I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Rooftop

Vår Hiphop - Graffiti

2009-07-05 15:15
Jag har inte lirat rooftops i 8 år? Har målat graffiti till & från i 8 år, inte alls vart så aktiv. Det är nu på äldre dar jag blivit mer aktiv & då kör jag enbart roofs, det är nytt för mig.

Bless!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-08 10:01
grym video
sluta runka du kan få punka peace

2009-07-08 13:31
Om du nu har kollat filmer så måste du ha sett att målningar med nase har rullat förbi? Din kille kan inte ha kört i 8 år. Isf har han inte utvecklats ett skit. Han skulle varit mycket grymmare om han kört i 8 år. Vet folk som kört i 1 år och gör enormt mycket fetare saker än ert.

2009-07-09 23:32
trg, aaaaaahahahahahahahahahahahahahahahahaaha
Hehe...

2009-07-10 01:02
att ni bara orkar klanka ner på trg, jävla internethatare.. get a life!!!
Whoa?..

2009-07-10 13:41
fyfan för trg.. sämsta skiten jag sett på länge!

2009-07-10 13:51
karhu

langa upp något du gjort så ska vi se hur "grym" du är.

2009-07-10 13:56
haha. nej..

2009-07-11 10:04
fuck alla hatare! medans TRG lägger ner tid & energi & går in för det dem älskar att göra så sitter ni hemma & runkar till nån kass porrfilm.

klippa lås med bultsax, bryta upp härdade dörrar med kofot, krypa genom små gångar för att sen ställa sig på ett 10 våningshus & pieca, hur kan ni hata det? Ni borde ge dem propps!

nu för tiden lirar 70% fame, 20% är toys & lägger skit fula olagliga pieces, 9% lirar snygga pieces i tunnlar osv & sen har vi 1% kvar.. TRG, dom som lirar roofs!

Fuck off, ni som hatar, ställ er själva på ett tak & lira, hade ni gjort det & det vart en halvkass piece så hade iafall jag klappat er på axeln & inte hatat.

RÖDALINJEN RECORDS
Dahlgren

2009-07-11 22:59
lilljam

WORDS!

2009-07-12 13:18
lol...

2009-07-12 15:10
Jag tycker KARHU ska ha propps för att lägga så tuffa kommentarer.
 vaddå de chillmode

2009-07-12 23:42
YEE Nase, clip!

2009-07-15 00:12
lilljam tack, äntligen någon som gillar de man gör :)
Whoa?..

2009-07-15 02:51
inbitna graffitifolk vet vem den riktiga "nase" är, Det är samma som jag hade fått för mig o börja skriva olaf som en här lite längre upp sa. och din "grabb" är inte vassare.
The News called it crack, i called it diet coke..

2009-07-16 02:13
Okey jag vet inte om jag hänger i samma del av stan som ni?, men jag tror faktiskt aldrig jag sett en Nase tag i e-tuna :|

2009-07-16 03:05
Samma Vaunsen, aldrig sett eller hört om nån som drar nase.

och bless lilljam för att du skrev det där. Grymt jobbat och riktigt kul å se!

//T4P
Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

2009-07-16 17:44
Här finns verkligen ingenting alls att se. Sätt ett stort hänglås på den här tråden.. fyfan.
hahahohohihi

2009-07-28 01:30
jag tycker att du och dina polare är toys . jag tycker din polare som skriver NASE suger riktigt mycket och borde byta täg eller sluta måla!! om du har målat i 8 år borde du veta vem NASE från sthlm är. och jag tycker föresten att er film var ricktigt dålig

2009-07-28 19:22
javaijardet word

2009-07-29 00:58
Ni vet väll att de är lättare o säga att någon är sämsta nånsin, än att inse att man själv aldrig skulle ha balls för o göra de som de man precis skrev sög gjorde.
Och det är sorgligt...
Klanka inte andra om ni inte gör bättre själva vafan
glömde alla målare norrgående linjen eller vad?

2009-07-29 17:29
Öhh om man lägger upp något på ett forum får man ta att folk kanske inte gillar det man gör..Och nej man måste inte vara bätttre själv för att ha en åsikt..
Det är som att säga "Håll käften om forboll tills du spelar bättre än Zlatan.."
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-29 20:07
Tror du missuppfattar o.O ?
Det jag menar är att många har en förmåga att klanka ner på folk, som lägger ner mkt tid på det de gör, säger att de är toys o sämsta någonsin, skit kvalite...
Varför inte bara säga, aah de såg väll sådär ut, träna på de här o de här, ist för att säga, Fyfan sämsta skiten någonsin, jävla toy min mamma målar bättre än dig.
Som att de kommer lägga upp sina saker om folk bara säger att de suger, utan o ge feedback på va som ska utvecklas ?
OCH ja, jag vet att alla tycker Olika och har rätt till sin egen åsikt Och jag respekterar det,
Hoppas du fattar hur ja menar.. ?

Din jämförelse suger verkligen HÅRT.
För om du kommer till träningen så lär du dig genom att träna och få kritik på vad som gör dig bättre ? Om din tränare säger, fan din jävla sopa, gå hem , du suger på fotboll, sämsta skiten nånsin du kommer bli bänkvärmare för alltid !!

Tror du att man blir bättre av att höra sådant istället för Kritik som gör än bättre ?

Peace
glömde alla målare norrgående linjen eller vad?