Medel för att tvätta bort Otr hard to buff?
Råkat tagga mitt skåp vilket var jäävligt dumt, och jag måste nu få bort skiten satt inte lärarna får reda på att jag håller på med graff. Då blir d kalabalik -,-, vet någon hur man tar bort d?, medel? Jag drog tagen med en Otr miniflow, hard to buff..
stryck bara över tagen..
"Charge it to the game, Ill bill myself"
stryk*
"Charge it to the game, Ill bill myself"
jadu.. smart gjort.. det är hard to buff, bara köpa nytt skåp.
Vad glor du på?
yxelen eller metanol.
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
Hahah, d idiotiska är att skåpet är skrivet på mig, och pröjsar hellre nu, än att pröjsa(mer förstås) och få hemringning för sånt shit
Bunker Var kan detta inhandlas, bor i uppsala..
metanol finns i såna här butiker med bensin drivna rc bilar :P yxelen finns på dom flesta byggvaruhusen skulle jag kunna tänka mig.
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
blir det hemringning annars, fyfan stackars dig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Råkat tagga mitt skåp"
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Hur fan råkar man taga på skåpet? Förklara för mig, tack!
Aceton, lacknafta, svinto stålull, thinner, xylene, whatever... LÖSNINGSMEDEL. Ta det lösningmedel du kan hitta, ta även massa toapapper o svinto. Sen är det bara att börja gnugga:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det är säkert "hard 4 buff" , köp ny
De borde väll gå att typ slipa bort tagen me sandpapper?
Jag har gjort exakt samma sak. T-sprit är bra det har jag använt. Även stålull funkar. Dessutom kan man slipa bort det med sandpapper.
"Polisen håller förhör med de och försöker utröna om det kan vara fler fönster som har blivit utsatta för skadegörelse." - DN
jag skulle slipa bort det, sno en kloss+ bit med sandpapper och slipa bort den så man inte ser att det varit en tag. Frågar dom vad det är säger du bara att det var där från början.
varför kan du inte bara neka om dom anklagar dig?
Bra tråd, jag behövde också svar på frågan. Har haft ut OTR över golvet då jag använde det till att skvättmåla tavlor...
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Är det bara jag eller är det första gången en tråd inte har mer än 5 kommentarer som gått överstyr?
de lättaste är om du ringer min kompis som kommer inom en kvart och skjuter dig igenom munnen ..
De finns lirare och de finns lirare.
credit, Sveriges lagstiftning gäller på Whoa också. Jag är inte helt säker, men jag tror iallafall att det där kan uppfattas som ett hot. Hursomhelst en jävligt onödig post.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
haha creeeedddDD
Jag hade en öl sen drack jag upp den...
ta nått skit med alkohol i..är dte så jävla svårt att tänka själv?
Awaiting Beheadment and Mutilation
Muhjmathil_Ahmd X19 Jag tror mer han menar att hela livet kommer ite gå under och för löjligar hela skiten och säger sarkastiskt att han kan ta livet av sig ?
Eller har jag fattat fel?
R.I.P. Adam Eliasson 9/7-89 -25/5-08 DeepDead....
stryk över den och neka om dom säger nåt. minst jobb och gratis
karlstad!
Heres the kicker, jag är den första som andvänt skåpet. Tack för tipsen, ska gå och ta lite sandpapper från slöjden och börja gnugga, hoppas det funkar;)
Och jag råkade inte, jag var så dum satt jag itne tänkte på att när Sommarlovet ska skåpen rensas och kollas, helt dumt
Luuucaas X0
om det är samma skit i hard to buff pennorna som för någa år sedan så är det ju inte speciellt hard to buff. enligt min erfarenhet går i princip allt bort med svinto och klorin, bara man skrubbar ordentligt.
men måla bara över skiten, huvudsaken är väl att dom inte ser vad du har för tag?
Hej, det är jag som är kenny. Jag är 25 år gammal och är bosatt i en trevlig kommun i Jämtlands län. Du får gärna lämna ett spår i gästboken om det är nånting du undrar.
om det nu är så jävla viktigt varför inte säga att det inte var du? för att fråga ere insidan eller utsidan av ditt skåp? är det inte misstänksamt om du ska tvätta bort skiten då ? låssas som inget har hänt är bättre då....
Forumsignatur:
SVINTO OCH LÖSNINGSMEDEL! ha sandpapper i bakfickan som nödlösning, men otr "hard to buff" är inte speciellt svårbuffad... jag har fått bort mycket mera svårbuffat ink från flera ytor med svinto, och inte blirt det mycket märken heller.
Du kan ju alltid "glömma att låsa skåpet" och sen efter lektionen upptäcker du till din förvåning att det är någon som klottrat i ditt skåp, och varför inte snott läxan på samma gång, 2 flugor i en smäll! ?
har fått färget på golvet några gånger stålull funkar bäst. Men det sjunker några tiotusen i värde tyvärr. Ett skåp på offentlig plats är nog inte lika dyrt.
haha celulosathinner brukar funka på allt!
sekkeN skulle funka i praktiken men det är fortf du som står för ditt egna skåp så dom skulle nog tvinga han att pröjsa för det va han som glömde att låsa och han ville ju inte få hemrigning och skit så det skulle ju inte funka,
förstår fortfarande inte varför du inte bara kan neka om dom anklagar dig .. ?
tänk efter innan du ska vara töffing inför polarna.. köp nån graffiti-remover på biltema!
highlights har ett speciellt medel för kids i din situation.. fucking retarded kid.. fan vart har allt smart folk tagit vägen?.. kunde du inte ens lista ut hur du ska få bort färg från fingrarna?.. efterblivna skit unge
2an You aint no kid u can that shit
Some say they expect Illuminati take my body to sleep
vila i frid jonas, alex och putte
tejpa dit nån porr-bild över tagen