[KLIPP] Soft med lite wildstyle ibland
..
han/hon kan sin sak.. :)
Vad glor du på?
Graffare
2008-06-03 08:50
Känndes ändå att den skulle vara mycket längre , fast skit grymt fan
http://www.myspace.com/easymatemusic
råkeff, jävligt ful skiss faktiskt
skit bra, romeo du kan dra åt skogen din toy
bates släng dig i väggen
g g g
Störig video. Ser ju ut som skrot. Inte ett uns av formkänsla.
Intressepenisen hårdnar!
Riktigt jävla fult faktiskt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
de va la inget imponerande direkt ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skissen var ganska manglad
musique
sa varken att det var imponerande eller att det var skitfult.. jag sa att det är soft med wildstyle ibland men du som sa att han inte har någon formkänsla är ju retarterad på riktigt.. hehe
..
bokstäverna är ju helt åt skogen, känns så jävla fel. Jag gillar när man är konsekvent i sina bokstäver
SMÅLAND!
men sättet han "freestylar" up dom på är ju soft. ba flyter på liksom
..
a, det är ganska ball faktiskt
SMÅLAND!
"Retarded" i all ära, men jag kan med gott samvete säga att jag kan prestera, i runda slängar sisådär från höften på ett ungefär, 6000 gånger bättre än honom. Folk är så lättimponerade nuförtiden. Så, då var det gjort. Fortsätt gnäll och tjut nu då.
Intressepenisen hårdnar!
det är aldrig soft med wildstyle
stigili dang dang didan
Alla som lägger upp sådana filmer på youtube brukar kalkera från ett papper under.. iallafall när dem börjar utan blyerts. Det brukar kunna synas rätt mycket även om det inte gjorde det nu.
Inte ens wildstyle+att skissen såg keff ut, skulle kunna kalla det mer wannabewildstyle.
ponera att han inte kalkylerade då.. wasteapa01 P20 gråt inte, graffiti skall vara kul :(
..
sen när vart lägga upp videos på när man skisser graffiti?
Ta inte livet så allvarligt du kommer ändå inte ur det levande.<br><br>X
diggar mer lirarn / lirarna som har roligt på gatan utanför^^
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
shit pommes så disgusting. Jag håller med wasteapa när han säger att killen inte har någon formkänsla. VAD ÄR det där liksom? ruttet flow, sjukt sunkiga bokstäver, verkligen sjukt sunkiga och överlag tråkig rytm i hela bokstavuppbyggnaden. Okej att wildstyle är kul att kolla på, men det där är väl snarare ett hån mot begreppet wildstyle. jag vet inte vad det är? idet där kan väl inte impa på någon,om du inte är en 40 plussig tatuerare från arjeplog som fortfarande bor hos mamma inne i lappkåtan. kan vara det fulaste jag har sett idag, och då jobbar jag ändå på ålderdomshem.
det är sånt där som gör att man vill sluta
sommarjobbar du eller?
De finns lirare och de finns lirare.
ser ut som den där har tränats in ett tag :P
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
Gillade inte den.
KC CREW
Dekig skiss. Jävligt långt från wildstyle också. Så där såg det ut när man inte hade nån stil på 90-talet!
kul med kommentarer bara haha.. synd att 90% av dom är från niiiiiiiiiiiiiiirds
..
ingen struktur i bokstäverna, bara samma sak hela tiden,nej den sög. lågt att ladda upp sånt på youtube.
den kändes jävligt snabbspolade tycker ja
hon gör sej av med alla som stammar ja inget kan slå svenska 2
Han vet ju va han håller på med iaf :D