Rull igår (20/11) Västerås
Hejsan whoa! Såg ett rull igår i Västerås som var så underbar att jag var tvungen att dela med mig av den.KCFU - en riktig burner Peace! (Inlägget ändrat av _-bacteria-_ 2008-12-04 14:02:57)
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
Graffare
2008-11-21 14:18
Clean :)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Fan, vad bra av ifus! King of TiB! Verkar som att han råkade slänga om bokstäverna, men annars var det kungligt!
kungligt? king av tib? kanske borde spola ner datorn i toan..
shonne Word. Yardfucker är vad han är. Men aktiv är han iaf om man ska säga något positivt :)
lugn i stormen nu! när såg du en riktig burner senast???
bra gjort ifus!
Awaiting Beheadment and Mutilation
det där va lätt en av ifus bästa..synd att han inte hann med highlights på hela
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
man skäms att vara graffare när man ser sådan dålig skit rulla...
.:Raiders of the lost fultjack:.
Tycker de inte var så värst farligt :) Keep up!
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
de va inget att hänga i julgranen tycker jag iaf...
Ljunglöfs no.1
Varför snackar alla om Ifus för ?
Vila i frid Daniel ! 091030
cleant som fan :D
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
gammal skröna men kul att det körs men burner?...var ingen bates direkt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kan bara säga en sak, ni alla har fel. KCFU är en ganska nystartat crew från västerås, och ifus är ett crew från örebro va? Ni är helt på fel spår vill jag säga...
Hahaha det är inte ifus, det är KCFU som getjäveln påpekade från västerås, och de har absolut inget på tiben att göra.
HAHA kefft rull
Some say they expect Illuminati take my body to sleep
1000 spänn på att ingen kommer tycka den e snygg längre när det e nått nytt crew från västerås och inte ifus
Just because i stand over you don't mean you understand me
Azom, dom enda som gillat rullet är dom själva som gjort det.. Förutom den där bunker men han är ju keff.
Illektronik Jag antog att ironin skulle lysa igenom KRAFTIGT när jag kallade den en burner, hoppades väl tydligen på för mycket. Jag är bara fascinerad över att folk faktiskt verkade tycka att den var clean.
Hur kan man tro att d e ifus som kört?? ser ju ingen likhet alls.. skit fult..
Det där är väll för fan ingen burner? och de ser förjävligt ut tyvärr.
rullade den vidare till ironilandet sen eller?
FegeR
Jag antog att ironin skulle lysa igenom KRAFTIGT när jag kallade den en burner, hoppades väl tydligen på för mycket. Jag är bara fascinerad över att folk faktiskt verkade tycka att den var clean.
Inte värt att sitta på tåget iallafall..
yo hiphop r'n'b
som att nån skulle tycka de va snyggt om de va ifus eller....
fan va KCFU (kojan crew fuck u) tar över västerås!!! big up.. okeydå ja överdriver väll lite men dom kör på ganska aktivt på vissa delar av västerås!!Azom : 1000 spänn på att ingen kommer tycka den e snygg längre när det e nått nytt crew från västerås och inte ifus wüürrrrd Azom!!
galen graffiti film: http://www.youtube.com/watch?v=O7CT7kZ8NTY
aja..såg ut som en påse med skit hursomhelst.
haha shii pojkar... sluta måla i förorten också
fan, inget fel med den ? kul att det körs iallafall.
oooj ! där blev vi lite väl personliga, ikväll e de fest med en halvliter ammoniak
bra att folk fattar ironin..
Fett clean härligt gjort grabbar elr flickor =P
fan va KCFU (kojan crew fuck u) tar över västerås!!! big up.. okeydå ja överdriver väll lite men dom kör på ganska aktivt på vissa delar av västerås!! Dom kör på hårt på elhus och fejm i tillberga.
Dom kör på hårt på elhus och fejm i tillberga. du verkar veta mkt om dem? säkert med själv va???
galen graffiti film: http://www.youtube.com/watch?v=O7CT7kZ8NTY
du verkar veta mkt om dem? säkert med själv va??? Nej skulle inte tro det. Skulle inte gå med där om det så var det sista klottergänget som fanns kvar i stan. Räcker med att ha vistats i västerås och tillberga med jämna mellanrum den senaste tiden för att veta att de är ett gäng uppstickare som kladdar lite skit. För inte fan är det snyggt i alla fall.
rkellyone: Borde hajat. Men standarden på whoa är ju lite som den är så man vet ju aldrig.
Illektronik Du har en poäng där iof ;)
HAHAHAHA vad tror ni ..tror ni kcfu gjorde den för att ni skulle tycka den va snygg..visst har man sett bättre men, alla på whoa är fan bara idioter hehehe peace haHAHA
hussar Tog du illa upp möjligen. Hur skulle det vara om du såg över din text innan du skicka föresten? Känns ganska omoget att skriva massor med hahaHAHa och hehehe.
Nej nej nej.
Hussar- Ok, så dom gjorde en svinful panel bara för att djävlas med alla idioter på whoa eller vad?
Hey Pidges!!
word xjoehillx
ingentingegentligen KCFU står det ändå, och inte IE. Syftar han på att det skulle kunna vara samma personer, så outar han som fan och det skall man INTE göra. Och så försod jag inte vad han menade med soft målning. Den ser inte ens färdig ut.
bakochfram Varför så irriterad?
LeifLoket .. sluta spela ball ba för att du bor i en annan stad. håller me om att jag absolut är ingenting att "hänga i julgranen" men de skiter ja i för att jag mer än gärna gör de för att ha något att pyssla med..
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
sett värre grejor dock :)
kul att det körs? eller vad brukar man skriva när det rullar skit?
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
Tråd rensad och låst
spliff macht frei