-Kmed- För det första står det P14 efter mitt namn, för att vara precis. För det andra borde du ha lärt dig, du som är gammal i gamet, att informationen på Whoa inte alltid är verklighetsbaserade. Men sitt du och var naiv och dryg. Det är kul att du vill dela med dig av dina erfarenheter, men att torska 50 gånger? Jag tror aldrig jag har hört någon om någon som har torskat så många gånger. Och då känner jag en hel hög med erkända writers. Hur som helst, att åka dit handlar ju ganska mycket om att vara uppmärksam och nogrann när man är på missions eller ute och bombar. Som ovanstående skrev så kan du ju faktiskt skriva din välkända tag här, eftersom du redan åkt dit på den över 50 gånger. Hur som helst kommer ingen på Whoa tro på dig, för alla tror att äkta legender håller till på gatan och inte på internet. Oavsett kommer jag inte känna mig speciellt imponerad. Cred till dig och det du har bidragit med till scenen, men beslutet att fortsätta måla eller inte överlåter jag till mig själv. Man lär sig av sina misstag, vilket du kanske har gjort då. Hört talas om individens ansvar?
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."