hoppas att lokala krängaren av filmen kommer ihåg att han skulle kirra ett ex, . . . . . do you remember, boy ? ?
Whiskey & Cola !.
GRYM musik! Måste hitta dessa låtar!
bawacka e juh playlist i slutet av filmen :P
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
musken ett stort minus, mycket mase i filmen, inte värd 150:- men ett måste i ens samling hemma.... hmm, hoppas det blir en bättring på mse productions ifall det kommer en uppföljare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan va klågomål är det ens värt att lägga ner 150 spänn?:S..oroligt
Gör som jag alltid gör. Tankar filmen, är den bra köper jag den, är den dålig skiter jag i det. Lite seg rulle men ska inhandlas bara för det är gbg
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
era snåla jävlar
SMÅLAND!
va äre för fucked version ja har fått med smurfhits o skit kommentarer?
sämst, aja, sköna scener o kul crews
Jobbigaste med hela filmen var att det skulle hela tiden va en massa hardcore dnb låtar när inte ens scenerna var så hardcore..Det var Pendulum låtar efter varann hela tiden,keffa låtar men annars helt ok..
Herr_Berg P21 Snåla? Varför ska vi ge mer pengar till han som gjorde Transit rapetape och lura oss förra gången?
Färgblind P1 Du avslöjade precis hur långt upp i röven du har ditt huvud när du visar vilken koll du har. Vad fan har du fått det ifrån att det är samma person som gjort Gaytape och Gothenburg?
Sen
Inkognito-One P16 vilken vetskap har du för att kunna uttala dig?
Acid3nts P18
Nu kommer dom här dryga jävlarna igen bara för att man sa en liten grej om filmen som man inte tyckte om..
Inkognito-One P16 Skall du gå och gömma dig bakom yttrandefriheten nu eller? Varför gör du det så svårt för dig och inte bara säger att du inte tycker filmen är bra än klaga på att det är för "hardcore" på scener du först och främst antagligen inte har någon insikt alls i.. Ja nu kommer denhär gnidna dryga jäveln och ber dig gå och suga på mammas tutte..
Acid3nts P18 Jag gör det inte svårt för mig jag bara säger så som jag tycker vafan,ska väll inte va så jävla svårt och fatta.. Men men orka bråka! Kan vi sluta dryga mot varann och skita i va jag sagt? Tycker det är fan töntigt och börja hålla på bråka bakom dator skärmar..
Färgblind: Det är INTE samma person/personer som gjorde Transit Rapetape som gjort Gothenburg 2007.
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
skit film
Imse Wimse Spindel
Kan folk berätta vad som är BRA: eller DÅLIGT: med filmen? istället för att babbla massa skit?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja tycker att filmen sög typ... de va nån ocf grej som va najs typ, annars så sög typ allt :S
Sätet bredvid dej är avsett att ställa kassar eller väskor på och sätet på din motsatta sida är avsett för dina fötter. OBS! Ta inte av dig skorna!
ja tycker filmningen va fett keff och de var för mycke dnb som var likadann
Imse Wimse Spindel
hade varit grymt att göra en graffilm helt utan musik, eller bara ha djungel ljud.
mvh: Enmetertre co.
Bra: Schysst action, kul att man såg många man känner. Sen vill jag ge OCF creds för scenen när dom gick in i vagnhallen å körde. Inte så schyssta piecer men ändå en fet grej att göra. Dåligt: Musiken, det hade kunnat varit lite mer variation på den. Sen var det väl nån klippning här och där som va lite knasig. Men jag ska inte klaga egentligen. Tyckte det va en rätt så fet rulle för övrigt! Bra gjort för att ha varit den första av "MSE"! Fridens...
Lyssna inte på mig. Jag är vilsen...
bra förstajobb prisma , keep going strong bara...... men ocf suger ju kuk på alla sätt tycker jag, synd att dom får synas så mycket.....
jag kan hela dig , bara du sätter dig ner o blöder med mig 5 timmar....
jag vill se mer enskilda målare såsom. dome. metal36. elem36, kech,tisel. aero punk, och dental....THE UNDERDOGS ON TOP!
Var e mina FeloOZ....... GompiZz?!
Såg filmen nyss.. Måste klaga på kameramannen som enligt mig är otroligt darrhänt av sig. Annars kul film
jävla självpropps film!
zup dude
bunker X25 Jag syftade på smurfhits´n och de är inte dom som står i slutet vill ja lova. hehe;)
kameran är lite väl skakig i bland, även konstigt filmat på vissa ställen. musiken inget jag tyckte var bra. fast ändå värd sina pengar somhelhet
Filmen va rätt cool.. Musiken va fett dålig rakt igenom dock.. Graffiti kommer från hiphop inte painkiller drum and bass
mini_man-413 X2 och? jag tycker inte heller att musiken var mycket att hänga i julgranen men menar du att en graffitifilm måste ha ett hiphopsoundtrack? dra upp byxorna wutangclanboy_92
"Under rättegången som inleds i dag i Göteborgs tingsrätt kommer sekvenser ur filmen ”Gothenburg 2007 – Graffiti from Sweden” att visas."
den filmen var inte alls bra, kollar hellre på dom gamla filmerna som subway st. area 08. ff. o.s.v. länge sen jag såg en riktigt bra graff-film , paYz
alla dansar och ler, tills dom ser, då rinner deras ögon ut och själen tinar bort
ökab Kan tipsa dig (och alla andra) om Resonable People. Det är en ruskigt fet ny film! Detta är off topic, i know!
Shake n' Bake!
Tyckte inte den var bra det ända underhållande var när tsd kör och det ser ut som han slår sig själv i huvet haha
Jag e sjukt grym för jag hänger på whoa!
adde, haha... i vilken tidpunkt i filmen?!
runt 16.50 när han drar gula outlines på sin rosa panel. där i slutet gör han något sjukt ser ut som han bitchslappar sig själv eller något
Jag e sjukt grym för jag hänger på whoa!
adde- X78 HAHAHHAHAHA Har aldrig tänkt på det förut..hahahhah
Brutal fucking murder!
de balaste e 49:40 när han mannen börjar filma hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha han frågar honnom varför han gömmer sig hahahahhaah sen går efter han
http://youtube.com/v/qJoe7Fioro8 http://youtube.com/v/qJoe7Fioro8 http://youtube.com/v/qJoe7Fioro8
lilMat P38 Dom kör knappt tåg längre:(! men aero där snackar vi grejer.
^^^ingen av dom du räknade upp har väl nånsin kört speciellt mkt tåg? (undantaget aero typ) Jag har iofs ingen koll på vad dome gjorde på 80-talet.
det kostar på att ligga på topp
öh, flåt, jag menar ingen av dom
lilMat P38 räknade upp.
det kostar på att ligga på topp
soft att fups var med
http://fotolog.com/jarntorgetgraff4
har ni sålt många eller? (inlägg 200)
den säljer som smör (inlägg 201)
http://fotolog.com/jarntorgetgraff4