I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Graffare sökes för TV-inslag!

Vår Hiphop - Graffiti

   

2009-02-16 12:43

Graffare sökes för TV-inslag!


Graffitikonstnär sökes för tv-inslag om konst, av journalistikstuderande på SÖdertörns Högskola.

Jag heter Hugo och ska göra ett tv-inslag på tre minuter som en uppgift i min journalistikutbildning på Södertörns högskola i Stockholm. Jag tänkte som utångspunkt ha kulturminister Lena Adelsohn Liljeroths uttalande om att graffiti till sin natur är illegal.
Jag behöver någon som helst kan framträda med ansikte och iaf förnamn och som kan prata om graffitikonsten i stort och dess ställning i samhället, alltså mer än bara hur en graffares vardag ser ut.
Intervjun ska ske i morgon tisdag någon gång mellan 13-16 någonstans innanför eller strax utanför Stockholms tullar.
Publicering är endast tänkt internt inom skolan, men kan också tänkas bli någon annanstans, om allting blir bra.
Om ni är intresserade, eller har frågor, så får ni gärna skriva här, men helst till min mejl: [email protected]

Mvh
/Hugo