I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kris!! Berlin..

Vår Hiphop - Graffiti

2009-05-20 18:57

Kris!! Berlin..

Ska ner till Berlin om några timmar och jag undrar hur det är med målandet där?
Finns det några bra ställen? Hur är säkerheten osv? Allt som är bra att veta.
Tack för snabba svar. PEaace

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-20 19:01
Nån del av berlinmuren är laglig. Burkaffärer lär inte vara så svårt att fråga sig fram till.. tips; www.google.se
fuck all you haters!

2009-05-20 19:21
mauer park ska vara ganska fett.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt

2009-05-20 19:41
Enligt några lokalfolk så kan mauer park vara riksknas ibland..

Fråga efter lagliga väggar/fames och köp cans På Overkill.
Köpenicker Straße 195
D-10997 Kreuzberg, Berlin
+49 30 69506126

en iskall becks och en döner är grym lunch, brakar på typ 3,50 euro.

Det är mysigt att klottra ute också.. Men har man otur får man smaka på piketbuss och hundar.

Lycka till.
www.myspace.com/drdrogdisko

2009-05-20 20:32

2009-05-20 21:25
Schysst med svar. Blir antingen att jag tar mig till Yard5 eller Overkill, beror på vilken som är närmst. Ska höra med dom.. om dom kan engelska, då min tyska är knackig.

Hörde att kan kunde dra tags lite här och var om man var diskret utan något större pådrag. det stämmer alltså inte?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-20 22:23
Hörde att kan kunde dra tags lite här och var om man var diskret utan något större pådrag. det stämmer alltså inte?

Det kan du väl överallt.
Boyz n the wood

2009-05-21 11:05
MEnar att om du målar i stan mitt på dagen..

2009-05-21 12:06
himclown: Du verkar vara en åsna...ledsen att säga det!

Mauerpark är ok på lördagar eller ngt sånt tror jag...den är inte laglig alltid o snuten kommer ta dig om dom kommer förbi/pallar. finns massa lagliga väggar fråga i affären

2009-05-21 13:51
himclown: Du verkar vara en åsna...ledsen att säga det!

Mauerpark är ok på lördagar eller ngt sånt tror jag...den är inte laglig alltid o snuten kommer ta dig om dom kommer förbi/pallar. finns massa lagliga väggar fråga i affären

HAha jo jag har fått höra att jag är en åsna innan så börjar bli van ändå -.-

A men jag får se hur det blir med målandet. Införskaffa lite burnerchrome och sådant blir det iallafall..

2009-05-21 14:47
Dom lagliga väggarna jag fick kartor till låg långt bort.. Men om du plockar på dig dina burkar och går ut så ska du nog hitta väldigt lugna ställen att köra kvällstid också.
www.myspace.com/drdrogdisko

2009-05-21 17:43
Kan tänka mig det!

2009-05-21 22:12
Åsnor är hårda...

Annars finns ju lite olika fames i östberlin. Fames och fames, väggar ingen bryr sig om och risken att bli busted är mycket liten då snuten inte orkar bry sig om vissa delar av östberlin.
Jag säger inget!
Läkerol, makes people talk
shiet!