I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nya grog färgerna

Vår Hiphop - Graffiti

2009-03-21 17:30

Nya grog färgerna

Tjena. Någon som testat dom nya grog färgerna och kan ge till info om hur bra dom är. Är det värt o testa?

2009-03-21 18:58
kan ju säga att den lila + bromsvätska + kaliumpermanganat är sinnes. se till att du blandar ut bromsvätskan först bara, kaliumpermanganaten har en tendens att börja brinna eller ryka när den kommer i kontakt med bromsvätska, lyckas du så har du i alla fall sjukaste inket på gatan.
Skyll på systemet

2009-03-22 09:29
ok tack för tipset. själv hade jag tänkt blanda Fuchsia med blått corio. får bli och testa.... hoppas inte det bleks för mycket i solen bara.

2009-03-23 03:55
Har den lila,har inte testat buffsen med färgen får en i orgasm..

2009-04-19 23:20
Älskar fan Grog mest av alla pennor jag testat! 10 av 10!! bästa inket med skönaste uddarna! Lite jobbiga skruvlock som kan få udden o lossna om du inte drar upp locket lodrätt. jag lyckades lossa på min udd med locket för att jag av vana öppnar lock åt sidan så jackan va ju inte så snygg efteråt. haha :D
"Hellre en varm färgad piece, Än en grå sliten vägg"

2009-08-09 23:10
det lila inket suger bleks av solen på 3 veckor -.-
 Ja mitt användarnamn är gay... Men jag gjorde denna användare 2007

2009-08-10 00:34
Grog har aldrig varit ett bra ink för sig, men lite lila grog blandat med meto profiline och lite bromsvätska dot 3 gör susen!
”Att klottra olagligt är egoistiskt - man förstör egendom och det kostar skattebetalarna pengar."
Det säger graffitimålaren Karl Valve.

2009-08-10 01:36
lila säger jag bara! :D
csg<3

2009-08-10 15:26
KarlValve P26 Visa ord. Grog ska ses som en ingrediens, eller tillsats, i ett svårbuffat ink. Orginalutförandet är inte jätteeffektivt..

$kingbling$ Tags med ink är till för att sätta sig i underlaget och förhoppningsvis (om du har bra grejjer) Sitta där ett bra tag medans Elskåp och ytor utomhus där kanske inte bläcket sjunker in i underlaget, lämpar sig färg mycket bättre om man vill att tagsen ska sitta länge utan att vädret påverkar "finishen". (Färg kan då tillexempel vara silverpennornas färg och dylikt)

Ursäkta min dåliga formulering men har inte riktigt vaknat än.. godnatt
yo hiphop r'n'b

Graffare

2009-08-11 16:30
3 mm posca/postermarker svart på metall går aldrig bort :)

Finns en tag från 86 i Limnhamn.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2009-08-11 19:37
Tycker inte om "färgerna" från grog, bara chrome & svart & vit är bra enligt mig!