Graffare
2008-09-06 21:45
Rull Nässjö kl. 13 31 aug (BILD)
Kanhända att det redan finns en tråd om rullet :( (Inlägget ändrat av greggan 2008-12-14 15:35:15)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
I liked it!
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
"kul att det körs"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Villka härjar som fan i våra yards??
Kul med bild.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Våra yards, är väl lite att ta i.
Graffare
2008-09-07 19:14
Det rullade även en halvfärdig TSD, men jag orkade inte fotta :(
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Graffare
2008-09-07 21:51
Min samsonite syns visst på bilden, såg inte det förrän nu :)
localareagraffw0rk jo de va la lite o ta i, men jag undrar vilka detta kan vara, men inutsprutt kanske inte är helt ute och cyklar.
hihihihii!!! Yo s''''''''aaaaaa'''''''ckkkkkkk!
"Aaah, they lie about marijuana: Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie. When you're high, you can do everything you normally do, just as well, you just realise, it's not worth the fucking effort." - Bill Hicks
Kul och se änu ett rull :D
Money, Graffiti And Vatten-pippa!
Härjar vidare . . .
1 för alla, alla för 1 !
härjar som FAAAAAAAAAAAAAAN!
"Aaah, they lie about marijuana: Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie. When you're high, you can do everything you normally do, just as well, you just realise, it's not worth the fucking effort." - Bill Hicks
fick kort på ett till regina häromdagen.. bwc chs nånting nånting ohel (ordningen vet jag inte om den stämmer) mer regina terror!
kefffffffff.
"It was about selling dope to put our kids thru college"
Kråkan var ju ändå rätt ok.
VÄRDELÖST sluta knulla våra yards aide!
Akka vadå våra yards? det e förfan inte din yard!
Lomma-kommun, vem fan är du lättare sagt?.. -.-'
Lomma har ju inte ens någon yard så vad babblar du om?
varför uppar du en 3 månader gammal och död tråd Bane F18?
Lomma-kommun, vem fan är du lättare sagt?.. -.-' Någon som har lagt 10 ggr fler paneler än du har lagt väggar, ta dig inte vatten över huvudet toy.
-
Dmrocker:Kul att det är du som tar dig vatten över huvudet!!!
"This is what we stand for......hardcore shit"
Nej jag käftar inte emot folk som är bättre än mig.
-
orka allt tjaffs som inte leder nånvart.
den va NajzZZ
jag har alltid rätt.
Dmrocker:JAg missförstog det hela tror jag...du syftade på att lomma-kommun hade lagt mer än den andra pajjsaren va??
"This is what we stand for......hardcore shit"
Dmrocker, "Nej jag käftar inte emot folk som är bättre än mig." Det är det du gör just nu, jag käftade inte emot, jag frågade helt enkelt bara Vem fan det var, eller hur? Du kan inte döma mig heller, för du vet knappt hur bra jag är. Kul att du kallar mig toy Dmrocker, Du tar dig verkligen vatten över huvudet, jag vet vem du är.
_regina_ Ja såklart bane jag vet vem du är och du borde inte vara så uppkäftig.
-
Undrar vem fan det är som är uppkäftig här egentligen?..