Förlåt hld målarna
Jag var påväg hem igår natt och hörde ett par målare mellan helenelund och sollentuna. Full som jag var så försökte jag klättra upp på spåret där jag hörde ljuden ifrån, givetvis vart graffarna sketna i brallan när dom hörde en idiot klättra upp och skrika: Tjabba grabbar! så dom började springa. Så som sagt förlåt, hoppas ni ser detta!
skicka in en "dagens ris" till dig själv i din lokala tidning
Awaiting Beheadment and Mutilation
vilken dåre
WINO - UNA POSSE
ärlig snubbe som har skuldkänslor för o säga hej.
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
Haha, störtskön!
good for nothing
HAHAHAHHAHAHAHA! Skönt för grabbarna att läsa det här! :P
Klotter är nått fint, typ som att mista sin oskuld
Hahaha, fy fan va pinsamt när du lägger det här. Fast sprungit, det hade nog dom flesta gjort i det fallet. Vad förväntar man sig liksom? typ: tjaafan, kan du hjälpa mig med fillen eller`? haha
Avstå alkoholen. Är det fel personer som målar så åker du på redligt med spö.
Hahahahha, fett nice! Men akta dig för Wildstyle, han spöar writers på daglig basis!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Haha skönaste jag läst på länge! underbart!
Wildstyle killen utan humor? Rolig läsning iaf, haha!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha jadu, du hade tur att dom inte var påverkade av den heliga drycken
Skyll på systemet
Ää det e ju bara att säga tjena tillbax sen om det blr problem. pang pang pang så va problemet löst å man målar vidare!!
CocaineMotherFucker1
cmf1 P28 gillar din inställning!
"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change
Wildstyle jo för graffare är riktiga gangsters Riktigt rolig läsning btw! haha
www.Myspace.com/theandena
evenati Förrövarna bugar och bockar åt din ädla insats i att försöka säga hej. Dom blev klara tills sist i allafall vad jag vet
Fail!
WIE e dom delux uldtra restaurang pizzeria represent thuglife in the ghetto 2lax8 bre!!// R****T vad gör du? Ööh, urban exploring? HAR DU KNARKAT? NEJ DIN JÄVLA PATRIOT!!
Hangaround
2009-07-10 13:52
haha :)
En stor kuk är en klen tröst i en fattig familj.
Hahaha Tabbe! Men vad ska man säga till dom då? Om jag skulle gå på stationen och höra några som måla så är de självklart att jag går dit, Men va säger man för att inte skrämma iväg dom? Många graffare är ju fegisar ;) bless
Men grejen är att dem flesta är rädda att torska, polisen har snygga knep för att låta så oskyldiga så möjligt när dem e civilklädda! Hallå(med svag röst) jag målar oxå, får jag vara med? ;D
Klotter är nått fint, typ som att mista sin oskuld
hahahahah, skönaste jag läst på länge! hahahaha.
hahhahaha, fan vad jag skulle garva om ngn full snubbe kom upp på spåret och ba: TJABBA GRABBAR! hahhhaahaha.
Don't be fuckfaces unless you getting fukked in the face!
säkert scum o de där blöjraggarna som varit i farten med snestoppade kråm grejer.
hahaha klockren xD ja själv skulle nog blivit skiiiit skrajj o sprungit som fan ja me :P hahaha
Komisk händelse, men Wildstyle har fortfarande rätt.. är det fel personer som målar så kanske du råkar illa ut.
