I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

lagliga väggar i nordvästra skåne?

Vår Hiphop - Graffiti

2009-05-05 00:34

lagliga väggar i nordvästra skåne?

Finns det verkligen inga lagliga väggar?
Helsingborg har stora möjligheter till bra betongväggar
Rackethallen/Olympia minst 100meter betongvägg som ligger väldigt skymundan.
synd den lagliga väggen i Ängelholm revs

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-05 03:33
tror inte att det finns nan laglig 100 meters vagg i sverige
du far nog kora langs linjen
im never yet sober

2009-05-05 09:15
Eller hur Neutraliz, det finns riktigt bra väggar där!
Synd att Helsingborg är så dryga med sina antigraffitigrejer, hade varit riktigt jävla fint med en laglig vägg i Helsingborg.

2009-05-05 10:53
linjen i hbg är ju hur lugn som helst, där kan du leka länge mitt på dagen om du vill. go play!
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"

2009-05-05 11:59
En del av linjen är rätt soft mitt på dagen men isf tunnlarna + du måste checka när tågen kommer.

@ moderator 987

har du någon favorit utmed linjed vid Helsingborg som är sjukt chill på dagen?

Ja precis det är helt sinnes att det inte finns dessa möjligheterna där
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-05 12:08
beror på hur långt du pallar åka hehe, glumslöv är sjukt soft om där finns ledig plats, annars malmötunneln är slapp som tusan. ut och leta, du ska ju ändå ha en piece på varje spot :p
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"

2009-05-06 13:41
Glumslöv är bara chill ifall man står på samma sida som motorvägen stå och måla på motsatt sida känns lite så där mitt på dagen eftersom du ser från bil/lastbil om någon målar och givetvis vill ngn ha credits och leka lill polis och ringa snuten från sin bil och rapporterar "någon klottrar längs med linjen" finns 2 tunnlar typ vid Ramlösa station som också är sjukt chill men knappst lönt dra dit eftersom spotsen är fulla och inte min grej att spitta andras pieces. xD

Har du andra förslag? :P tar bilen och letar haha

hade skrivit en sjukt bra insändare ang lagliga väggar som ett förslag främst Hbg trakterna för den skulle bli publicerad så skulle jag ange fulla personuppgifter -.-

2009-05-07 08:41
Förlåt om jag lånar tråden men någon sa till mig att det finns 2 lagliga i malmö anna (alla vet) men sen en annan ute i hamnområdet? kollade upp på enrio och mycket riktigt en riktigt lång betongvägg täckt av färg men är den laglig? den står med på en lista av lagliga väggar på kdgraff.com

Malmö
L:100m
P-huset Anna, kungsgatan.

Malmö
Askania på Blidögatan 3

tycker bara det e skumt att man aldrig hört om det.

2009-05-07 16:48
hade skrivit en sjukt bra insändare ang lagliga väggar som ett förslag främst Hbg trakterna för den skulle bli publicerad så skulle jag ange fulla personuppgifter -.-

Haha, otur ;(

2009-05-07 20:24
Inte för att vara en sån partypooper. Kanske inte så smart om att tipsa om ställen här..

Sen neutraliz. Du kan få någon annan att skicka in insändaren..
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt