jahmike P1 Förstår inte riktigt vad du menar om jag ska vara helt ärlig, men jag tror du har missförstått mig. För att göra det klart. Jag svarade till lifeforms inlägg för att jag tycker att (inget personligt) det var lite dumt. Vi sitter på ett graffiti forum, som är en sorts konst, det är klart att det dyker upp disskutioner om det sagda ämnet. I detta fall skissande. Jag använde mig av sarkasm för att uttrycka detta, vilket jag senare bokstavligen sa. En annan sak är att du katigoriserar in mig i "dom". Tar mig friheten att förmoda att "dom" är graffitimålare här på whoa som sitter och dikterar hur du ska göra, var du ska göra det, och när det är ok. Räkna inte in mig där så är du snäll. Du får göra precis som du vill! Ja, det är sant. Vi graffitimålare här på whoa.nu har precis gett dig fria tyglar att utöva din konst som du själv vill. Efter långa disskutioner och mycket argument känner vi att alla "kids" får rita vad dom vill. Detta var också sarkasm, vill bara göra det klart. Ärligt talat, tycker du inte det låter lite dumt? Jag personligen känner mig inte bunden av någon annans åsikt när det gäller något som bara rör mig. Sen och andra sidan så har jag sällan brytt mig om andras åsikter om dom inte har någon sorts effekt i mitt liv. Men jag tycker (haha, så jävla dumt) att ni andra borde testa på det själv. Skissa så länge du känner för det. Ut och kör när du känner dig redo, inte när någon annan gör det. Men som sagt, kan vara ett missförstånd. Jag kan ha suttit här nu i ett par minuter och skrivit detta bara för att skämma ut mig själv. Men jag är också lite full, så vad bryr jag mig?
I'm drinking the water. So should you.