Hökarängen Station målad
Tak rhs chrome fyll svarta lines vita hl röd bakrund mm dom sitter på stan sidan, dom satt kvar igår signad fuck Sn
var det fint då ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
såg den imorse, bra grabbar!
Jo visst jag knarkar ibland och jag super och slåss, men det händer inte så ofta för jag är inte så super på att slåss
Som vanligt... TAKs pieces ser likadana ut överallt... Det ser bara ut som vanliga bokstäver... Kom me lite nya grejer! Färgerna såg nice ut å RHS piecen va rätt nice också :)
Gud är högre än Människan... Människan är högre än Gräset. Ibland så röker människan gräset. Då blir människan högre än Gud.
men tak är ett polskt toy crew;) no offence...jag är polack själv;) så knip
haha tack psk;) håller med kalex...byt stilar vafan...
Mjaaa fast när de fösökt på lite mer avancerade grejjer har det sätt katastrof ut när de gör enkelt ser det iaf ok ut ..
Att folk ens proppsar sån skit.. Kul med RHS iallfall.
Shit bre
Rasister Härskar Stockholm crew bree.
visa götten
Kalex förmodligen trivs dom med blocks..har du aldrig sätt att det finns folk som kör lika bokstäver så är du ju efter
Mjaaa fast när de fösökt på lite mer avancerade grejjer har det sätt katastrof ut när de gör enkelt ser det iaf ok ut .. Men då är dom ju inte bra? En bra graffare ska kunna köra många olika stiler, och resultatet ska ju vara hyfsat iallafall. Man ska ju iallafall försöka utveckla sitt graffande, men TAK försöker ju inte ens, som jag uppfattar det... -.-
Kalex förmodligen trivs dom med blocks..har du aldrig sätt att det finns folk som kör lika bokstäver så är du ju efterMjo, jag har sett folk som bara kör lika bokstäver, men man ska ju komma med nya saker och testa nya stiler... Om man vill utvecklas dvs..
Gud är högre än Människan... Människan är högre än Gräset. Ibland så röker människan gräset. Då blir människan högre än Gud.
KALEX, Hur vet du om dom inte utveclkar sin stil, dom kanske kör andra stilar på grejjer du inte har sett, eller hur?
eyeyey
Rudolf Hess Sturmkommando! Klart man inte skall variera stilen, då kopplar kommissionen piecen till specifika individer. Ett crew, en ort, en stil!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
KALEX, Hur vet du om dom inte utveclkar sin stil, dom kanske kör andra stilar på grejjer du inte har sett, eller hur? Jag har sett nog det mesta av deras målningar, och nästan alla jag sett ser likadana ut... Och nu när TAK hade gjort en ny målning och den också såg ut som dom vanliga så ville jag komentera det, jag säger inte att ni e dåliga men ni borde testa nya saker. Jag tyckte också det va onödigt att signa den me Fuck SN, för att SN vågar iallafall testa nya sätt att köra på.
Kalex Ska du jämföra Tak och SN är du helt fel ute. Det jag har sett av SN på gröna har vart så fult att allt har sett likadant ut i mina ögon.
-
Kalex Ifall någon signar sin pjäs med "fuck " så rör det sig oftast om något annat än att upphovsmännen inte uppskattar personen/personernas stil. Det finns förmodligen en bakomliggande anledning till signen i fråga och den är därmed inte onödig då den vidareförmedlar hur upphovsmännen ställer sig till de omnämnda personen/personerna. Dags för ett hypotetiskt exempel för att understryka tesen; Ifall du har en polare som beter sig som en idiot - kan du då inte säga att han beter sig som en idiot för att han råkar ha en frän klädstil?
amfetaminpsykos X27 Hmm.. tror du missförstog mig...
Jag menade att jag fattar inte varför TAK har blivit så anti-SN, känner en lirare från SN... han fattar inte riktigt heller...
Sen tycker jag att dom borde testa nya stiler, men det e så jag tycker... Dom där målningarna börjar bli lite tråkiga :P
Arrangör
2008-02-12 21:21
Barrelito P18 jag skulle nog sejja bra toys :) hur ska man se den sverska stilen i helhet vad är det,, inte några flippade stilar iaf, lever man i sverige så lever man efter dom reglerna, om man vill villket 95 % av målare gör, satt vad består det stilen av BLOCKS vem kan klaga på det har jag fel eller rätt!!!!
Sluta hata. Finns målare som höjs till skyarna och kallas kungar som lagt likadana pieces i sina tidiga dar! Bra jobbat till tak och rhs som ger SL och Sthlm lite motstånd i kampen 2008!
det är inte så mycket bättre kvalite´ på dagens stastions målningar än vad som kördes i hökarängen . klagar ni så gå o kör station själva istället för att sitta inne på whoa o whina
Lyssna först, snacka skit sen
Zup: Kan det ha att göra med att det är i princip bara toys som lirar stationer nu för tiden? Dom här grejerna som kördes på hökarängen var riktigt skabbiga och bara för du reppar tak crew betyder det inte att dom var cleana.
Zuppen: Bara för att jag fortfarande anser dig & dina toypolare för toys, så betyder inte det att du inte kan måla. Men snyggt var det inte. Ansträng dig lite ffs. Och du har helt rätt de flesta stationer idag ser ut som kattskit. Finns väl 3-4 grabbar och tjejjer med CO som kan lägga en station idag. Du hör inte riktigt dit ännu :) Du målar lika snyggt som SGV typ.
+46
Barrelito , inte för att vara sån, men folk från djursholm ska inte ens uttala sig. 3 - 4 personer i sthlm som kan lägga en station? Sluta yra.
Här kommer hotta brudar från Djursholm Ho ho ho hotta brudar från Djursholm Och dom ser ner på varje medelmåtta För det är hotta brudar från Djursholm
"Kan det ha att göra med att det är i princip bara toys som lirar stationer nu för tiden?" Vart ville du komma med den meningen? Att om du kör en station så är du en toy?
Dysläktikär
Dmrgayrunker. Som du då alltså?
Shit bre
Meckish X24 du verkar ju inte ha någon koll på någonting och du verkar heller inte våga stå för vem du är så jag ignorerar dig och hoppas på att resten av whoa hänger på.
Ska du dissa ska du ha något att luta dig tillbaka emot och jag tänker inte slösa krafter på dig överhuvudtaget förrän du avslöjar vad du skriver fast det har väl att göra med varför du håller dig hemlig eller hur?
-
hahaha dmrgayrunker så jävla slapp diss. hahaha. som att åka tidsmaskin tillbaka till sexan då såna ord verkligen sved.
haschpuppie P13 Där sänkte du nivån på det här forumet ytterligare ett snäpp, jag är inte intresserad av vad för dissar du tog åt dig av i sexan jag vill veta vem meckish är då dem få gångerna han har något att säga är det att någon annan är dålig.
robim X61 Varför sitter du och postar inlägg i sthlmstrådar egentligen, håll dig till dina gångtunnlar i östersund och fortsätt lägga upp dem på fotolog det blir bäst så.
-
Dmrocker X0 de va vell ändå en jävligt dum fråga? ag har vell rätt o säga vad jag tycker om saken eller hur?
ja jo jag är ju väldigt aktiv på fotolog ochså...
sluta spela kool o ta på dig en kjol!
Jag gillar "Jag hatar alla som syns mer eller målar bättre än mig" attityden.. Det kanske leder till att folk får tummen ur röven och händerna bort från skrivbordet.
Dysläktikär
Haschpuppie. Din jävla mupp tror du på fullt allvar att det var något som ens skulle likna en diss, stick. Jadu peylor vadfan har du att luta dig tillbaka på då förutom fula jävla throwups och keffa pieces, ltc. Ärligt talat mannen du verkar jävligt rapp i käften och självsäker för något du inte ens har att vara självsäker för. Du är sjutton år och luktar kiss, men sitter och snackar i forum som om du vore något, jag må skriva att vissa är keffa i det här forumet men det är oftast riktat till sånna wannabe hårdkillar som snattar burkar och surfar lite och tror att ni är något fett, jävla internet toy är vad du är. vadå slösa tid, det tar två minuter att läsa vad jag skrivit, eller du kanske är för busy med dina panels och RÖJJ UTSIDOR WÖÖÖÖÖÖÖH! Snark Min tag? Om du visste den vore jag tvungen att döda dig och avsluta dina fem fotolog accounts.
Shit bre
Meckish X24 Som jag sa så verkar inte ha koll på någonting och du verkar inte veta något om någonting med tanke på allt du säger är baserat på spekulationer från din sida så.
-
Vadå spekulationer, jag ser väl om dina pieces ser ut som skit, också har jag sett din attityd mot sämre målare på detta forumet, du driver med dom som jag driver med dig, tönt. Väx i skorna.
Shit bre
Meckish X24 att du har sett lite betyder inte att du har sett allt.
Men nu tycker jag att vi lägger ner då varken du eller jag kommer kunna enas om något.
-
Den här höll på att spåra ur, därför har jag rensat upp!