I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-04-20 16:09

kläder

varför e det så många graffare som använder haglöfs?

Rappare

2009-04-20 16:27
Trodde eastpack var den stora grejen. Som med allt annat har det ju blivit en trend
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2009-04-20 16:51
Varför inte? Är väl en ganska använd jacka av alla sorters människor så man smälter in i mängden...Men vad vet jag, man kanske bara vill visa upp att man är G med sin stulna haglöfs...!

2009-04-20 16:59
För att haglöfs är chillat!

2009-04-20 17:01
Trodde eastpack var den stora grejen. Som med allt annat har det ju blivit en trend

Jag har eastpack, jag valde inte detta utan min moder, så, det är en trend bland föräldrar.
Jag har flyttat till Kiruna och bott där i 1 år bara för den lattjo dialektens skull.
Rappare

2009-04-20 17:20
Newschooler P11

Lyssnar inte på elvaåringar
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2009-04-20 17:22
för att den är skön att springa i :P.. lite svårare att springa i en gås eller en fjällräven, men det är bara en teori...
Om du skulle fråga en plit vad deras främsta uppgift är så svarar de, "Att gripa brottslingar".
Istället för det korrekta, "Att värna medborgaren". Word MindGem

2009-04-21 10:47
förmodligen som ovanstående säger att dom är lätt att röra sig. personligen föredrar jag nog northface men det där är ju en smaksak.

2009-04-21 11:09
För att dom lever en hamlig dröm om att vara friluftsmännsikor och skulle hellre vilja på ute i skogen och titta på fåglar än att hänga på stationen och titta på tåg
(”)_(”)_.-””-.,
´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara
( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18

2009-04-21 11:55
Inner inne är vi ju bara friluftsmänniskor? vem annars sitter timmar i en skog i regn och rusk, ligger på tak med kikare och spanar på väktare som irrar omkring som gäss?
Vad är det man brukar säga, finns inget dåligt väder bara dåliga kläder? Jag vill vara trygg och torr i mitt arbete och då är det ju skönt att ha sin 3-ply gore-tex jacka, sen om det står haglöfs, norhtface eller tierra* spelar ju ingen roll. De avvärjar taggtråd också.

*dock måste man ju kunna visa upp larmhålet, för man kan inte klicka loss de rätt...
större är bättre

2009-04-21 15:33
Man är en cool klottrare om man bär haglöfs..

2009-04-21 16:28
Utan Haglöfs är man TOY!

2009-04-21 16:28
Ironin flödar

2009-04-21 22:11
haglöfs har ju hängt med ett tag, det är väl så att längre bak i tiden var det väl en av de jackor som snoddes vars märke fortfarande hänger med. Det är allt jag vet som låter vettigt...
Skyll på systemet

2009-04-22 02:11
Håller med supa_dupa var väll också därför eastpack blev trendigt, dom gick ju att rulla ihop en gång i tiden och var lätta att stjäla.
 "KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"