I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vad får dom göra?

Vår Hiphop - Graffiti

   
Lyricist

2008-01-31 12:08

vad får dom göra?

Jag o en polare va påväg hem för några kvällar sen och sitter på bussen.
När vi börjat åka en bit låter det som busschaffisen snackar med ngn i radion
 eller nåt emn vi tänker inte så mycket på det och jag (som sitter längst bak) börja mecka lite diskret.
Inte så att det synns eller ngt, vi sitter bara där softar o snackar o lyssnar på musik. Efter typ 3-4 stationer stannar bussen o csg(?), om det e så dom heter, går på, två väktare.
 Jag slänger mecken på golvet så fort jag ser att dom är påväg till oss, sen kollar dom runt i bussen om vi har målat ngt, jag själv kör ingeting men min polare hade vid det tillfället 4 pennor på sig men hade dock inte gjort ngt, inte på bussen iaf. Men väktarna står o snackar ett tag o hotar med

"-Så ni har inget på er? Ni vet att vi får vistera er om vi vill?"

Vi svarade ja på den frågan men vafan, får dom det eller?
Nu gjorde dom inte det och lämnade bussen och vi klara oss undan rätt så snyggt men ändå =/

Lite kul läsning till er och förhoppningsvis ngn som har ett svar på det där, VAD får dom göra?



Peace

Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...