Hötorget pisad
Fher Oics Hund Alla i färg.
vart sitter dom ? måste ha missat när jag gick igenom stationen i morse O.o
Niceness!
Har bilder, men det lär ju komma upp på diverse floggar under dagen så jag avstår nog från att lägga upp.
Låter fett, ska till stan ikväll så lär dra förbi och kika.
M-Line since 2001
Upp med bild nu gubbar
Vad kosta det där?
Jag har bilder. Får jag slänga upp dom? OIKS HUND var feta, men FHER såg ut som en throwup
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
OIKS HUND http://img412.imageshack.us/img412/8043/dsc00309y.jpg FHER http://img412.imageshack.us/img412/5994/dsc00305.jpg
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
skön sign på fher
www.myspace.com/o1kdubs
Tycker det var fett!
Hej
Hund var ju keff som fan . Fher är kung och ingen kommer att knäcka honom vad gäller aktivt målande . kom inte och klaga sen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
förresten, har dom inte börjat med sensorer och skit på alla stationer ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Där har ni hela fherväggen
Vad kosta det där?
Fhers var ju riktigt snygg! Oics var sådär
Fhers är bland det tråkigaste jag sätt, vafan tycker folk är så himla nice med den? hunds lines var skit men han lekte lite med färgerna precis som oiks som jag personligen tyckte lyckades bäst av dom... ingen höjdare dock...
bästa hundmålningen jag sett. rolig fher, samma vanliga oiks.
niiiice! rolled passed them today!
Fhers var lätt fetast,stilren,snygg,simpel.Bästa hunden jag sett men nja och en helt okej Oiks !
usch . Bra för att vara station. Annars, Usch
oiks var ju helt okej. men resten var väl lite njaaa?
Hund is king! Bäst av dessa!
hunden var fan inge o klaga på. ba massa småfel som alla sitter o pickar på.. fan dra o måla hötorget själv.
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
Sitter dom fortfarande?
fotolog.com/klotter
Om man gillar wildstyle burners kanske inte fher är ens piece (hö hö) of cake men jag gillar den cleana enkelheten i hans stil.
Hötorget är svårmålad, skulle gissa på att dessa inte tog mer än 10minuter.
M-Line since 2001
Oiks var den enda som ser bra ut.
jagvillocksåhaenblog.com
det känns som att stil och variation inte spelar nån roll i sthlm "det var ju station" " det var ju tuuuben" så räcker det med det. jäkligt uppskattat dock med centrala innestationer. mer sånt!
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
APPLÅDER TILL ALLA 3 ...
Stående uttryck keep one's cool---{informellt} hålla huvudet kallt, behålla fattningen lose one's cool---{informellt} tappa huvudet, förlora fattningen
folk som sägeer OOOHH FHERS VA SKIIIT SNYGG måste ju vara dumma i skallen!
Fhers snygg? Retards. Han målar varje dag troligtvis men min lille bror på 12 bast gör bättre. Fher,Han har legat i i flera år men suger endå balle.
Skämtar ni eller? Fher's stil på den där är jävligt boogie. Riktig jävla brännare!! Besviken på Hund dock, han brukar lägga fetare saker. Som den vid moskén på söder, en av stockholms bästa målningar 2008.
www.myspace.com/drdrogdisko
Sio-1 då vill jag gärna se något din lillebror målat som är bättre än vad Fher gjort.
fher's höll inte samma klass som de andra lirarnas, sry.
tycker hundens var fulast, såg jävligt kass ut. :]
Snälla ni som tycker att fher's målning var snygg kan lägga ner graffitin.
-Kmed-, du kan lägga ner graffitin.
plötsligt har hela whoa blivit några konstkritiker, dom som klagar kan ju visa lite vad dom har att tillföra och sen öppna flabben. folk verkar ha glömt vad graffiti innebär
Kärlek och respekt...
Kan tyvärr inte se bilderna på jobbet. Men är det som det brukar vara så är väl Fher rätt tråkig, men säkra linjer osv? Oicsen ser väl ut som oics-grejer alltid ser ut? Och Hund ser ut som att han har målat på syra? Har jag rätt? I övrigt tycker jag inte att fher har en skön stil, men han är ändå kung. Kvantitet går alltid först.
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."
Kul att det körs. Men annars var det skit. Oiks och Hund har jag aldrig sett nåt schysst av. Fher kör som fan, men oftast inga schyssta grejer. Men, men. Kul att det körs....
whoa, en helt underbar samling jury medlemmar med alla dessa åsikter. stäng av datorn, det ska jag göra nu.
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
Det är alltid så kul att läsa hur alla snorungar, och alla haschrökande sönder fluddrade muppar får för sig att målare som tex fher, arsle och dylikt gör snygga grejjer. DET ÄR SKILLNAD PÅ ATT MÅLA MYCKET OCH ATT GÖRA SNYGGA PIECES! Herregud. Personligen blir jag fanemej helt otroligt förundrad över hur en person som fher inte kan ha utvecklats mer efter sådär många pieces som han gjort. helt otroligt. Han borde fan göra snygga throwups och pieces med förbundna ögon och på mindre än en minut, efter all sin erfarenhet. Men jag antar att stil är stil, vissa ahr det, vissa inte, och det är inget man kan bomba sig till direkt.
