I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-01-23 17:49

Rull på M.

En liten ettrig PSE i krom,svarta lines o två blåanyansers bakgrund rullade ut mot märsta vid 16 snåret.......va en trevlig start på fredagskvällen!

Everyone brings us happiness, Some as they arrive, others as they leave!

2009-01-23 18:20
Såg den i sollentuna imorse såg bra ut.
-

2009-01-23 20:13
Hur orkar man klottra på tåg? Snälla graffitin är död, för länge sen.
CSG vinner över alla bara lägga ner innan ni slutar med flera miljoner i böter. Har åkt fast 50 plus och nu lägger jag ner kannorna på hyllan. Har kört med dem stora crewen i sthlm och det är nu dax. Gör det ni också. Skiten är död!

2009-01-23 20:22
här var vi glada å positiva
hon gör sej av med alla som stammar ja inget kan slå svenska 2

2009-01-23 20:59
-Kmed-: Jobbigt.
Varför är alla på Whoa så oseriösa?

2009-01-23 22:19
-Kmed- har glömt sin medecin
jäh.com

2009-01-24 05:34
-Kmed- Scenen vart bättre utan dig.

2009-01-24 08:20
Det ær bara fejkniggas som lægger ner efter knas, Rediga mæn tar skiten o bombar hårdare.
The News called it crack, i called it diet coke..

2009-01-24 11:40
Torskat 50 plus? Hahahaha! Står du på plattan och piecar runt lunchrushen måntro?
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."

2009-01-24 16:33
PSE=pULsE

2009-01-24 19:09
-Kmed- haha mannen tror du att vi skulle bli imponerade eller? jag skiter i om du e färsk och lägger av...

2009-01-24 20:01
Det ær bara fejkniggas som lægger ner efter knas, Rediga mæn tar skiten o bombar hårdare.

Fejkniggas? Lär dig svenska innan du skriver.
Torskat 50 plus? Hahahaha! Står du på plattan och piecar runt lunchrushen måntro?
Men en till P12 som öppna käften här igen. Whoa...

-Kmed- haha mannen tror du att vi skulle bli imponerade eller? jag skiter i om du e färsk och lägger av...

Säger inte att ni ska bli imponerad säger bara rent fakta.

-Kmed- Scenen vart bättre utan dig.

Du vet inte alls vad du säger. Ska jag avslöja min tag för att du ska lägga dig ner och dregla? Vill verkligen inte skryta. Tro mig bara för att små toys skriver inlägg betyder det inte att stora writers läser lite här då o då.

2009-01-24 23:28
-Kmed-
För vissa kanske det är känns värt att ta riskerna för att måla, det är ju upp till en själv. Tycker dock det är lite tråkigt om du nu är en stor målare sitter och säger att dem bör ge upp, och sluta måla. Med den inställningen du har till graffiti känns det inte direkt som du är någon jätte stor och gammal målare, om fallet nu är så har du nog glömt bort hur det är att måla! Eller haft en väldigt dålig dag.

Fred!

2009-01-25 02:59
kmed

har du verkligen torskat över 50 ggr kan du nog säga din tag, isåfall verkar den va rätt kört ändå.
det kostar på att ligga på topp

2009-01-25 08:29
-Kmed- För det första står det P14 efter mitt namn, för att vara precis. För det andra borde du ha lärt dig, du som är gammal i gamet, att informationen på Whoa inte alltid är verklighetsbaserade. Men sitt du och var naiv och dryg.
Det är kul att du vill dela med dig av dina erfarenheter, men att torska 50 gånger? Jag tror aldrig jag har hört någon om någon som har torskat så många gånger. Och då känner jag en hel hög med erkända writers.
Hur som helst, att åka dit handlar ju ganska mycket om att vara uppmärksam och nogrann när man är på missions eller ute och bombar.
Som ovanstående skrev så kan du ju faktiskt skriva din välkända tag här, eftersom du redan åkt dit på den över 50 gånger. Hur som helst kommer ingen på Whoa tro på dig, för alla tror att äkta legender håller till på gatan och inte på internet.
Oavsett kommer jag inte känna mig speciellt imponerad. Cred till dig och det du har bidragit med till scenen, men beslutet att fortsätta måla eller inte överlåter jag till mig själv.
Man lär sig av sina misstag, vilket du kanske har gjort då.
Hört talas om individens ansvar?
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."

2009-01-25 12:14
Att säga Graffitin e död för att du själv har åkt fast minst 50gånger får bara dig själv att låta dig misslyckad inom Graffitiscenen.
CocaineMotherFucker1

2009-01-25 13:29
håller med cmf1 helt och hållet!! Ge aldrig upp, en vacker dag så kommer den här kulturen kanske komma att accepteras på något sätt och funka i samhället.. men visst, många som vill åt spänningen att bli haffade, vilket jag aldrig förstått .. man målar väl för att det är roligt, utvecklande ...?? eller är jag helt fel ute ?

2009-01-25 14:02
-Kmed- är whoa 09s nya lösenord
jäh.com