helvete vilken dum fråga, vafan köper man skit man inte vet vad man ska med de till? jag vet iaf att ja skulle inte köpa en cykel om jag inte hade ett par ben.. men men, jag ska vara snäll med dig. här har du några alternativ: 1. Gå till konsum och panta tomburkar (kanske tjänar ihop pengarna du tydligen har slösat) 2. Ta en hink, häll all färg i den och kasta hinken i din säng. 3. blanda ut färgen med oliv-olja och använd den som massage-olja. 4. trampa på tuberna som om dom vore sniglar och kolla när färgen sprutar ur dom. (om tuberna får platts under din sko) 5. Bygg en kojja i skogen, eller ännu bättre bygg ett helt hus och måla knutarna med färgen. 6. blanda färgen med filmjölk och drick den. 7. titta på hockey-vm 8. tejpa fast färgen på digsjälv 9. jogga runt en sjö när du har färgen i fickorna (bra för konditionen) ok, om du behöver mer hjälp så ring polia. hade jag varit admin hade jag raderat denna tråd
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.