RGE Hötorget
Brutalfet chrome RGE rooftop ovanför bion på hötorget. Känns redan som en svensk klassiker i stil med PMS army nån med bild?
HAr väl suttit både en york och en hank där?
hur fan kan du jämföra den med pmsarmy?
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
Ingen höjdare asså. Triple är ett nerköp i det där gänget!
Även om rooftops inte är så vanligt i stockholm är väll det där föfan inget märkvärdigt? Gammal spot och halvkeff piece.
Uppsala repr..
Sjukt god dagens(kött) på The Square nedanför i fredags, Kanske inte den snyggaste dom lagt, men grymt ställe...
gammal spot o keff piece?? luktar bitter avusjuka din höjdrädda fitta. fett grabbar ! ! !
Stället har målats tidigare så det är väll inget märkvärdigt, sen är piecen inte grym heller dom kan lägga bättre, att detta ska kunna jämföras med PMS ARMY är ju bara pinsamt, wake up fanboy.
Uppsala repr..
ja pms army var det ju inte, och så där speciellt var det ju inte bara för att det var nånn rooftop men målning var ju nice..
skön spot :P enligt mig e de nog en av de bästa spotsen i sthlm..
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
gamal spot? vaffan? låter som om någon ramlade ur intelligensträdet och slog i varenda jävla gren på vägen ner. blev sugen på att klippa ett backjump efter jobbet, men sen kom jag på att, fan, det e ju gamalt..
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
ekerö: Körd eller? Menar att det inte är värt att göra en helt ny jävla tråd för piecen då stället har målats förut, inget nytt liksom. Men visst fan är det en bra spot
Uppsala repr..
soft ställe o lira på, men är RGE från norge ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bra piece! sköna snubbar bra spot. Aldrig sett en piece där så gammal vet jag inget om. Att 90 procent skrivit negativa saker om den förvånar mig. Hade jag haft modet att klättra upp där och sitta med en öl och glo på den spoten . ja då hade jag gjort det. Props , hoppas på mer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bra spot och helt okej piece.Finns inte så mycket att klaga på igentligen..Bra jobbat
Haha, jämföra med PMSARMY, jag säger då det. Men fet piece, bra spot, även om den är "gammal" Med ens i närheten av PMSARMY ? nej, är du av den åsikten gå och lägg dig, sov.
fet grej all resp till den
Såg en Hank målning just där för någon månad sen.
http://www.subfm.com/
EKERÖ det är ju du som är bränd
York har lirat där förut också
Dysläktikär
Skön säger ja bara , mera rooftops in viva la stockholm!
"It was about selling dope to put our kids thru college"
bra grejjer, gillart
Dubstep changed my life!
ska man göra helt nya trådar för varje jävla rooftop?
Tycker den hära kändes bra för en tråd.. ?
"It was about selling dope to put our kids thru college"
lösenord kan du precisera dig?
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
mm kool spot dedär aldrig tänkt på den alls förns ja såg den här och en innan...hank kanske de va n´minns inte
FöLeRs
nej men man kanske gör nya trådar för varje piece? en rooftop är väl en piece? eller har jag fel?
Dubstep changed my life!
fet spot , fet piece . !
Elcesones
Lyssna på Stakke! Gör inga fler trådar om pieces här på whoa ifall det suttit en piece på samma ställe innan!? Och det gäller även tåg! din avundsjuka jävla räk kuk! Bra jobbat, fet spot och fet piece!
Hej, det är jag som är kenny. Jag är 25 år gammal och är bosatt i en trevlig kommun i Jämtlands län. Du får gärna lämna ett spår i gästboken om det är nånting du undrar.
enKenny: Folk får gärna göra en tråd om varenda jävla färgdroppe i hela stockholm, för mig kvittar det. _JAG_ tycker bara det är onödigt att göra en tråd om en simpel rooftop som har målats flera gånger förut, men det är bara vad _JAG_ tycker, comprende? Sen är jag inte ett dugg avundsjuk. Visst, jag skulle aldrig klara av att måla den där spoten då jag både är höjdrädd och jävligt nojjig, sen målar jag inte ens hälften så bra som boysen i RGE. Väx upp.
Uppsala repr..
Okej.
Hej, det är jag som är kenny. Jag är 25 år gammal och är bosatt i en trevlig kommun i Jämtlands län. Du får gärna lämna ett spår i gästboken om det är nånting du undrar.
enKenny: erkänn att du är RGE's största fanboy och gör allt för att försvara dom här på whoa
Hahahaha ja nån måste ju vara det också :)
DRA ÅT HELVETE! -.-
IllMeetYouThere: Nej tyvärr, men tycker det är mer än tråkigt att whoa har blivit ett forum för tonåringar med attitydsproblem. Här på whoa uppskattas inget längre, sålänge det inte körts av nån känd stockholms målare. Och nu en stor diskussion för att det suttit en piece där innan? Så nu eftersom sakke har talat kan inte dom som har lust, roa sig med att göra trådar om stations/tågmålningar mm. längre, för det är ju gammalt.!
Att konversationen blev så negativ är ju pga trådskaparens smarta 'Känns redan som en svensk klassiker i stil med PMS army ' i början, med ett sånt påstående kan det ju inte annat än spåra ur..utan den utsvävningen så hade det säkert förts en vettig och åtminsdtonde halvmunter diskussion här..om vad vet jag inte men någonting..förhoppningsvis..
Att det finns så mycket att säga om den här taktoppen..
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."
jävla puckon är vad ni är
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
back in the days fanns det propps, nu mera är det bara folk sitter och kastar skit på varandra! väx upp!
ALF Toys Al Mighty