Solvallaväggen numera laglig!?
- När jag passerade väggen med tåg idag såg jag att stora sektioner av väggen var rollad i vit o svart samt en målare och en "övervakare" (tror jag.) med varselvästar som målade väggen. Är det någon som vet något om detta!?
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
Dom ska måla om hela väggen, tillfälligt målarjobb mao
Samhällstjänst tjenare!
Det går bra nu? - Det går jävligt bra just nu. - Bingo Rimér
Den är långt ifrån laglig. Hoppas dom fan inte rollar Draken!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Brumma förbi me tåget där idag jag me. såg riktigt gött ut! men håller med sincedayone , draken ska inte röras.
K-line connection yo!
spliff macht frei
draken får dom inte röra ffs det kulle vara en tragedi
csg<3
haha, fett lyckade isånafall. Det kommer bara mer och mer graffs, och fula är dom inte heller!
saxat ut SvdD Klottrare vid Solvalla Publicerad: 5 augusti 2009, 21.16. Senast ändrad: 5 augusti 2009, 21.22 Väktare upptäckte på onsdagskvällen två klottrare vid Solvalla. Det var två män som klottrade på Travbaneplan i närheten av järnvägsövergången. En polispatrull skickades till platsen för att hjälpa väktarna. Polisen fick larmet vid 21.15-tiden. /Patetiskt!!
hahaha ser ju jävligt lagligt ut med tanke på att dom skriver solvallas logga i slutet, och nej ingen som kommer pilla på draken..
Klart att dom gör den prodden laglig . vad annars
"Vad annars" - Ooooh allsmäktiga Whoa ... vad vore jag utan er!
brummade förbi solvalla väggen idag runt halv 11 tiden, såg då en kille me väst o gasmask o en burk i handen, men när jag var påväg hem runt halv 4, så vare tre styckna me väst o det, men en liten del av väggen hade de eller andra (vet inte) rollat grå. Nån som kan förklara vad som händer?
Svar: -väggen målas av ca 12 målare som har kontrakt på väggen. -väggen kommer bli helt klar i slutet av nästa vecka då kontraktet löper ut. -Nej! Ziggy och Diseys klassiker Dragon kommer INTE att gås över.
Nää den va inte laglig för 5öre. Mem kommer kungarna å erbjuder dom en brutal väg såklart dom får tillstånd att måla..
CocaineMotherFucker1
stämmer
"Vill man träffa folk, då ska man gå med i en skytteklubb"
ziggy, är inte det liam?
Blunted in stockholm
stämmer inte
Någon som har bild på hela väggen?
Mr.G P18 Skulle krävas ett mäktigt panoramaobjektiv för att få med den väggen.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
As time passes by, so does the days of our lifes!
åk förbi själva och gör er en egen uppfattning om draken är borta eller inte! ;)
opel. Vad stämmer ej enligt dig ?
CocaineMotherFucker1
draken e kvar, inramad med fresha målningar
sincedayone P19 Det går att ta flera kort för att sedan klippa ihop till ett.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
cmf1 det var det Gussti skrev, förmodade att han menade liam norberg.
ska ju upp filmklipp på detta också.. kan ju vara intressant.
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Kanske ska ta mig dit i helgen, kan då filma hela väggen samt fota och sedan lägga upp bilderna här ? Om det är önskat vill säga.
glömde alla målare norrgående linjen eller vad?
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
Ikaroz blogg har feta bilder.
All bitches on the line
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kolla highlights tv på youtube eller på derras blogg där finns filmen ;)