Få bort fläckar?
STORT PROBLEM, jag har största röda fläcken på min svarta jacka. Jag har sköljt med hett vatten och sprutat deo på fläcken. Den går inte bort bara lite färg pigment. Några andra tips? snabbt
släng skiten
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
ta aceton?:P... lr så gör du den gammla klassikern ta svart färg på den då?^^
var väll det seriösaste någonsin om man ska tänka inom ramarna att du är så fruktansvärt rädd för dina föräldrar
Ja men fan, 1000 spänn åt helvete? Bättre att försöka lösa det va?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Titta i FAQ'en...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
När jag fick röd färg på min svarta jacka drog ja o köpte stålull och aceton, och det gick faktiskt bort efter en inte så långt tids gnuggande!
Montana har en färgbortagnings sprej,, funkar skitbra!!
Wackone. Tack för svaret, ska testa det imorgon. Sjoberg, okey vart fick du tag i den?
Lacknäftar ;D funkar skit bra ;D
Go BIG or go home.
dumt att få färg på fin jackan .. lär av mistagen bomba naken!! ne men seriöst har du knallat förbi okq8 baxat en kanna sprungit ut med fagröven jackan och skrivit kuk på skolan så får du skylla dig själv.. annars om du e rädd för mamma , så kan du skära up den och säga att du fasnade i en gren.. haha hopas du har lärt dig något..
finns ett bra medel som heter "sixten" tar bort nästan allt
All bitches on the line
haha sixten
VEM VARE SOM KASTA
dj mazzot
du har filmat allt det här spela upp det för mig nu den som kasta ska få STRYK! nä men seriöst, gör som den andra grabben som hade fått rött ink på sin tröjja, fråga om nummret till whoa!
Vad glor du på?
du har filmat allt det här spela upp det för mig nu den som kasta ska få STRYK! nä men seriöst, gör som den andra grabben som hade fått rött ink på sin tröjja, fråga om nummret till whoa!
Vad glor du på?
men några droppar bensin ist sköljmedel i tvättmaskinen funkar kanon också, dock är det nog billigare om du köper en ny jack-jävel!
Vad glor du på?
hur seriösa svar kan d få på en sån här tråd, plus att de finns typ oberäkneligt många liknande trådar från tidigare.
bensen
Awaiting Beheadment and Mutilation
benso
All bitches on the line
brudar!
Ta lite smegma på jackan, sen ber du din lokala knarklangare lägga på en lina kokain. Det brukar lösa det mesta.
I tego arcana dei!
snacka om att du förstörde att förstöra hans tråd. i will kill you
rökmokare X0 Jag? Kom igen, var snäll mot grabben, är det bara jag som är seriös på den här jävla sidan eller?
I tego arcana dei!
Kokaingrejjen funkar suveränt! 3 sträck till näsan, 1 till jackan!
eller så berättar ni vem fansom kasta
-
Aceton´+ svinto! går bort skit lätt. bästa jag kan ge iaf ;D
toystar P15 http://www.montanacans.net köppte jag den,, är en norsk sida,, står bara Montana disolvente limpiador cleaning solvent!?!? är en liten orange och blå ,vit .. burk, som "Montana alien" typ.. JASE Visar den i Infamy om du sett den.. när han är på Montana lagret,,
va fan jag tar bara tvål och en sån där tvättsvamp sen gnuggar jag som fan då försvinner det.
Lyssna inte på mig. Jag är vilsen...
Varför målar du med en jacka sm kostade 100 spänn då?? kunde du inte ha tagit nån som du var lite mindre rädd om? Tänk!
Det är så mycke graffiti, alla bombar i city!
Jag gillar inte att tänka, jag fick bort allting. Jag målade över med en svart penna sen tog jag aceton och kok vatten. Det gick as lätt. Tack för tipsen allihopa
Vafan skärp er nu! Så onödigt med alla barnsliga kommentarer. Vet själv hur det e att hamna i den panikslagna sitsen, men ja kan rekommendera att inte måla med den dyra finjackan nästa gång, alltid bra att ha en keff målarjacka som man målar med som inte är så dyr heller. Men bra att du fick bort det tillslut!
VADÅ INGEN SÄG VEM DE FUCKING VAR
dj mazzot
SaintJoniz : Precis, det är så dom gör när dom buffar från t.e.x säten i tuben.
Vad glor du på?
gör det bästa.. köp gripen bensin (som tar bort kemiska ämnen) Sen så hållet du på och skrubber.. när fläcken är borta så kan du ju boffa upp det som är kvar av bensinen! hahahahaa Go for it toy
Kuken Hammarby!
har råkat ut för liknade hela vänster armen är täkt med alkey färg har fått bort lite med klorin nån som vet hur man kan få bort allt?
saaaru..
he lite tandkräm på den och låt den ligga över natten så blir den som ny spelar ingen roll vilken tandkräm du använder
lösningsmedel
Ja mitt användarnamn är gay... Men jag gjorde denna användare 2007
alkej får du bort med svinto och varmvatten.
Aceton , eller nått bra borttagnings medel, svårare än så kan de inte vara.. tycker de verkar rätt onödigt o starta en tråd på whoa om de, iom att de inte verkar vara så svårlöst problem..
abobe X62 lika onödigt som att uppa en tråd som var påväg ner
men om alla de där lösningsmedlerna förstör plagget då?? så de blir värre fläckar
Obey the pug