I Love Trains. Ny film med bla Stockholms action på väg!
Ja som namnet säger så kommer det komma en ny graff rulle med namnet " i Love Trains" Den antas komma ut nu någon gång under våren 2009. Det är en trains only film med action ifrån diverse platser i Europa! Rostock,Berlin,Hamburg,München,Nürnberg,Suttgart,P aris,Mailand,Wien,London, Stockholm,Oslo,Bukarest! Så för er som spekulerat om en film med Stockholms action, Grattis!
Fyfan så naaaaaaaaaaajs! Tack för infon!
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
detta luktar bra:))
AdeOne!
Kul som fan! Men jag hade ju hoppats på en stockholm-only film :(
kändes ganska tyyyysk. Är säkert två rull stöckhölm o resten outland.
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Ser lovande ut, men skulle vilja skåda en helt ny film med enbart sthlm eller inom sverige :(
nice, alltid nice typ. digga tonerna med, återstår att se vad den kan erbjuda visuellt. Jag vill§ ha massa knas! På film, inte riktigt alltså.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jävla tyskar. Mer svenskt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tjödda alltid lika positiv
"It was about selling dope to put our kids thru college"
Angående sverige filmer i framtiden. Om folk slutar att lägga upp bild på varje nytt rull på internet kanske det blir lite roligare när filmer väl kommer ut.. sen tycker jag själv att det är mer värt att ha fräscha målningar samlade i tex UP än på fotolog eller liknande!
Ser riktigt fint ut, någon som kan namnet på låten?
jäh.com
Yann Tiersen - J'y Suis Jamais Allé Låten. Fet - Filmen!
Och där hör ni!!
Hahah, Jag hoppas på en subway stories 2!:) hoppas det kmr!:)
Verkar se nice ut!
Som någon sa tidigare,lär väl bara vara 2 rull från tokholm tyvärr...kul men film men en stockholmsrulle vore fan inte feeeel !
Såg jag fel eller var det i princip samma snubbar genom hela trailern? dvs filmen kommer handla om något gäng som åker runt runt runt och målar?
verkar trevligt !
http://farggladavaggar.bloggplatsen.se/
värkar fett
I <3 Kööött WWW.FOTOLOG.COM/NIGHTRIDER512
Musiken är en remix på Philter - My French Connection Kolla in honom :) riktigt najs musik
riktigt nice, kände på mig att det var något på gång :p mycket rull på sista tiden.
I'm in the bathroom with a tommy gun, droppin gangsta shit.
Tyskar e feta å har mustasch...vad mer kan man önska??? go bärs har dom å, ser fram emot rulle me ett par lövenbäru i nävarna :)
.:Raiders of the lost fultjack:.
thungaste filmen på länge tror jag nog :D
Stående uttryck keep one's cool---{informellt} hålla huvudet kallt, behålla fattningen lose one's cool---{informellt} tappa huvudet, förlora fattningen
Någon som vet vem som gjort låten i början skiit thung
Stående uttryck keep one's cool---{informellt} hålla huvudet kallt, behålla fattningen lose one's cool---{informellt} tappa huvudet, förlora fattningen
nice dom kör hagsätra vi som hafft knas dära ett bra tag:D
verkar vara en rackarns bra film det där
While im whatching the leaves dance in the wind at dawn<br> the feeling is creeping down the spine like a chill and now youre gone<br>
Hehe detta verkar mycket lovande, men jag känner att det verkar som om det kommer komma något svenskt också mjycket snart med tanke på detta rullande hela tiden... Ser dock fram emot att få se denna rulle, verkar mycket välplanerad och genomtänkt rakt igenom.
Total destruktion?
Japp, och du anar rätt CtrlAltDel.. för Friendly Fire 3 är påväg ;)
jävligt sjysst rulle så jävla chill
-**||FORBIDDEN ART TUNGELSTA||FAT CREW**-
Bane P18 Hur vet du det? :)
jäh.com
Hehe den som vet den vet :)
Total destruktion?
YOOO! pallar inte lägga upp en ny tråd så jag lånar denna lite snabbt.. Är det någon som vet om det är någon ny rulle på g som kommer innehålla mycket från GBG? Tycker det målas spårvagnar som aldrig förr, och mycket annan skit förövrigt :P *sniff sniff*
http://www.youtube.com/watch?v=rc6uHRpnM20
Vart kan man hitta en länk till dom som producerar filmen?
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
Håller med IllMeetYouThere . Mer sweden only filmer! Men denna filmen såg sjukt nice ut !
R.I.P. Adam Eliasson 9/7-89 -25/5-08 DeepDead....