I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

VLT - Ynglingar greps misstänkta för klotter

Vår Hiphop - Graffiti

2008-06-01 19:19

VLT - Ynglingar greps misstänkta för klotter

http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=769446

P.S Det ryktas om att de gripa är bland Västerås mest aktiva crew.

(Inlägget ändrat av BountyBoo 2008-06-08 15:10:50)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-01 19:33
där ser man..
Word!

2008-06-01 19:45
"ynglingar"

sedna när är 23 år klassat som yngling?

2008-06-01 22:34
haha ryktas! för dom har tagigt lite burkar och klottrat ner centrum 2 gånger. ja men va fan vi säger väl det, dom är gryma dom har bombat centrum x antal gånger!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-01 22:56
Det är synd att dom torskade. Och ja det är ett av de mer aktiva crewen just nu. Bör inte nämnas några tags i tråden dock.

2008-06-02 13:34
galet fan
Sövermanland

2008-06-03 18:25
haha kriminalvården...
Lyssna inte på mig. Jag är vilsen...

2008-06-04 23:07
"Polisen håller förhör med de och försöker utröna om det kan vara fler fönster som har blivit utsatta för skadegörelse."

...Jag vet inte vad jag ska säga, men det som man borde säga eller tänka på kan ni komma på själva
"Polisen håller förhör med de och försöker utröna om det kan vara fler fönster som har blivit utsatta för skadegörelse." - DN

2008-06-05 14:30
Fuck vlt
021Hndstls | Sundaytone Productionz
WESTAROZE GRAFFITI & HIPHOPBLOG
http://021handstyles.blogspot.com

2008-06-05 18:05
shit happens... lindrig torsk till skillnad mot den stora torsken förra året.. så hoppas det går bra
 Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många

2008-06-05 22:43
Ja det som hände förra året var rätt tråkigt för scenen.

2008-06-05 23:07
håller med, fett tråkigt, men man ser fortfarande lite nytt av vissa då o då.

2008-06-06 10:18
Men torsken förra året kunde väl varit lindrig den med ? alla golade ju på alla så det är väl klart torsken blir stor när ni ungdomar inte håller munnen och sjönger som kolibrin!

2008-06-06 12:20
kriminalvården

vart fan är det du vill komma med din stora käft?

2008-06-06 13:04
Han vill antagligen komma fram till att golare är horungar.
-

2008-06-06 18:21
jag bor med en golare :<

2008-06-07 21:23
16 & 23 hmm
hon gör sej av med alla som stammar ja inget kan slå svenska 2

2008-06-08 11:46
äntligen, fan på tiden att ja förstår vilka som är golare. folk med horor som mammor! så om ni träffar nya writers eller whatever, fråga om deras morsa är hora inan ni gör något olagligt eller berättar hela din livshistoria för han/hon.
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !

2008-06-08 14:08
min käft är jävligt stor, och jag står för det! Men den är stor på rätt sätt! Känns som du tar åt dej jävligt mycket och skyddar dina golvänner , el så är du en av dom som kvittar, annars hade du hållt med! så gör dej själv en tjänst och väx upp , stäng munnen så löser det sej för dej med i framtiden!
Det är pga såna som dej man inte kan röra sej fritt för blir ni anhållna så börjar ni sjunga direkt!

Sen till folk som skriver i forumen, hur kan snuten veta så jävla mycke om allt och alla! Här har ni svaret! Sångaren sjunger på sina kamrater , Sångaren sjönger om kamraters kamrater och sångaren sjönger om allt han hör hört senaste året! Varför ? ja vad kan det vara? Rädsla? Han kanske tror att kriminalInspektören säger att han får gå hem efter han har glappat lite! Inspektören fyller han säkert med massa falska förhoppningar att han får gå hem! ja förmodligen så för han gå hem för har han sakt allt + lite till så finns det ingen anledning och hålla skiten kvar i en anhållningscell el begära han häktad! han har ju redan sakt allt och allt har blivit nerskrivet! Så skiten blir släppt och går hem , han ångrar sej det han har gjort, och sedan förnekar det när vännerna och kompisarna frågar så hittar han en väg där han förklarar att det bara vart missförståd och hur han va uppkäfftig inne på polisstationen , hur bra han va bla bla bla!

Anledningen att jag skriver detta är för jag tycker verkligen synd om folk som får sina höga skadestånd pga av en personer som inte kan hålla klaffen!
Ni behöver inte skriva att ja inte fattar hit eller dit bla bla bla, ja målar inte längre ja skiter i vilket! Men jag hoppas att nån kids tar åt sej detta och inte går på nån ursäkter iframtiden av en polare som har varit nere på stationen efter ha torskat och sedan händer det konstiga saker att andra blir intagna! Snuten vet inte vem du är föränns Din kompis eller din bekant säger nått!Bästa rådet ! = håll koll på vilka som tas in på förhör! Säger det här av egna erfarenheter!

good luck!

2008-06-08 14:43
bara å kolla på gbg där är 95% golare.. helt sjut