-10-09 09:38
Jag gillar hur alla på whoa tydligen är bättre än alla andra målare i hela sverige, that makes sense.
http://www.youtube.com/watch?v=rc6uHRpnM20

2009-10-09 12:37
haha, inte precis seriös med att alla kan suga kuk, menar mest att det är tråkigt att man ska få massa skit för att man graffar, för här är det så att om man är dålig enligt någon 20 årig kille som är bäst i världen så kan man lika gärna sluta, och på de sättet så kommer de ju fan inte finnas någon graffiti om 20 år om alla ska sluta måla som inte har utvecklats än.. jag kan visst ta kritik, är inte så värst seriös när jag säger att " alla kan suga kuk " , jag bara målar och försöker utvecka mig och jag bryr mig inte om folk säger att jag ska lägga ner eller att jag är dålig.. detta är dock våran första film och vi gjorde målningarna och gick in och la upp en liten film bara för en kul grej, men roligt att några gillar den iallafall eftersom det säkerligen kommer upp en ny film, fast då med mer crews och bättre filmat och lite mer action, peace =)
Kör bara!

2009-10-09 12:55
Jag tycker att fiel's målning blev helt okej, han visar ju klart att han har kontrollen på burken. MR'n var ingen större hit om jag får uttrycka mig.
Tänk på att filma ordentligt nästa gång istället så kommer fler orka kolla på hela.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-09 13:16
att bli hånad är förhoppningsvis något som triggar en att bli bättre, när man väl blir bättre blir komplimangerna desto skönare.

2009-10-09 16:24
Himclown - Tackar ! japp, nästa gång blir det bättre filmat och med mer crews också, detta är inte precis någon super seriös film, utan mer en rolig grej ;)
Kör bara!

2009-10-09 18:14
är det verkligen västerås ? tycker det ser ut som en childstore påse en av grapparna har ? gbg ?

2009-10-09 18:24
fett! synd bara att det inte blev snyggt.
Tu m'emmerdes!

2009-10-09 19:34
målning nr 1; Jag undrade vad som tog sån jävla tid tills jag såg kortet i slutet. Det var pga den dåliga kvalitén som man såg. Tyckte inte det var något större fel på målningen.

målning nr 2; Gilla den. Satt och tänkte hela tiden "måste påpeka att där inte är någon bakgrund och skugga mellan Eet och Let. Blev lite besviken när du såg det själv och fixa till det :P Men som sagt, den gilla jag

2009-10-09 19:38
tråkigt och fult...snark. :O

Förstår inte varför man lägger upp nåt så värdelöst i en tråd på whoa men ni i filmen...fortsätt köra, går att bli bra även fast man börjar sent.

2009-10-09 23:49
det där är verkligen inte västerås, vilken stad det är kan jag låta vara osagt mer än att staden ligger 8-9 mil nordost om gbg ungefär och räknas in i västra götaland.

tråkigt att ni tog dom två lugnaste tunnlarna i hela stan. går att stå i dom mitt på dagen och köra utan att få knas ju..

diggar dock den fiel vid chark**n mer än detta, känns mer lekfullt. talar då om den som nästan är bredvid en v*s stänkare.
äcklig o sne.

vänerns-öl-stars

2009-10-10 02:44
Man lär sig av sina misstag.
(Förhoppningsvis)

2009-10-10 09:29
gemigpiller - Vi valde domhär tunnlarna eftersom vi ville spela in någon film där vi ändå hade tid på oss att måla, bara en kul grej lixom :)
Kör bara!

2009-10-10 09:39
Hörde ni det? Han skrev "en kul grej bara". Tyvärr verkar whoa ta detta som ett riktigt filmsläpp

2009-10-10 10:27
Vet någon vad låtarna heter? :)

2009-10-10 10:36
Hittade dom mha ett program, haxxor som jag är. Om någon vill veta, så är det:
Concord Dawn Vs. Ill Skillz - Watch Me Now
Evol Intent - Dead On Arrival

:)

2009-10-11 01:51
Blir altid så irriterad när det e nå drum n bass låt i bakgrunden när scenen inte ens är så hardcore.. Men visst, kul att det körs

2009-10-11 02:33
Oh nice med musiken från Friendly Fire filmen..

90-talister + dagens teknik / Internet = färskt klipp från MR crew.. tänker jag*^
undrar mest varför ni la upp detta klippet, de får en stark 1a av 10 kannor ifrån mig.
just nu tycker jag inte att de är kul att de körs.
-"Open Your Mind" din instängda egoistiska svenne!

2009-10-11 16:01
Gillar likheten på hans "Fiel" tag och vissa "fher" tags..
All bitches on the line

2009-10-11 16:14
Props för att ni är bland de få som vågar skapa en tråd om erat egna material här på Whoa.

Mvh

2009-11-01 20:56
ingen likhet i fiel & fher tagen, hur tänker du där?

2009-11-02 18:29
Ptja, svårt att ge en exakt förklaring, svängarna i bokstäverna och stilen gör att det liknar. Titta en gång till så kanske du ser.
All bitches on the line