sökes rull gröna linjen
rullade was tak på gröna linjen i fredags sent på kvällen någon som har bild ?
zup frågade. ingen svarade.
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
Att starta sådana här trådar är = Hej titta hit jag har målat, ge mig props.
Cashu6 Ge dig. Bara för att du gör det betyder inte det att alla gör det!
yo hiphop r'n'b
anledningen att man startar en sån tråd är för att man inte har bild på rullet.
Lyssna först, snacka skit sen
och att alla ska veta att man gjorde det.. ber inte om foto till varje jävla jag gör.
Efter att jag besökt din fotolog bunker förstår jag varför du inte ber om fotto om du själv inte lyckats ta fotto. Vem vill se sånt på tågen? www.fotolog.com/dbccrew
yo hiphop r'n'b
bunkers fotolog va feeet fan!
URSINNIGA VANDALER CREW/DANCING BANANAS CREW!
Fet eller inte. Undra hur många DBC'n det funnits. DustBin Crew var iaf originalet.
bunker X25 Man frågar för att man inte har bild och du har lagt max 5 paneler så du har det lite mera välsorterat.
-
aah kan säga att ja lagt 5 st o de e ja stolt över. inte så cool bara att jag går in på whoa o frågar om foto för varje.
Dmr:Ju fler man lägger desto mindre betyder bilden!
ditt_skabb P47 din coola fan jag e stolt över de jag lyckas få upp. sen om ni tycker de e bra eller inte, De kan ni skvallra om till erat crew. bryr mig inte en fucking centimeter!
cashu6 så du menar att om du har lagt 200 panels bryr du dig inte ett skit om det saknas 30 stycken?
-
Ni verkar inte förstå att om man nu har lagt en panel på fyllan en fredagkväll utan en tanke på att få tag i en kamera först så är man fan inte en självproppsare om man försöker få tag i en bild senare på ett graffitiforum.
-
ni som har gjort så många panels kan väl skita i den här paneln? xD hahahah!
Dmr:Enbart Toys kör paneler på fyllan! en fredagskväll. Idioti!
cashu6 SÅ är det. det vet du, och du har rätt. yow punkt punkt
yo hiphop r'n'b
bunker. alla bilder spelar roll för mig även en fylle piece. om du skiter i, så fine det e din åsikt. cashu6 Medlem sedan: 2008-05-14 du e hård och har varit med i gamet länge ser jag. det e du som inte har balls nog att köra panel på en fredags kväll Shuz.
Hur länge man har varit medlem på whoa är det som räknas nu, alright!
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
nej men han blev medlem för en månad sen och säker inte kört en panel och tror att han kan komma o dissa
zup vem snackar du om?
Bunker, kul att du spelar galen. Ni är 3 skolbarn. Spela inte så jävla stora. Gå å fira ert sommarlov i rågsved.
Zup: Småsten skall inte gå på stora berg! Jag är tillräckligt mogen som människa för att slippa behöva hävda mig på ett internetforum. Du är ett barn som inte fick tillräckligt med uppmärksamhet utav mor oh far! och måste därmed hävda dig på något annat sätt.
vad menar du me spelar stora? :S haha
Zzzzzzzz...
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."
okej men då kan du väll presentera dig.
assp zup varför sitter du och leker här på whoa både du och jag vet att det är så jävla onödigt att bråka via en fucking blogg på whoa. ursinninga vandaler crew!
Fuck er alla toyboys! gör upp på gatan i stället för att spela gangster på whoa pissluffare!!!
FLEK!
rand det e du som leker nåt du inte är! det vet du också PunktSlut!
vadå det vet jag också vad har jag lekt om nu jag säger till dig att det är onödigt du vinner inget på att sitta och jiddra i en jävla fucking blogg och vad leker jag då om jag får fråga
fan va gay me tak.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dumaste graffan på gröna linjen är clown i dbc fucking crew ni suger min morfars slämiga DAHRE..........
Kniv sug min kuk din lilla råtta.
5 minets of shooting on this crazy ass nigger oh shit the clip jammed when i pulled the trigger.
hahah uvc är inte döda en dom kommer leva tills graffitin dör
working-2005 : tak e riktigt värdelösa, kolla era vid årstaberg HAHA!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
a vet hehe
https://soundcloud.com/invalida
ogräs P21 word på den.
diska hårdare, kvinna
kniv Vad har du vid årstaberg då?
-
dmrocker vad vet du?. Förövrig är det inte ett måste att jag själv har saker där. Dom är fortfarande lika fula.
Jag sa inte att jag visste något jag frågade vad du hade däroch det har du antagligen inte så.
-
kniv e horunge!
dmrocker: Så?. Du dissar alla i trådar, har du något på dessa ställen?. NEJ!, Tak:arna vid årstaberg ja, inte bara årstaberg utan alla tak är riktigt fula. zup: A bree största mammasdödjao.
vatos locos på internet, tufft!
kniv Pissluffare!
kniv Jaghar inte dissat dig jag undrade bara omdu hade någonting längs linjen i årstaberg men det har du ju uppenbarligen inte så jag börjar undra om du över huvudtaget har någonting någonstans.
-
dmrocker: Återigen, vad vet du?. Du har inte något vid årstaberg.
Jag har inte sagt att jag har det.
-
pinsam tråd för fan
(url link=http://www.barabazz.com/top/10.jpg)www.barabazz.com(/url)
dmrocker: Berätta för mig vart jag påstått att jag har saker vid årstaberg innan du kom med den idiotiska förklaringen att: "För att tycka målningar är fula ska man själv ha saker där"?