I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nästan Torsk

Vår Hiphop - Graffiti

2009-08-08 12:50

Nästan Torsk

Tjoo!
Jag och en polare var ute lite väl tidigt igår kan man nog säga. Hur som helst min polare skulle backa mig och det gjorde han. Men när han kom och skulle ge mig en annan can kommer 2st cyklister från ingenstans in i tunnelen. Först börjar vi gå diskret därifrån och jag smyger ner canen i kompisens rygga, sedan ser jag hur dom cyklar efter oss och jag slänger mig ner i skogen och slår volter nerför en backe och landar och ligger där i ca40min. Dom skrek utöver skogen:
- Du kan komma ut vi har snackat med din polare.

Jag stannade yttligare ett tag och sedan gick jag upp och polaren ringde mig. Han hade snackat med dom. Han hade inte nämnt något om namn eller liknande, gubbarna hade sagt att vi bara fick en varning men att nästa gång kunde vi åka på en böter... PEWWW!!

Ska man lita på dom och kunna andas ut?

P.S Detta var min första gång jag blivit upptäckt...

"We're In It For The Game, Not For The Fame"
/Stojo

2009-08-08 12:52
om han nu är din polare så ska du lita på honom

2009-08-08 12:54
Det var två vanliga cyklister som pratade med din polare?
Dessa cyklister gav er en "varning" för att sedan säga att ni kan få böter nästa gång?

Du har nog inget att vara orolig över ska du se.

Cyklister som kan dela ut böter.... Pft.

2009-08-08 12:54
Andas ut du. vad ska hända?

2009-08-08 13:02
Cykelsnutar!!!!
Civilare?

Eller bara några som har nåt emot graffare o låtsas va snut, sånt e olagligt att låtsas va snut! ^^
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-08-08 13:58
Du kan nog softa :)

2009-08-08 15:42
Det där var nog det löjligaste jag någonsin har hört. Vad skulle kunna hända ?
Vila i frid Daniel ! 091030

2009-08-08 16:06
det är nog rätt chill
csg<3

2009-08-08 17:11
din kompis borde tagit fram filékniven och huggt ner cyklisterna, precis som 90% av användarna på whoa skulle gjort
 Awaiting Beheadment and Mutilation

2009-08-08 17:30
Men herregud, Varför ens prata med sådana vardagshjältar?
"Varning och böter" Det va fan det dummaste jag hört på jävligt länge.

2009-08-08 18:54
Shit nu fick du nåt häftigt att snacka om...Hardcore!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-08 20:54
Shit nu fick du nåt häftigt att snacka om...Hardcore!

det där va ju varken hardcore eller häftigt? eller ja, i din bubbla kanske det där är höjden av häftighet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-08 21:08
p16

2009-08-09 01:06
Du kommer drömma om ljudet från växlarna, däcken mot den våta asfalten och deras hesa flåsanden då dom förföljer dig.

Du borde fly landet, men inte till danmark för det är så cykelvänligt!
Jag säger inget!
Läkerol, makes people talk
shiet!

2009-08-09 05:46
Du kommer drömma om ljudet från växlarna, däcken mot den våta asfalten och deras hesa flåsanden då dom förföljer dig.

Du borde fly landet, men inte till danmark för det är så cykelvänligt!

hahahahahah du fick mig att skratta HÖGT

2009-08-09 11:09
Logotype Oj! Jag trodde att ironin var uppenbar.. fast jag glömmer bort att man måste prata barnsspråk på whoa..

2009-08-09 16:30
abre cyklister är farliga, dom har kondis och cykelpumpar
Skyll på systemet

2009-08-10 12:06
Antagligen några wankers som vill leva upp till sina barndomsyrken, men super sig fulla dag in och dag ut och slår sina barn och fruar. Så ja andas ut and keep going.

edit. Toyboy HAHA!

2009-08-12 12:04
Azzo ingen vet vad som händer en gång en kompis som körde i bosnien torska i sverige och han fick det fett med knas det var inte cyklister som förstått va han körde men ni fattar eller hur jo nice

2009-08-12 13:00
Man får väl låtsas vara snut så mycket man vill, så länge man inte utger sig för att vara det. Haha. Låtsas vara snut...
"Cause no matter what I say, it's too little too late
No way that I could ever set this crooked world straight"

2009-08-12 16:57
haschpuppie före första, använd punkter i dina texter och före andra kände jag mig helt lost när jag läste det där
Skivsamlare

2009-08-12 17:34
inga nämnda namn så äre ju lugnt..
http://soundcloud.com/majestictwelve
Ask beavis i get nothing but head.