I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Målaraffärer med graff

Vår Hiphop - Graffiti

2008-11-02 17:36

Målaraffärer med graff

tjenare. någon som vet nån målaraffär som har graffiti cans? vet att det finns bl.a en i växjö, kommer dock inte ihåg vad den heter.. skulle uppskatta om någon gav mig ett svar på vad den hette.. tror nt att det är fluggerfärg!

tacm

orka citat ;>

2008-11-02 17:58
Biltema och Hornbach finns ju alltid, och deras färger är helt okej till helt okej pris.. Biltema har tyvärr inte det roligaste utbudet av färger, mest basfärger som vit, svart, röd, grön, blå, gul osv... Hornbach är dyrare men har trevligare färger så som ljusgrön, lila osv... flüggerfärg har jag dock ingen koll på, men mycket möjligt!

Good luck!
"Cause no matter what I say, it's too little too late
No way that I could ever set this crooked world straight"

2008-11-02 18:40
Okej! Har du någon aning om vilka märken och hur mycket pengar det blir per burk på Biltema? Någon åldersgräns för att handla där eller nåt sånt.. :)?
orka citat ;>

2008-11-02 18:44
Det är sådana här du menar eller?

Markeringsfärg
Snabbtorkande märkspray med mycket god täck- och sträckförmåga. God vidhäftning på de flesta material, ex. berg, sten, trä, metall, plast, asfalt, betong och sten. Kan även användas för märkning på gräs och grus. 360 graders ventil möjliggör appliceringar i alla riktningar. 600 ml.

Det finns på biltema hemsidan iallfall, gul blå vit röd orange, 44 kr stycke..

Tack så himla mycket :)! Frågan är ju vad det där biltema ligger nu också..
orka citat ;>

2008-11-02 22:15
hur gammal är du?
SMÅLAND!

2008-11-03 12:45
Precis de jag menar! Vi köper dem i färgerna vit, blå och röd. De täcker bra som fan och 44 kr för 600ml är helt okej pris :) Men de har andra också, de heter kort och gott Spray paint och funkar hur bra som helst, sen har de vanlig hobbyfärg som funkar men är kusligt rinniga. De kostar 33 eller 36 kr om jag inte minns fel... finns i färgerna vit, svart, ljusgrå, chokladbrun, beige, grön, chrome, guld, koppar, gul, röd, orange, himmelsblå, navy... ja.

Ingen åldersgräns ^^

Kolla Biltemas hemsida så hittar du säkert vilken butik som ligger nära dig.
"Cause no matter what I say, it's too little too late
No way that I could ever set this crooked world straight"

2008-11-06 21:48
Hagmans carosol bodyspray är ett måste både i svart och vit:)
AdeOne!

2008-11-07 21:47
bättre att köpa black
När en person har en osynlig vän kallas det för idioti.
När en grupp människor har samma osynliga vän kallas det religion?

2008-11-08 01:14
rackning e skiten!
"Polisen håller förhör med de och försöker utröna om det kan vara fler fönster som har blivit utsatta för skadegörelse." - DN

2008-11-08 11:35
I princip alla affärer som har målarfärg har också sprayburkar. Alla burkar fungerar till något, ligger du i lite kan du också leta upp bra caps på diverse affärer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-08 12:30
Köp från internet istället?

2008-11-08 22:38
roststop gråa & vita finns att hämta på macken. Dom funkar..
sen att de tar en kvart att få igång dom är en annan femma :P

2008-11-09 13:46
Colorama säljer ju Belton, dock dyrt!
Jag har beats yao! www.soundcloud.com/svenskhiphop

2008-11-10 14:52
fins ingen biltema afär i växjö. fins inte heller någon som säljer cans till något vettigt pris.
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>

2008-11-10 16:41
gör egna burkar utav bark
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-10 17:02
nån som hänger med mig o målar graffa?? jag har målat ganska länge(3-4 ungefär månader) allså jag är ingen toy!
/xhor
 Awaiting Beheadment and Mutilation

2008-11-10 17:23
LOL , man är väl toy om man har kört så kort tid ha ha

2008-11-10 20:42
LOL , man är väl toy om man har kört så kort tid ha ha

Hört talas om det där uttryckssättet? vad fan kallas det nu igen.. Just det! IRONI

2008-11-10 21:25
Palla biltema färg -.- vart ngnstans bor du?

2009-01-02 22:32
tjenare. någon som vet nån målaraffär som har graffiti cans? vet att det finns bl.a en i växjö, kommer dock inte ihåg vad den heter.. skulle uppskatta om någon gav mig ett svar på vad den hette.. tror nt att det är fluggerfärg!

Det finns inte direkt någon affär i växjö som säljer bra cans till bra priser.
Colorama säljer dock Belton för 80kr tror jag. Och flûgger färg har sina egna burkar med jäkligt bra tryck, fast för hundralappen styck. Jag rekommenderar att beställa från HL eller Fatcap. Eller ta dig en tur till Malmö, Gbg eller Stockholm.

Peace

2009-01-02 23:00
Vette fan var du bor men i gbg finns Childstore, dom säljer montana cans. Möjligt att affären finns på något annat ställe i sverige jag vet faktist inte. Den ligger på andralångatan 3 om jag inte misstar mig...
-Dedicated to all the haters-

2009-01-04 10:28
Varför inte bara handla från http://www.fatcap.se ?

2009-01-04 12:36
för att många i ung ålder inte har tillgång till visa kort m.m
+ att deras päron kanske ogillar att deras son/dotter beställer burkar?

var bara tyst..

2009-01-04 15:02
rätt onördigt om man inte har lite streetsmart skills och bara rackA på ställen som flugerfärg och biltema , dom kannerna har ju inte rätt pris om man tänker på kvaliten, det är ju rätt lätt att racka om man gjort det några gånger, bara det är ju nästan som en sport, Kannor,markers,handskar, folkÖl ... aLL in One :)

2009-01-04 15:22
Varför inte bara handla från http://www.fatcap.se ?

Precis, har ju just nu sjuk rea på sina 400ml MTN Harcore, 25kr/st så långt lagret räcker..
Finns ifs inte så överdrivet många färger kvar, och både svart och vitt är redan slut.. men 'ndå, billigt är det :D

2009-01-04 15:26
hagamans vit <3 annars finns det inte mkt bra färg du kan köpa i "vanliga" färgbutiker om du inte vill ge 100 spänn burken.

2009-01-04 18:06
OT.
Varför är alla så jävla insnöade på att racka cans?
dom cansen suger ju...
Racka lite annat skit som du kan sälja och köp riktiga burkar istället...

2009-01-04 20:24
Varför stjäla fattiga skräp burkar som skramlar o chansen att bli bustad är ganska stor när en 14 årig kille i för stora byxor kommer in på en biltillbehörsbutik och går ner i hörnet vid sprayburkarna.

Är man så fattig så får man väl helt enkelt lära sig stjäla saker av värde och bäckna dom.
Jag säger inget!
Läkerol, makes people talk
shiet!

2009-01-07 11:35
a jag är fattig.. du fick mig richboy