Det finns stil och det finns stil. Personligen så tilltalar inte wildstyle eller pilar åt alla jävla håll mig det minsta. Men fher kan sin grej och gör det duktigt. Färgkominationer säger mer än en grym skiss. Säkra linjer och färgval orde prioriteras framför flashiga skisser av många aktiva idag. Nu vill jag inte påstå att denna var något mästerverk, det är 2(3) färger (vit, inte färg) men den sitter som en smäck. Stilrent. Oiks skulle väl å andra sidan kanske prova på en ny skiss, för 1432 gången så är den tjatig. Killen har 2 skisser som varvas. Dags för en ny. Hund är riktigt häftig, ra inspiration. Kanske inte alltid äst utförande, men under omständigheterna alltid ra. Varför funkar inte tangenten mellan V och N. VARFÖR?!
större är bättre
Alltså herregud jooser skämtar du med mig, "han kan sin grejj och gör det duktigt" "Säkra linjer och färgval"!?!? "Stilrent"??!!???? Jag både ryser, spyr och sammtidigt skrattar ihjäl mig av sånnt där färsking drabbel. Asså ni whoa toys, fanboys, och ni sönderfluddrade låtsas gangsters ala "woho bomba sönder världen med fulaste skiten, bara det e mycket så äre aaaas snyggt", asså ni och eran syn på graffiti, den får mig att rysa av avsmak, och nästintill spy, BOKSTAVLIGT. Fast mest så skrattar jag om jag ska vara ärlig. Jag fortsätter att bli så sjukt förvånad år efter år över hur standarden och kvaliten ens KAN sjunka så pass mycket som den har gjort hoss alla dessa små fanboys. Dom blir som blinda till saknaden av stil och kvalite. Liksom vafan, sålänge det är mycket och överallt så äre ju as snyggt.. eller hur? Är man en känd stor målare så har man ju automatiskt stil och e grymm på sin grejj, det går ju inte att vara dålig om man e känd ju. HAHA fäänboys Visst, att någon målar mycket och vägrar ge upp efter så många år, det kan jag förstå hur folk uppskattar och till och med beundrar, de gör öven jag. No doubt fher och snubbar som honom förtjänar massvis med respekt och propps som fan för den biten. Men att alla fanboys börjar inbilla sig att det är snyggt bara för det syns överallt, det är helt ofattbart för mig. Men jaja, whoa är whoa, och större delen av dagens graffiti generation, spec sthlms, är ju som den är. Inget nytt under solen där.
Carpicho>> Är väl inte så svårt att förstå att stilen har sjunkit till en helt annan nivå än vad den höll till på förut. I samma veva som att säkerheten har blivit hårdare så har målare mindre tid på sig. Dom få som håller igång länge och målar annat än fames lägger helt enkelt det dom hinner lägga, utan att lägga onödigt stor risk vid att åka fast. Att du trycker ner alla som skriver här är enbart löjligt. Vet inte vad syftet är egentligen. Åsikterna på vad graffiti är, är ju såklart olika. Jag har många polare som anser att graffiti är en kultur som inkluderar knark, förstöra och måla. Andra anser att graffiti bara handlar om att synas, oavsett hur, sålänge du bombar eller målar. Andra anser att graffiti är en stil, osv osv. Tror du förstår. Saken är den, för den inte lika trångsynte, att vi allar sysslar med graffiti. Oavsett vad du sysslar med inom den kategorin så är Fher en stor målare. Dålig när det gäller estetik kanske, men en kille som håller igång och definitivt har större fame än dom flesta. Vad du tycker om resten spelar föga roll när Fher är en av dom målare som nämns mest, och syns mest.
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."
TRÅD RENSAD! - Håll det sansat yo!
spliff macht frei
Först och främst så trycker jag inte ner alla som skriver här, bara alla fänboys som mosar ut ofärtjänade rövslickar propps till folk bara för det råkar vara en av deras lilla idoler som har ett stort namn. Och du verkar ju inte hajja vad jag pratar om alls förövrigt. Stil har inget med tid att göra. Jag pratar int eom att fher borde göra målningar som tar en timme. Är du en bra målare och har stil så kan du göra snygga snabba saker också. Fher's saker ser ut som en barnunges grejjer, och för att inte tala om målare som tex hund osv. Det är sanslöst att folk skriver att dessa målningar är snygga. Du kan ju babbla på och vrida och vända på det hur du vill, men att ge någon propps för att den målar mycket, att respektera någon för deras fame och att tycka någon gör ett bra jobb med att hålla sitt namn uppe osv, det är INTE SAMMA SAK som när folk kallar sånna där toy målningar för "snygg" och "tuung". Sånnt trams är bara små toys och fänboys rövslickeri till ett lite kändare namn.
Asså ni whoa toys, fanboys, och ni sönderfluddrade låtsas gangsters ala "woho bomba sönder världen med fulaste skiten, bara det e mycket så äre aaaas snyggt", asså ni och eran syn på graffiti, den får mig att rysa av avsmak, och nästintill spy, BOKSTAVLIGT. Fast mest så skrattar jag om jag ska vara ärlig. Drar du in mig i den gruppen? Kan garantera dig att jag sitter på en högre position på jobbet och bättre utbildning. Varav jag kan säga att färger har en jävla stor betydelse, och om du inte visste det kanske du ska läsa på högskolan, eller kanske gå ut gymnasiet först?
Jag vågar tom. sträcka mig så långt att säga att visst är klotter fult, graffiti där det inte hör hemma är fel. Jag målar inte för att det ska vara snyggt. Det är något jag gör för mig själv, belåtenheten och fotot när man är klar. Kan inte bry mig mindre om vad du, min socinom eller folket tycker. Det är för
mig , allt kretsar kring mig.
Om det rullar in en wc så skulle jag inte tänka mer än, "soft han har lirat en wc, kul för honom". Ingen hysteri och jag tänker inte skriva om den på whoa, speciellt inte om det var min egen som diverse andra famekåta färskingar, typ Hits här på forumet.
större är bättre