Problem med Grog chromen!
Tjena! Testade att fylla på min Squeezer med grogs chrome ink. När jag sedan försökte att bomba så blev det ingen chrome färg på det jag bombade utan det såg endast ut som vatten. Jag var ganska noga med att skaka flaskan innan, så det var nog inte det som var felet..Någon som har varit med om det här förut? Och som vet hur jag kan fixa det?
kula kanske?
Imse Wimse Spindel
det är ZOG som ligger bakom det
Awaiting Beheadment and Mutilation
först och främst ska flaska stå upp och ner så all olja och lösningsmedlen rinner ner.. skaka först, låt stå upp och ner, skaka och skaka mer... Eller heller du av en del så det blir ett tomrum i flaska så blir det lättare att skaka sen ska det lösa sig. Häller du det i en flow oskakat så blir det svårt att skaka skiten i pennan om det inte finns kula i pennan. Haha rörigt, hoppas du fattade något !
yo hiphop r'n'b
som ditt_skabb säger, skaka flaskan innan påfyllning, LÄNGE. och sen skaka pennan länge också innan du bombar.
Vad glor du på?
Snackade med han inne på 13, han visade upp lite grogg squezers som hadde "torkar och sugit ihop" sig. Han påstod också att dom hadde slutat tillverka dom i Tyskland för att det är så mycket problem med inket och att det "själv buffar" sig själv. Han sa också att det var mer eller mindre samma problem med Krink så dom skulle inte köpa in den. Inte vad jag har sagt, jag bara refererade.
häll tillbaka innehållet, skaka, låt stå upp o ner i ca 1 timma, skaka igen (mkt) häll tillbaka.
frid & fröjd!
Grog Chrome e riktigt skit. Dålig färg. Udden torkade i mina pennor efter jag testat den.
köp montana liquid istället.
-
Instämmer med föregående talare. Det är mängder med GrogChrome som har skickats tillbaka till tillverkarn för att lösningsmedlet har dunstat o.s.v.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hej alla väktare kan skriva här tråden.com ???
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hej localareagraffwOrk som inte vet vad han pratar om. Tycker att det är rätt värt när man väl får det att fungera normalt.
Dysläktikär
Man kan ju skippa och köpa det och göra själv, Mycket mer värt! fetare lyster, du väljer själv hur mycket, och man kan späda det efter eget begär !
yo hiphop r'n'b
kööööööööööör bara! häll en hink målarfärg på väggen sen kör du me fingrarna(plasthandskar bör användas för dom som inte tål färg på fingrarna) d blir najs sen om väktarna kommer säger du bara att du ska måla om, och om det inte passar så be dom dra åt helvete..................................................................................................
CSG= Civilister som graffarmestochbästhelatiden
hehe grymt Wam p16 xD
När en person har en osynlig vän kallas det för idioti. När en grupp människor har samma osynliga vän kallas det religion?
Montana fluid är de samma problem med..
Jag tror inte ni har alla gram i pipan? Och för övrigt så tar jag det jävligt piano!
Spä ut inket så funkar det utmärkt!
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."
Zid P14 du har inge den blekaste om vad du snackar om va ?
http://www.aftonbladet.se/vss/goteborg/story/0,2789,1104598,00.html<br>
Uppar du en tråd från i mars för att dissa en 14åring för att bättra på din självkänsla?
-
Uppar du en tråd från i mars för att dissa en 14åring för att bättra på din självkänsla? Yes ! :)
(tänkte in på att den var från mars...)
http://www.aftonbladet.se/vss/goteborg/story/0,2789,1104598,00.html<br>
reklamera skiten!
Money, Graffiti And Vatten-pippa!
sådär var mitt grog ink med, suger hårt, jag lät min penna stå i en pumpmarker i en påse , då torka den och la sig som en gegga i pennan , så nu är inket + pennan helt fuckad och inket är värdelöst.
För det första ska man ha pennan liggande. Och så länge du har någon typ av lösningsmedel ska det där inte hända. Egentligen ska det inte behövas, men så är det helt enkelt.Fyratreett: Om jag hade något intressant att säga för att uppmärksamma dig så hade jag gjort det. Sov gott.
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."
Sluta kör me grog helt. alla verkar ba klaga mer och mer på grog. så kör Fluid! ;D både skit skön i flows och squzzzz..