I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Borlänge/falu eller annan dalabo som vill göra en rolig grej?

Vår Hiphop - Graffiti

2008-08-20 22:45

Borlänge/falu eller annan dalabo som vill göra en rolig grej?

Tjenare , har tre st väggar i mitt rum " källaren " som jag får ta hit graffiti målare om jag vill för morsan och farsan ! Så den som vill får måla . Står för kostnaden själv ! Tänkte mest att det kan vara en rolig grej! Jag köper gips skivor för alal väggar , så får den som vill måla. Vill helst se resultat på tidigare målningar du gjort ! Hör av dig ! Skicka ett PM!

Hooooj! // Koff Yao!!!!

(Inlägget ändrat av BountyBoo 2008-08-23 20:41:57)

.,

2008-08-21 11:27
"Står för kostnaden själv"

Betyder det att du står för kostnade själv eller att kluddaren själv står för kostnaden?

2008-08-21 11:48
Du får ju peya för de fattaru väll ?
Graffiti?

2008-08-21 12:11
Crazyingraff

Hade jag förstått det hade jag väl inte frågat?

2008-08-21 21:56
Jag förstår inte vad som är problemet? Säkert många här som målar på laglig vägg? sen kommer nån och dra över , varför inte måla i min källare ,? det får ju vara kvar utan att nån dra över det !!!!!
.,

2008-08-21 23:47
IS crew finest,reppar blge. Kör en själv då?

2008-08-22 00:41
IS CREW var det jag som startade , svar ja , men nej jag vill inte ha nån av mina egna målningar i källaren , lite roligare med andras målningar !
.,

2008-08-22 04:06
Jag förstår inte vad som är problemet? Säkert många här som målar på laglig vägg? sen kommer nån och dra över , varför inte måla i min källare ,? det får ju vara kvar utan att nån dra över det !!!!!

Menar du att din källare som ingen ser eller vill se skulle kompensera en laglig vägg som alla ser.

Verkar logiskt
som att protestera mot gatuvåldet fast bara när ingen ser eller hör.
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella,
Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...
Toastare

2008-08-23 20:41
**Tråden rensad**

Nu försöker vi att förstå. Det handlar om att han vill ha nån som målar i hans rum och han står för burkar och material.

Haka inte upp er att det är på jämförelsen med en laglig vägg. Kanske klumpig, men han tänker säkert bara på folk som kanske skillade men ändå vill öva mer och då kan få möjlighet att göra det, gratis.

Så om någon vill göra detta och ställa upp, så PM:a

Tråden låst.
Jag skyller allt på Emma!