I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Pendel-rull senaste veckan!!

Vår Hiphop - Graffiti

2008-11-25 19:14

Pendel-rull senaste veckan!!

Rull 1: i Helgen skymtades en Saik och en OMGS panel i xxxxxx-yarden. riktigt dåligt blåmålade. satt på en x10

Rull 2: En vitmålad SDL sågs i Södertälje hamn även den i helgen. Ny pendel, hann ej se signs..

Rull 3: Windowdown wc blåmålad rullar just nu på sträckan mellan Södertälje c - Märsta.
Även på en annan vagn rullar en till blåmålad panel. Båda på x10:or

Rull 4: Paneler på x1 tågen som står vid xxxxx station. En SHC, KS & OR, KS i chrome, resten i vitt. Stått i några dagar om inte mer.

Rull 5: På g till jobbet skymtades även mera paneler på x1:orna dock lite längre bort på samma ställe som ovan. Sitter en OMGTSD, Svank & två stycken Fluid.

Dem med mer info kan ju tillägga ang. fills osv. Adjö!

2008-11-25 21:30
Det rullar det rullarrrrrrrrrrrrrr
-

2008-11-25 21:53
Saik Omgs: Blå fyll

OMGTSD: Rosa, grön, blå(?) fyll, Svank, krom fyll blå bg, båda fluid kopparfyll med ljusblåa lines

det är det jag vet
www.myspace.com/drdrogdisko

2008-11-25 22:34
kul med tsd:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-25 22:39
SDL va METR O SKAM chrome o rödbakrund... windowdown wholecar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-25 23:37
kul med tåg. Men borde inte vissa tags få vila i fred även om personen i fråga böev kändare för en annan?

Ni som vet vet...

2008-11-26 02:32
Windowdown wholecar är det bästa! nästan som att referera till en två rutors panel som: 1/8-wholetrain-10% wholecar-no windows-panel-piece.

2008-11-26 18:53
Rull 5: På g till jobbet skymtades även mera paneler på x1:orna dock lite längre bort på samma ställe som ovan. Sitter en OMGTSD, Svank & två stycken Fluid.

Dessa såg jag idag!
Satt lite mer lite längre fram också!

7 stycken grejer var det!

2008-11-26 22:15
Ni som vet vet...

om det handlar om något som uppenbarligen inte är i närheten av att vara common knowledge och dessutom tydligen inte var förövarens huvudsakliga alias så är det kanske inte så konstigt om det dyker upp på nytt?

fast jag har ju inte världens bästa koll på sthlmsscenen så det är ju möjligt att jag inte känner till alla som dragit en insida sedan 80-talet :)

2008-11-28 18:43
habbadabba; försök backjumpa en wholecar du..
fuck all you haters!

2008-11-28 21:17
Vad har det med saken att göra? han menar ju bara att det inte heter "Windowdown wholecar" en windowdown e ju alltid en Windowdown och en wholecar e alltid en wholecar.. Då kan man ju lika gärna säga att det rullade en halvt heltäckt vagn, dom hade målat upp till ruterna..
UFFLINE, TUFFLINE
UPPGIVARSAMHÄLLE

2008-11-28 22:13
toys going trains. jippi

2008-11-29 14:50
Det är roligt hur någon helt plötsligt kommenterar rull som inte nämnts ovan!