Bane P18 Vad är det för töntar som börjar bråka för man säger hej? Stryk ska dom ha. Klart om någon går och rycker i en eller rent fysiskt försöker stoppa en så kan man ju bli tvungen att ta till våld. Men hejar någon så hejar man tillbaks eller ignorerar det, kör klart sin sak och drar sen. För en inte alltför avlägsen tid, några månader sedan stötte jag på några kids som målade vagn i göteborg. Jag tyckte det var lite lustigt så jag ställde mig och tittade på. Då började en jiddra direkt och "vi är många fler, vi ska döda dig". Dom var säkert max 16-17. Sa till dom att det var en dålig attityd och att dom missat lite fill och då förstod dom att jag inte var ute för att busta dom och sa inget mer sen men sprang innan dom blev helt färdiga. Jag tycker det är jävligt tråkigt klimat när folk ska börja bråka med första bästa. De flesta bryr sig antingen inte eller så gapar dom lite och går sen, kanske om dom orkar ringer dom snuten och då är det ju jävligt dumt att åka dit för misshandel oxå. Nästa gång någon ungjävel hotar mig ska jag slå in kannan i pannan på dom så lär dom sig att springa nästa gång istället. Förr eller senare så jiddrar man med fel folk och det gäller från båda hållen givetvis. Därför är det bäst att undvika konflikter!
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
ToyboY P23 helt rätt! HELT RÄTT!!!
"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change
var det inte en piece av sollentunas kungar om jag inte är helt ute och cyklar har för mig att man såg nått där ;)
Just can't live that negative way...make way for the positive day!
Håller med TOYBOY till 100%!
Hahahhahahhaah klockrent! Riktigt fail där!1111ett11ett!!!ett!!! xd Nej fyfan, vrf springa, knocka killen om han verkar snut aktig eller vill stoppa er!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Graffare
2009-07-15 21:58
hahaha MEN HAHAHAHA OMG HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH xD
S K B . Graff it dont stop it!! http://oktaykungblackbook.tumblr.com/
Ha me er knogjärn! det brukar jag alltid ha när jag e ute o håller på
En annan sak som är bra att ha med sig när man är ute är en hjärna och 2 snabba ben OM det skulle vara bängen eller väktarfittor..
Que sera, sera.
"Som man bemöter andra blir man bemött själv"
Que sera, sera.
Reinfeldt har talat ut
All bitches on the line
ToyBoy, jag sa inte att jag tycker att det borde vara så. Jag sa helt enkelt att det ÄR så.. det finns mycket aggressiva 'typer' inom Graffiti kulturen idag.. jag är däremot inte en av dem.
Bane P18 Allrajt. Men så värst många aggressiva jävlar finns det ju inte enligt mig. Dock blir dom fler o fler och det är ett problem enligt mig. Jag skulle vilja läsa någon tidningsrubrik i stil med "ÄLDRE PAR SLOG IHJÄL KLOTTRARE MED KÄPP"
toyboy, då har du nog inte träffat så många graffare! Stötte på en kille som hade varit uppe 4 dygn som stod och målade en vagn, ner tjackad som fan. Hade ju inte velat säga fel saker till han direkt. finns många såna :)
hahahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahaha niice!!
I know you want me !>||< MK#7
HAhahahahaha, det är ju bara ball ju.. nojjiga jävlar :p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
om nån kom upp o sa "tjenna grabbar" och man sett att han va packad ja hade lätt satt mig och börjat tigga bärs asså huhuhu
jag skulle nog inte sparkat in ansiktet som mr klotter här. Men jag skulle nog inte tänka efter så jävla mycket innan jag drog. Speciellt om man vistas på spårområdet och någon kommer dundrande över staketet hehe. Men kul grej ändå haha!
"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
Haha, så skön snubbe. Håller med om att alkoholen borde skippas i dessa lägen, men det är lätt att vara efterklok. Självklart springer man om man blir ertappad mitt i en sparyorgie. Kunde ju likaväl ha varit CSG... *Tvi, tvi, tvi..., Peppar, peppar, ta i trä!* Men en kul story att skriva in i den lilla svarta boken. Modigt att berätta om den här Evenati! Nu vet alla om det :P Simma lungt i fortsättningen!
akta er för klotter han är en sån där galen och arg person, som sparkas i ansiktet om man säger hej.
DRA ÅT HELVETE! -.-
zowie P19 vem har inte malat tjackad nangang? Man kan vara trevlig i vilket fall.