Basic-burken
som vi nog alla känner till skulle ju HL ta in en ny burk vid namn Basic tror den är istället för proline?. Till frågan är vad ni tycker om dom ni som testat ?. Om jag inte är helt åt pipan så kom dom in idag ? schysst pris iaf. (samma som proline)
ska dom byta ut dom mot proline?
dj mazzot
oj SKA DOM BYTA UT PROLINE MOT DEN menade jag
dj mazzot
Dom har bytt ut dom. Finns på Hl, 3 för 100kr. 25kr för de få Proline som finns kvar.
hur är dom jämnfört me proline då?
whoa är inte en community, det är en livstil.
är det för mycket begärt att dem har mtn ventilsystemet?
Som tidigare har sagts, Hur är burkarna? värt att prova?
Hmja ?
Dom är mkt bättre än proline.
Stolram Vill inte vara uppkäftig men har du testa båda burkarna och verkligen känt att den nya är bättre eller har du läst någonstans att den ska vara bättre?
yo hiphop r'n'b
Har själv inte testat dom, än. Men enligt grabbarna på HL ska de vara mer pigment och enligt deras tester vara bättre än Proline.
nån som vet vilket pris HL kommer att ta för dem?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
3 för 100 har jag fått höra att de ska kosta.
större är bättre
låter nice har aldrig hört talas om den burken, det dyker upp mycket nya märken nu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
http://www.aftonbladet.se/vs s/telegram/0,1082,69505948_3033__2,00.html
3 för hundra kostar dom ja. köpte sånna igår har dock inte möjlighet att testa för än imorrn. proline cansen kostar iaf 25kr styck 4 för 100 är fan nice! dom mörka proline färgerna duger ju helt klart.
vart hittar ni dessa burkar? Har sökt på highlights hittar dom inte
Skivsamlare
2008-03-06 23:11
ck_: de kommer dyka upp på sidan inom kort.
Lig wakker in mijn bed, Mijn hoofd vol met gedachten, slapeloze nachten
finns dom nya i chrome?
dj mazzot
mkr: Ja. kula har dom oxå,.
vad är det för skillnad mellan bacis & proline?
You're mad just cuz im stylin' on ya'.
ko0l Om du hade läst inläggen så framgår det ganska tydligt att ingen testat ordentligt och kan ge besked.
yo hiphop r'n'b
Besked kommer imorrn. testar då.
det är samma jävla innehåll bara ny ettiket för fan , ni är så jävla lättlurade
Graffare
2008-03-07 21:44
fan va kul med lite nytt
They called me Mr. Glass
allright p1: har u testat burken? nae trodde inte de heller.
allright P1 : så fan heller... dom e mer värda pengarna än proline tyckte dom funka.. går dock inte jämföra med black lr gold
bie-atch
gött att 4% (allright) av whoaiterna fattar vad marknadskrafter och marketing gör mot folkmassan, medan 96% (resten...) står som dumma fån och sväljer att skit tyskarna spyr ut.
#===========o~~ ~~ ~~ ~~
Jag har testat dom, några mörka kulörter bara. Minns inte hur Proline är/var, men basic var då helt okej. Skön stråle, men lite vattnigare/sämre täckförmåga än black. Värt 33 kr iaf enligt mig.
zewmah Paketering är viktiga saker. Tänk dig ifall de tog bort GettingUp-charactern från kromburkarna, då skulle de bli minst lika bra som Burner Chrome!
Jag hade en öl sen drack jag upp den...
Gettingup-charactern är ju borta, Iaf på Chromestar. Men den vanliga silverchromen har ju dock aldrig haft den, och dem kan ändå inte jämnföras med burnechrome.
helt okej burkar. bara testat chrome och svart iofs. dom kändes lite blaskigare. helt okej burkar värda priset. skönt tryck
funkar tvär bra med tanke på priset ! nått å köpa om man vill ha nåra kroner till övers eller fler burkar.
när kommer dem på hemsidan ?
sione: De har redan sagts i tråden att de kommer att komma snart, lugna dig.
jo det vet jag men när??? snart kan vara 3 veckor för HL
Såg dom på HL idag.
fuck all you haters!
skaffa jobb och tjäna lite pengar och köp riktiga burkar istället jävla fattiglappar
Graffare
2008-03-11 19:00
allright P1 många bäckar små, blir snart till en stor å. eller nått i den stilen
They called me Mr. Glass
allt funkar med pinky, ALLT.
-
amfpsykos haha. paid tha cost to be da boss
Shake n' Bake!
dom har väl typ samma låga tryck som proline men går inte att jämföra med Montana Gold elr Black. Det enda jag tycker är bra med dom är att dom inte är så dyra. Har inte testat alla färger, bara svart.
Sirkone.
Tråkigt att dem spolade Proline. Hade aldrig något imot dem burkarna. Funkade finfint med deras crome och en pinky fat.
Att röka jonk är mysigt.
Dmrocker X1 Haha jävla idiot asså.
Basic är likadana som proline bara att dom (basic) köpte proline, böt namn, la in ytterst lite mer pigment. Och kasta ut dom i affärerna.. simple as that!
DRA ÅT HELVETE! -.-
D.v.s dem funkar med pinky
-
Basic - Kampanjpris: 30 Kr/st. Gäller till den 2:a AprilBasic ersätter Proline. Innehållet är det samma men nu med de kulörer som täcker bäst. Färgen är nitro-combi. Priset just nu är 30 kr så passa på. Sedan gäller ordinarie pris på 33 kr/st. Kampanjpris gäller på webben och markbutikerna. ha ha ha ha ni toys asså , ni slutar alldrig att förvåna mig. börja med nån sport eller nåt istället
Shit du måste vara helt skitgrym på att måla va?
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!