min käft är jävligt stor, och jag står för det! Men den är stor på rätt sätt! Känns som du tar åt dej jävligt mycket och skyddar dina golvänner , el så är du en av dom som kvittar, annars hade du hållt med! så gör dej själv en tjänst och väx upp , stäng munnen så löser det sej för dej med i framtiden! Det är pga såna som dej man inte kan röra sej fritt för blir ni anhållna så börjar ni sjunga direkt! Sen till folk som skriver i forumen, hur kan snuten veta så jävla mycke om allt och alla! Här har ni svaret! Sångaren sjunger på sina kamrater , Sångaren sjönger om kamraters kamrater och sångaren sjönger om allt han hör hört senaste året! Varför ? ja vad kan det vara? Rädsla? Han kanske tror att kriminalInspektören säger att han får gå hem efter han har glappat lite! Inspektören fyller han säkert med massa falska förhoppningar att han får gå hem! ja förmodligen så för han gå hem för har han sakt allt + lite till så finns det ingen anledning och hålla skiten kvar i en anhållningscell el begära han häktad! han har ju redan sakt allt och allt har blivit nerskrivet! Så skiten blir släppt och går hem , han ångrar sej det han har gjort, och sedan förnekar det när vännerna och kompisarna frågar så hittar han en väg där han förklarar att det bara vart missförståd och hur han va uppkäfftig inne på polisstationen , hur bra han va bla bla bla! Anledningen att jag skriver detta är för jag tycker verkligen synd om folk som får sina höga skadestånd pga av en personer som inte kan hålla klaffen! Ni behöver inte skriva att ja inte fattar hit eller dit bla bla bla, ja målar inte längre ja skiter i vilket! Men jag hoppas att nån kids tar åt sej detta och inte går på nån ursäkter iframtiden av en polare som har varit nere på stationen efter ha torskat och sedan händer det konstiga saker att andra blir intagna! Snuten vet inte vem du är föränns Din kompis eller din bekant säger nått!Bästa rådet ! = håll koll på vilka som tas in på förhör! Säger det här av egna erfarenheter! good luck!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.