Medis pyntad.
Som rubriken säger är medis målad utav KFDGS, utav Dask och abri!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skitful, fattar inte att dom lägger all kraft på att komma in istationen (inte såå svårt men ändå) och sen lägger dom ett jävla bajs med lila bakrund.
komma in i stationen? :S de e väll ba lägga direkt efter sista tåget?
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
jävligt nice, propps till dom!
stigili dang dang didan
http://www.fotolog.com/estockholmo http://www.fotolog.com/estockholmo http://www.fotolog.com/estockholmo http://www.fotolog.com/estockholmo Sådär nu har ni en till bild^^
Får man inte kritisera? Jag tycker att målningen var ful, och jag har sett bättre av både dask och abri, vet att de kan lägga bättre. jag har all rätt att kritisera, detta är ett publikt forum, och jag kan säga vad jag vill så länge de överenstämmer med reglerna. För övrigt så känner du inte mig, och du vet inte alls vad jag kan lägga så tyst på dig.
En målning helt utan personlighet, former på bokstäver som används hundra gånger innan. Tråkig! Men men, kul att ni kör(inte abri dock..)
Tyckte den var nice! Kul med bild!
Osoft med dgs nu
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
Såvitt jag vet är det bättre med kladd än inget.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Snabbt, enkelt och rätt i anus på SL. Fy fan va fint!
komma in i stationen? :S de e väll ba lägga direkt efter sista tåget? Låter jättesmart, du kommer torska (inte svårt i övrigt att ta sig in på en station). Den kanske inte ens var stängd, TÄNKT PÅ DET?!
'Kul att det körs'.
Bra jobbat!
jag är människa, det är ni också jävla idioter.
skit soft att det körs. Som nån sa innan, rakt i anus på SL men speciellt på Csg! Sen håller jag med många, vad fan gör abri i Dgs?
WINO - UNA POSSE
Känns som att många flummiga writers från den nya generationen glider runt med massa gamla crews som var sköna för 5-10 år sedan. Känns säkert lite wierd för dom som var med på den tiden..
synd för DGS....dom var värda innan nyförvärvet av abre . Sen håller jag med många, vad fan gör abri i Dgs?
fan vad ni suger kuk.. Abri is the man! dis e också med i dgs så dubbel trubbel
Pirloo P22 de e iallafall de jag skulle göra. En vardag ere inte så mkt väktare i medis. om de e kan man juh ha en polare som kanske knasar? vet ej fan hur jag annars skulle ta mig in på en stängd station när jag inte har tillgång till nycklar..
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
Bunker>> Vi struntar i att spekulera i hur de tog sig in osv, stationen var kanske öppen som sagt. Jag tänker inte berätta för dig hur man målar en station, det får du lista ut själv, men att ta sig in utan nycklar bör inte vara allt för svårt om man vet vad man håller på med. Medis med omnejd är alltid fullt av vakter. En vän gör du klokt i att ha med dig, annars åker du.
Soft soft.. Dask droppa ett pm till mig om du läser det här yo..
hur fan kan man proppsa abri?
where my smokers at?
tummen upp
vila i frid jonas, alex och putte
skit samma om dom lirat likadana innan, det ser ändå bättre ut än dom flesta stationer på senaste enlight mig
Just because i stand over you don't mean you understand me
Propps till abri men dask ger jag inte ett ruttet lingon till pga andra skäl
Synd att all respekt för dgs försvann på mindre än en minut..
inget att klaga på alls.. gillar vissa kör o inte sitter framför datan*
*jaja! -smack-smack*
Skönt att någon kör stationer iaf alltid skönt att se. tycker det blev en soft skapelse oavsett vem som är med i viket crew eller inte. kul att det körs med tanke på att det blir svårare att köra med alla nymodigheter som sl och alla andra i samlingen börjat införa mm kul iaf att det ploppar upp lite här och där
Total destruktion?
Respekt till DGS-crew! Ni whoa-kids som sitter o gnäller,gå o lägg er eller håll käften...!
More than words...that´s what we do!!
fattar inte va de o klaga på tkr de var helt okey :)
jag har alltid rätt.
DGS var grejjer när Spex målade som mest sen propsar jag dock Reny också, mkt trevlig vän men det finns många i DGS som jag inte riktigt förstår hur eller varför de är med i DGS? fixat knark åt grabbarna? som jag ofta säger: så är det nog.
Dubstep changed my life!
kul med något man blev glad av att se för en gångs skull :)
cry me a river! --> thcrew
helt klart värd!
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
den va rätt schysst=)
FU24 . EUR !
Buttieboys eller inte, soft med kladd
stämmer bra att dgs tappa deras respect när dom tar med abri och dis