Burkaffär Spanien
Nån som vet lite olika burkaffärer i barcelona ? ska nämligen dit i veckan , tack på förhand!
PODS YUM GOON4S LK EASTLAND FRIA DREGL FTP FTS FTW
zona franca, där köper du cans!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nån som vet om det finns någon i malaga också?
yeye ! tack för svar!
Montana har väl sin egen shop i barca? Jag va där fär ex antal år sen iallafall... Minns att dem hade varenda fucking kulör som någonsin gjorts, och att det va sjukt billigt !
yo hiphop r'n'b
jag har hört det också! det återstår väll bara o se, jag hoppas att jag blir nöjd iaf ! :D
2,25 euro/st om mitt huvudet inte missminner sig sjelv. använd google för att hitta montana shopen i barca.
whoa är inte en community, det är en livstil.
En catalá!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nja jag vet, hade bara tänkt o köra nån peice där nere, o sen tänkte jag köpa mä mig lite flows hem, har hört att man inte får ha flows i handbagaget kan det stämma ?
Kannan P66 Ja det stämmer. lägg den i en påse i väskan du checkar in istället.
Man får inte ha något flytande i handbagaget
Lyssna inte på mig. Jag är vilsen...
Lånar tråden lite.. Man kan/får ju inte ta med sig cans på flyget. Men säg nu t.ex. att jag tågluffar ner till spanien och köper en jävla massa cans där sen tar tåget hem igen efter jag är "färdig" där.. Skulle det funka?
SaXoR P18 Ja abslolut. får ta in hur mycket du vill då. har bara o göra med trycket
drx fr brxx...
grodx78 Har sett en affär som säljer montana black(?) i Malaga. Affären ligger på gatan som går upp till teatro cervantez i "gamla stan". 3.20 euros/burk får du punga upp med om jag inte missminner mig.
There´s no point of living if you can´t feel alive....
Vart finner man fakta om vart det finns lagliga väggar i Barcelona? Ska dit snart, jag med. Någon som vet adress till laglig vägg i Barcelona?
fråga i butiken, dom vet nog bäst
SMÅLAND!
Du behöver inte måla lagligt för o göra en 4 timmars peice i barca :p nästan ingen bryr sig endå:P
o tack för alla svar föresten!
det är sant, jag gjorde ingen 4 timmars peice men dom gångerna jag var ute och bombade var det inte direkt så att man knasade iväg bara för att man visste att det rullade en polisbil på andra sidan huset, eller att det kom några snubbar hem från en fest. Det var lite annan atmosfär så att säga...
SMÅLAND!
word!
DOCK ATT tillägga, barcelona e inte som det va för 2 år sen. Ny makthavare nya regler.
whoa är inte en community, det är en livstil.
akta dig för o bli rånad len..
så inga dagställen finns längre? Fitta...
jo det finns nog balla fames men politikerna har tagit bort mycket lagligt vad jag förstår
SMÅLAND!
jag är med kompisar som gör det omöjligt att gå ut på kvällarna. Jag funderade på att åka in dagtid och köpa burkar och sen dra till någon vägg.. men har mejlat Montana i Spanien och får väl fortsätta leta efter väggar. Thanks för svaren Herr_Berg. GHar du kvar solstolen från förrförra öland roots btw? hehe
fan vilka roliga kompisar att åka till barcelona med, omöjligt att gå ut på kvällarna
Yes, Barcelona blir det i sommar. Ska hitta den fabriken när jag är där.
Så nu vet du.
nee inget med det. Du degade som fan i den bara haha. :P typ det jag kommer ihåg av hela öland roots det året. resten är borta.XD
Hemma från barca, men vart inga burks eller flows haha , när jag borde letat affärer hängde jag på macba :P så får göra ett nytt försök i sommar. tack för alla svar iaf!
fyfan vad keff du är