I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Roots tavlor...

Vår Hiphop - Graffiti

2009-02-14 16:37

Roots tavlor...

http://rootsnr1.blogspot.com/

no pop no hip no hop
Graffare

2009-02-14 21:15
ROOTS är grymt street i sin konst. Gillar hans grejer :)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2009-02-14 21:24
Som den klottrare jag är så är hans vanliga illegala saker mycket mer attraktivare än hans tavlor, men kul att han kan/kunnat etablera sig i konst som ligger utanför graffiti(n).

2009-03-03 12:04
feedback då
no pop no hip no hop

2009-03-03 12:38
fyfan så kasst det är med streetart och graffitinspirerade tavlor
 Awaiting Beheadment and Mutilation

2009-03-03 13:46
jag har hållt på med graffiti i 6 år och det är där jag har lärt mej allt jag kan om konst och det behöver inte va feta taggs elr feta målningar av riktigt kända målare som blade ler i can 2 seen och jag kan säga med stort intresse att roots har gjort där ett par unika tavlor som man inte kan få elr köpa överallt jag har ju inte sätt allt av de han gjort så utav det jag sätt han göra ger jag han av en top 10 en klar 6 poängare och jag ger inte så höga betyg hur som hällst roots har talang men ImagoMortis som värkar vara så high du kan väl länka lite på det du gjort så får vi se om din käffr uppfuller vära krav slår vad om att du inte ens kan göra en 3del så bra som roots....
\,,/_(>_<)_\,,/ ... e töff kan slosh... \,,/_(>_<)_\,,/

2009-03-03 14:02
eftersom jag inte håller på med gaystreetart eller tavlor så nej

2009-03-03 14:08
ImagoMortis oi du värkar va en pojk med prenciper du snackar men i sjölva värket kan du inte ens visa en skiss elr målning du har gjort så kassa kan dem väl inte me tanke på att du värkar kunna göra bättre så om du inte kan visa att du är bättre då håller man käfft rent ut sagt

2009-03-03 14:09
ImagoMortis desutom bad jag inte om gaystreet utan va du kunde vilket du bevisa nyss att du va så kass at du inte kunde...

2009-03-03 14:11
jag är dålig och alla andra är bättre än mig..nöjd?

2009-03-03 14:15
^jaha så du va inte så high på skissa ah sorry mate men öva mer bara så kommer du bli grym en dag ska du se själv är inte jag helt nöjd med mina tyvär sitter jag inte vid min data och kan visa mina värk skule va intressant och se va du kunde och visa lite av mitt man kan alltid lära sej nått av nån annan även du kan göra mej bättre men hoppas du inte tog illa upp bara

2009-03-03 20:13
ImagoMortis som värkar vara så high du kan väl länka lite på det du gjort så får vi se om din käffr uppfuller vära krav slår vad om att du inte ens kan göra en 3del så bra som roots

Så man MÅSTE vara bättre än folk för att få yttra sig? om jag säger att tex arsenal är dåliga så MÅSTE jag vara bättre än dem för att kunna yttra mig? och helt ärligt vem vill veta ifall du är nöjd eller inte med dina "värk".

F.ö bra jobbat roots!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-03 21:25

va väll dom som var mina favoriter. mycke såg för mycket ut som ikaros grejjer, och vissa såg för mycke streetart ut. ska man försöka varva konst och graff ska man släppa själva graffen helt och ha ett innehåll i målningarna. Inte bara måla en hund o göra massa spraykladd i bakgrunden för att det ser arty ut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-03 21:28

2009-03-03 22:27
jilop: det gör lite ont att läsa dina inlägg!

jävligt whoa av mig!

2009-03-03 23:18
inte en enda punkt användes heller, får väl ses som imponerande på sitt sätt..
Tu m'emmerdes!