Farsta C målad
Bild Inte varit ute på 18 på väldigt länge och upptäckte till min förskräckelse att linjen till största del bestod av väggar av SN. Det går bara nerför asså.
dumåsteröka(hasch)
Någon får väl sätta amatörerna på plats då!
Det är skadegörelse vi vill se! Bara bra att dem förstör och härjar, Desto fler pieces de lägger desto fler fyllesnålkråmningsprojekt blir det ut mot gröna.
-
Jovisst är det bättre med fult klotter än inget klotter alls men förut behövde man inte ens tänka så, då var det kvalitet hela vägen ut. Fast vad fan ska man göra, time changes.
dumåsteröka(hasch)
gärna att folk kör men inte när det ser ut som en zingy har spytt kråm på väggen.pinsamt fult!
Lyssna först, snacka skit sen
Var god och bespara oss sånt här skit. Man kan göra trådar om betydligt väsentligare saker...
för det första skulle jag aldrig ens kalla det en Station å för det andra så är det ända rätta att Lära småungarna en läxa!! ..burga med å spitta allt man ser ! ..punkt slut.
Upp till ett visst crew att försvara linjen då.
dumåsteröka(hasch)
Hellre ren betong utan graff än skitgraff...AO.UVC.MDE....Var e ni nu...? Ni behövsssss...
More than words...that´s what we do!!
snyggt
Heretic ,Thou Art Cast Down!
svar0ne P16 hurru svenne du kanske borde ha gjort dina läxor innan du "burgar" lära annat folk =)
diska hårdare, kvinna
Vart har farsta hiphopnation tagit vägen? Kniv och rohypnol är tricket.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Linjerna och highlightsen var det ända cleana azzå!!
Whores from the underground
Det är kul hur folk klankar ner, utan att något annat syns. Ni ska väl vara glada att det körs något, annars skulle ni inte ha något att klaga på där hemma framför datorn, och vad skulle ni göra då? Ut och måla kan ni väl ändå inte?
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."
ful som stryk . fuck sn och ds toy bögar som tror att dom är något
bra! håll er till farsta linjen istället för hagsätra :D
stick in till skogen istället.
Bort från linje 18 för fan ni knasar upp hela jävla linjen. Gå till nån annan linje för fan.
5 minets of shooting on this crazy ass nigger oh shit the clip jammed when i pulled the trigger.
Skabbrävarna har varit framme!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tyckte den där SN var fresh!
WHaT eVa! DaAh!
bumble: ja verkligen, en riktig burner!
nu måste jag torka bort min spya från tangentbordet, tack för den!
Så jävla snyggt, my boys!
å dom var ju jätte snygga. jag önskar jag kunde måla så. big up!!!!
www.enigmatic.se
Är det sn från röda eller några nya ?
hade hoppats på att de va tak gang :)
eh fy fan vart är senen på väg alltså????
Frågan är väl snarare vad "senen" är. Vackrare målningar har skådats ja.
spliff macht frei
Ja och vissa kan inte ens stava till scen... Kul att folk kör så att dom kan utvecklas till skillnad från vissa latmaskar som är jävligt grymma på att klaga på whoa hela dagarna...
Redline MAdness
Asså bilden i sig var jävligt bra faktiskt, skönt - eller rättare sagt lite småmobbat - att folk pallar sig ut med riktiga kameror istället för fattiga mobilbilder där man bara ser en bokstav på en panel eller station. Opropps till förövarna men liten guldstjärna till fotografen!
Ja, fifan, ni knasar hela linjen! Hur ska nu alla andra writers som rockar konstant kunna köra utan att få jag? Fett dåligt! :(:(:(:(
åh, hade hoppats att det va HBA som hade piecat, total besvikelse ju!!!!!!!
dom har ju antagligen varit ganska stressade och sen inte brytt sig så mkt om resultate Folk har i dagens läge inte tid att stå så länge längre som man kunde förr, inse att åka dit värre än vad man tror
Det där är det bästa jag har sett av dem och det säger en hel del.
-
nehxo X1 Du kan få till en hel del schyssta grejer på hyffsat kort tid. Handlar om förutsättningar och vilka skills du har såklart. Dom hade kunna slänga upp bättre grejer än det där på förmodligen samma tid, eller lagt till några minuter. Huvudsaken är att dom är ute och reppar, vilket få andra gör. Man blir inte direkt känd på att köra första morgontåget en lördag. Nu verkar dom ju iof bli kändisar ändå, av samma anledning som HBA och Spaq blev. Nog för att han körde en del när han körde, men blev mest känd pga internet-hypen. Och sen hatad för att han "var så dålig.." Det är ju vad det handlar om. Bli älskad, hatad eller rent av igenkänd. Uppmärksammar andra SN för att dom gör keffa grejer så är dom fortfarande kändisar, inte för att dom lägger snyggt kanske, utan för att dom lägger mkt och på synliga ställen.
CopyCat X78 Öva på en
plywood skiva i skogen istället för farsta centrum station! Zid P22 Du har ju någon koppling till
SN det märker man ju direkt. Det handlar inte om att bli mest känd, och även om det gör det vill du bli känd för att vara
"den där efterblivna toyen som kör som han hade halsat en sjuttis, kört med vänster hand och haft ögonbindel" ?
"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"
Arne har rätt. Om man nu ger sig in i Graffkriget så borde man väl åtminstone vara beväpnad med en stil som oftast duger i majoriteten av alla målares ögon istället för att gå rakt på sak och härja linjer och tåg med en stil som ser ut som skit. Folk kollar för mycket på vad andra gör istället för att fokusera på sitt eget race vilket resulterar i sånt här.
-
fullgubbe1 X0 kanske, sluta klaga på min piece alla! gå å gör bättre själv lixom, det är ju station
WHaT eVa! DaAh!
Det handlar ju om en utomhus-station (och en t-banelinje)?! Man kan ju snea ifall folk förstör layups eller backjump-tider med sina första fula målningar men man kan ju inte hindra folk från att göra linjeväggar (så länge dom inte går över andra). Alla börjar någonstans och det är ju vansinnigt att kräva att folk ska öva på en träskiva i skogen innan de målar väggar... Ska man ta Farsta-linjen så skulle jag kunna nämna många som kört enormt mycket där utan att vara bra från början men som fått respekt genom gediget arbete... Det får ju ändå vara någon måtta på hur mycket nybörjare ska tryckas ner...
jag skiter i om det här är själv props men ni gnäller på att vi fuckar upp linjen men vad går det ut på det är ju inte direkt att man ska köra lagligt om du gnäller att vi kör dåligt så kan väll du lära mig :D
URSINNIGA VANDALER CREW/DANCING BANANAS CREW!
eller så ger ni mig 12 chrome
-
man verkar bli känd för en enda målning idag, ska börja slänga upp ngn en timmes målning på sportlovet :)
musique
Zid P22 om det e viktigt för dig att kunna köra dina coola sk målningar, så kör hardcore ist föra tt fega å klaga på att SN fuckar upp linjen...
rand X0 gå och måla fame och lär dig själv innan du ger dig ut på linjen !
toy bög!