Sankt Eriksplan piecad inatt
Klev just av på sankt eriksplan och möttes av skrikande väktare och civvare, doften av aerosol kunde bara betyda en sak! 3D KFD av Dasc och Bue på sankt eriksplan, på södergående sidan precis vid uppgången mot torsgatan. Lägger väll upp bilder imorrn om jag kommer ihåg..
Bärs, brudar och burners
säkert buffad innan tisdag :(
Ny användare ;)
dsw: tisdag? de e fan en vecka kvar
dj mazzot
Om en vecka är det ju lördag igen, eller söndag ifall man ska vara den som är den.
Intressepenisen hårdnar!
hehe, låter nice! Hoppas alla klarade sig, sedan att dom tog sig en god natt sömn och tar ett par feta flicks på efter middagen!
vill se hur det ser ut. orkar man dra sig dit tro?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Härligt med skrikande väktare, man kan ju nästan få för sig att den vart körd öppen om man inte visste att väktarkåren är de största groupiesen som hetsar upp sig över sånt här till den ypperliga grad att det blir kladdigt i uniformsbyxan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Brutalt på min ära
whoa! om idioten själv får välja.
APsykosen: Källor säger att den vart körd öppen.
större är bättre
Oh. Hoppas på bild.
jooser Härligt, vart rädd att jag hade börjat tappa känslan alltför mycket.
hoppas den är kvar imorrn :)
Ny användare ;)
Låter hårt. synd att man inte hinner se måleriet bara..
<Sexual Healing>
den blir säkert sanerad i natt ! :(
om nu fajv P2 har rätt i att målningarna fortfarande inte hunnit torka kl halv fyra på en lördag så e de väl inget snack om att det kördes när stationen var öppen?
det kostar på att ligga på topp
sioone: Det är ok bara att knalla. Det är lagligt!
Bra :) Fråga spärrvakten först om tågtider. Enda kruxet med att köra de öppna. Man vill inte bli "öppenkörd" - slang i branschen.
dom sitter kvar idag.
dj mazzot
foto plz kan inte åka o kolla..
http://www.aftonbladet.se/vs s/telegram/0,1082,69505948_3033__2,00.html
fortf där men fan inte värd att fota
Only male turkeys gobble
Fotar idag men kan först lägga upp på onsdag
Ny användare ;)
kfd fotade inte 3D efter som tåget kom ivägen.
dj mazzot
mkr: du är en hjälte! fett skön, hylla fylla!
Får väl hoppas att du också är det när du är 28, one.
Fotade båda, ryktas om att den ena förövaren var inne på en välkänd kladdbutik några timmar innan och boffade krom i provrummet oj oj oj! Kass bild finns till förövaren o.s.v.
Amfetaminpsykos Måste man så måste man
Just because i stand over you don't mean you understand me
Amfetaminpsykos eller så säger vi bärs ;D
C.R.E.A.M.
undrar vad väktaren gromade om:D undra varför väktare blir så sura, de ja har mött (när ja pissat och plankat)har " bara" sagt åt mig att " de är färdigt för dig" och vistat mig vägen ut ifrån stationen 15min senare är de borta och ja kan hoppa över spärrarna och pissa klart i tuben...
fajv kanske överdriver?
wow häftigt.. gör en tråd om varje nykörd tag du ser också.... sthlmare asså
Jag såg en nykörd tag igår, minns inte var eller vad det skulle föreställa, men nytt var det. Nån som har bild på tagen?
ere sant trevligt att det körs!
-
roj roj roj! kostym frack o drinkar!
hahaha boffa krom i provrummet, bör ju vara den ultimata uppladdningen.
HMOR
Nej nej, den ultimata upladdningen är när du tar en påsekrom och köper ett hägge ladd och lägger det i påsen och boffar kråm i den. Det är uppladning.
Vad händer i orten, inget jag bara boffar i porten!
såg också tagen.. det stog typ "Amfetpsyk1"