I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-01-31 13:12

Overdoze

Eftersöker filmen Overdoze så vore soft om någon vet vart man kan få tag på den, eller om någon har en begangnad att eventuellt sälja, Pm:a mig isåfall.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-31 20:58
10 - Länka inte till olagligt eller stötande material

Rensat.

Sökt på nätet? Borde gå att hitta tycker man.
Annars kanske en tråd i Köp&Sälj kan vara något.
spliff macht frei
Arrangör

2009-02-01 12:28
Allvarligt talat så tycker jag att det kanske dags att börja tillåta länkningar av VHS-Rippar som dessutom inte ens finns att köpa i butik längre.

2009-02-04 22:22
Beard.. Whoa är ju egentligen ett jävla skitforum, censurcensurcensurcensur aaaalll the way!

2009-02-05 15:07
word Muff
jäh.com

2009-10-02 16:34
börjar med och säga att jag egentligen skulle velat starta en ny tråd om det jag söker men jag såg att de redan fanns en gammal.

Jag undrar i princip samma sak som trådstartaren. Fast jag undrar om någon skulle kunna vara vänlig (tvekar på om de finns nån vänlig här ) som skulle kunna offra 1 minut och skicka ett medelande till mej med sin msn adress och sedan bara dra över filen på msn, sen vara inne som vanligt och sedan 30 min senare när jag motagit filen, ta bort med etc..

Har haft filmen förut, köpt den men har blivit av med allt. Och sen så tycker jag nu att de är helt okej att skicka en film som inte går att få tag på.Finns varken att få tag på i butiker och går varken att ladda ner. Så börja inte skriva "annonsera ut på köp/sälj" sammt anndra svar förutom att nu har filmen undanbedes.

Har väldigt mycket du som tar kontakt med mej kan bli erbjuden att få.

2009-10-02 23:02
Vart tog overdoze 2 filmen vägen som skulle komma soooon som de fint va reklam för i en tidning för längesedan?

2009-10-03 18:09
cosmoco - lr hur, var fan tog den vägen?

2009-10-04 12:25
Om du inte är rädd för IPRED så kan jag säga att jag tankade den från piratebay för inte allt för länge sen...

2009-10-04 23:41
overdos e feet

2009-10-05 04:44
Mmm, Har Overdoze of stockholm trains, Friendly fire, Sthlm Live liggandes på datorn för regniga dagar, trevligt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.