Färg över chrome
Hört att det kan vara problem att dra linjer över chrome eftersom den "äter upp" färgen? inte använt chrome något så tänkte fråga om ni vet någon svart/vit som går över chrome, danke
terror black eller nitro
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sett en del videos då folk använder platinum på chrome, nån aning om de funkar, eller har dom isf väntat tills chromen torkat?
om du ska köra svart så är det bästa tycker jag iaf, att köra med molotow cover all någon av dom. Har bara kört med C.A 3, jävligt skön iaf med högt tryck och de finns i 750ml! ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2008-01-14 22:14
köp nån chrome, köp 3-4 olika svarta (olika märken) och testa dig fram?Carosol Terrorblack Nitro Platinum fyll på folks--
http://metafourhiphop.com/
Nån oljebaserad iaf. som dom godlovesuglyguy sa
köp biltema svart . den är kung
Medvetslös till helgen.
biltema svart eller motip svart funkar bäst på blöt krom
www.myspace.com/drdrogdisko
Bästa är corostabil Svart roststop funkar fan på allt
Carrostobil, carosol eller Molotow covers all.
valfri färg av biltema hobbylack.
Heretic ,Thou Art Cast Down!
Nitro favoorit.
ta en german fat och stoppa på en gold burk o du kan välja bland 100 tals kulörer... p.s. gör bakgrunden före lines
ANDALE
Belton Molotow levererar alltid.
carrostabil käkar upp chromen istället för tvärtom, bästa svarta!
WINO - UNA POSSE
mitt råd är att lyssna på klimpen!
Eller så fyller man lite extra noga så att man inte lägger massa nytt chrome på linesen. Då blir de inte så. Dvs om man lägger upp med chrome, Eller låta de torka nån minut om man har tid.
Hmja ?
Terror svart är bäst, platinum ;) Ja.. man kan ju ge fan i att måla ett så jävla tjock lager så att inte kråmen suger in det svarta, tänkt på det? :s
carrostabil och hagmansvit är ju en klassiker, hagmans är lite knivigt att hitta vad jag förstår
SMÅLAND!
Den som letar efter hagmans och är beredd på att lägga ner tid på det hittar det nog.. tror du inte det Herr_berg?
WINO - UNA POSSE
carrostabil svart och hagmans vit är lätt dom skönaste på chrome ;)
Belton molotow e riktigt bra, Men ja brukar nöja mig med Terror, den sviker inte heller.. Men den där jävla platinum e helt värdelös!
aldrig provat krom? :s vad är du för writer? alla färger täcker över krom !
det är bra, seriösa pojkar nu// idrottslärarn
hagamans finns ju överallt
Lina ganska tunt och fyll organiserat(upp ner från vänster till höger) så det inte fylls massor gånger på samma ställen så funkar det mästa om du vill lina med färg så kör belton eller roststopp röd montanagold funkar helt ok också ..
lines kör man runt bokstäverna.. men om ni inte kan sånt så skissa upp med lines färgen först
ehh sedan när sitter inte offta bokstäver ihopp eller nära så man endå tvingas lina över färgen ?
köp hårfärg d funkar nog ;)
ho-ho-hockey frilla!
FKS läste mina tankar haha
corostabil Svart roststop e mitt förstaval
skoj att se så många stava rätt på corrostabil
härligt att se dig stava rätt till skojj...
Hangaround
2008-01-15 21:21
själv har man märkt att europris burkar inte går över chrom , blev lite jobbigt.
http://www.youtube.com/watch?v=AmBcILu8hCY
Montana black terrorschrwarz, montana mitro, Molotow covers-all. Om inget av detta finns så funkar vanlig montana svart (eller annat) efter att du lagt bakgrunden och chrome torkat.. du funkar ju klart även vit till hl´s..
molotow black tops är bäst..
hagmans vit bulletproff!
whoa är inte en community, det är en livstil.
Montana writers team serien fungerar rätt ok om du ska dra färglines på chrome. Jag har bara testat den röda, men gissar att dem andra ska vara lika bra.
Montanas Goldfärgskala är fin om man ska köra på blöt chrome. German Fat eller pinky sen är det bara röjja
-
Enda skillnaden på Platinum o en vanlig är ju mängden färg i.. Antagligen är det en Terror Black Platinum som dom använder.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Carrostabil Roskydd är väll förihelvete det bästa på chrome!!!!
PODS YUM GOON4S LK EASTLAND FRIA DREGL FTP FTS FTW
Det heter corrostabil! Sen som folk ovan sagt Alla Rostskydd, Molotow, Montana gold. Finns ju även en del andra knep. Typ skissa lines färgen först, fylla jämt osv.
förlåt du vet bäst jag är toy
PODS YUM GOON4S LK EASTLAND FRIA DREGL FTP FTS FTW
gold shock-color täcker kråm!!
Gifted Rebels And Funky Fresh Individuals Tagging to Impress And Rock the possible situations Today. Aka GRAFFITI ART
Haha jag vet
Fet hawta rostfärger från macker . duger fedt bra.
Bobo kiddy fuck!