Du som klottrar gör en väldigt dyr tavla!
Hahaha.
Nejnej, klottrare som åker fast gällde det. Gör inte den tavlan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Förlåt mig, du som åker fast gör en mycket dyr tavla!
hahah! bara jag som tycker han som gör allt liknar svullo? elle är det svullo?
4:20 KANRK
Har karln talfel ? Hehe, det är ju taktiskt iofs. Men jag vill uppmärksamma "du som klottrar (ohörbart och) åker fast ... ".
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vänta nu står det verkligen åren 1980-81???!
the_real_apa P18 : Noterade oxå det, jag tror faktiskt det är lögn. Det är nog ren och skär lögn tyvärr.
Varför skulle de vara lögn att filmen är ifrån 1980? Finns väl ingen anledning att ljuga om de? sen att de kanske är nånt arsel som skrivt fel på 1980 och 1990 är ju svårt att svara på efter som 1990-1991 låter troligare med tanke på att de 1980 fanns väldigt lite klotter.. Men men..
WastheadZ
Graffare
2008-01-14 03:56
:D:D schyst video faktiskt!
http://metafourhiphop.com/
Haha vad arg han är.
2 papp för en nice tavla är ju inte mycket dyrt.
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
Undrar om de skulle nyttjat formuleringen "ingen mindre än" i dagsläget när han har ett något slimmat utförande?
haha dagens skratt!
WINO - UNA POSSE
verkade ju inte vara några massiva böteskostnader, soft.
fan ska jag betala för mina egna tavlor för?
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
Detta går ju inte ihop!=S
http://s2.gladiatus.se/game/c.php?uid=31408
Fanns fan inte lite klotter 1980.
Graffare
2008-01-14 19:24
_Muta_ X58 jo det fanns sedan länge tillbaka.. alltid funnits någon typ av klotter
http://metafourhiphop.com/
Jo det också, men jag syftade på att det fanns väldigt mycket klotter i tunnelbanan (och säkert även pendeln), på 70-talet t.om.
Hehe, förklarade lite kasst på mitt första inlägg såg jag.
Hallåååååå... SL har blandat ihop årtalet totalt. Vad de menar e med största sannolikhet 1990,ev tidigare än så. Att döma av tag-stilen så ser det mer ut som 1988 eller 1987. Notera MIZE och ZIP-taggen som verkligen andas 87, vad jag vet. Helt legendariska bilder på t-baneinredning man får se!! Tuben i Sthlm såg inte ut så 1980-81 så det e bara att lägga ner de idéerna. Bli bittra ist för att det helt enkelt var bättre förr...:( Så där ska tuben se ut. Så mycket finare;)
More than words...that´s what we do!!
Tänk att sl i princip lyckades få bort insidorna helt. De nya vagnarna är ju nästan alltid "rena", lite buffs kanske.
- Våffelstövel -
jag sitter hellre i en helt sönderpippad vagn än en ny äcklig vagn.. Tunnelbanan utan kladd e som en dusch utan vatten!
WINO - UNA POSSE
jag säger som Pike en gång sa (jag tror det var han) : "Det ska se fucked up ut"
"Ett iq har alla, men jag antar att du menar ett högt iq. Det har jag redan."
Ofta man åker fast LoL..: de är typ 0,001 % på de xD
Det spelar ingen roll om man vinner eller förlorar - tills man förlorar.
Hört talas om "målvaktstavla". Domaren i filmen menar att du har klantat dig. Du får alltså gör ett dyrt misstag. Korkade vissa kan va haha.
Komsi komis , fettokisse!
det är ju Ulf Larsson..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
shit vilken läskig:p
HAHAHHA FULASTE
Ny användare ;)
väldigt rolig ordvits
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
IIzzO P77 Ofta man åker fast LoL..: de är typ 0,001 % på de xD Erm, det är 5% chans ifall man tror på polisen statistik att 1 av 20 "klottrare" som det så fint heter åker fast vilket dom tycker är en jätte summa. Jo, 5% shit! Dags att lägga ner?
Den va ju fan skön xD
"Polisen håller förhör med de och försöker utröna om det kan vara fler fönster som har blivit utsatta för skadegörelse." - DN
Länken hänvisar mig till något jävla klipp om hittegods?
Den där mannen.
Tycker ändå att kostnaden är ganska låg.. kostar deras jävla säten bara straxt över tusingen fortfarande... då skulle jag kunna köpa hem sånna och bygga en skön soffa! Rock on!
BadAssCrew
SL-propaganda har alltid varit så keff.
Ride 13"s y que?
och den filmen va ändå bra jämfört med alla andra filmer där! :D
Ta inte livet så allvarligt du kommer ändå inte ur det levande.<br><br>X
Lyricist
2008-04-23 13:05
hahahaha ser ut som nåt jävligt gammalt skit.. slår vad om att dom börjar visa det där på tv sän också.. och sant det Big-Mac sa. de andra gjorde mig sömnfärdig