Vårberg Målat!
Sitter 2 st FOU målningar på vårberg station på ropsten perrongen.
FOU 1: Roststopp röd fyll, svarta lines, vita HLs och seconds, röd BG med rosa grejer i.
FOU 2: Kråm fyll, svarta lines, vita HLs, Rosa seconds, röd BG med gröna grejer
Jag bor i Vårberg =P Har inte sett de.
The only time you feel alive is when you're dead
Det finns en snygg bild vid Skärholmens tunnelbanastation. Det står I (hjärta) 127!
The only time you feel alive is when you're dead
FOU kör på! Känns inte som att det är spec. många andra som gör nått... :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vilka fan är Fou?
OOH SHIIIT.... Yeeaahhh shit talking shit! Real talking shit! You couldnt shit if you shit talking shit! The shit talking shit yeah talk to it!
bitchvuking det är kids. småkids med energi och odödlighet. åååh det var härligt att vara ung
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
aha förOrts ungar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
faktiskt helt ok, hade väntat mig värsta toyskiten som man nuförtiden ser mest ut av.. bra att man försöker måla fint!
måste rätta lite... det räcker inte att man försöker måla fint. bra att man målar fint, skulle jag skrivit..
Den va nice.
vad spelar det för roll om det är förortsungar, dom ser ju åtminstone till att något blir gjort.. nicenice förövrigt!
Bästa på länge, iaf på whoa
Just because i stand over you don't mean you understand me
Yo: ABRI!!
Redline MAdness
till och med vi buffare gråter
OOH SHIIIT.... Yeeaahhh shit talking shit! Real talking shit! You couldnt shit if you shit talking shit! The shit talking shit yeah talk to it!
Känns inte som att det är spec. många andra som gör nått... :) Du är inte framför flötet precis.
Riktigt jävulens najs att ni kör på, keep it up!!!
Scientist På sista tiden har jag bara sett FOU o folket i omlopp.
Men lys gärna upp min tillvaro med lite kort eller spots där det är någon annan som kickar stationer. Kan väl PMa isf.
olik X78 Elof, Dask, Fluid och Abri hade saker uppe, vissa av de flera saker på stationer/tåg i trafik bara den senaste veckan. Och ingen av de kan vara "... o folket".
hahaha, kärlek till folk som skrapar 'medelanden' i andras målningar!
större är bättre
fotolog fotot var mycket ballare med förövaren med i ett hörn !
Jo jag vet att abri o dom varit framme. Tycker ändå inte att det händer spec. mycket. Ser nya tags av fou varje dag, tups osv, kan jag inte säga att jag sett med Abri på senaste tiden, tyvärr.
Kul att det är några som orkar iallafall . Rock on
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
Moderator
2008-01-12 00:32
Det bästa var kuken i o:et. Riktigt stiligt ;)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Olik; På sista tiden har jag bara sett FOU o folket i omlopp. Men lys gärna upp min tillvaro med lite kort eller spots där det är någon annan som kickar stationer. Kan väl PMa isf. Bara sett FOU? Nej, jag glömde du ser ju allt som händer på alla linjer och stationer. Jag tror att det du antar och känner till det som sker 99% i whoas graffiti tråd.
Scientist Har inte bara sett FOU, det är dom som har kört mest tycker jag..
Men du till skillnad känner till 99% av all klotterverksamhet utanför whoa?
Jag rör på mig rätt bra tycker jag allt, men ändå har jag mest sett FOU och saik målningar på sista tiden, men men.. kanske går o knåpa ihop något så man kan sneaka yarden när du får reda på grymma saker?
fou baijt
Some say they expect Illuminati take my body to sleep
Om du nu tycker att FOU har kört mest, hårdast, mest stationer senaste tiden, fuckat ur, ja då får du faktiskt tycka det. Vilken linje är det dom äger då? Blåa, gröna, röda samtidigt? Det är ju inte många som kör nu för tiden, glömde.. -sight-
det märksatt det inte finns så många S_liners kvar i världen och om det nu finns det så undrar jag vfr dom inte lägger en kommentar i den här tråden :S man kan ju fan inte åka en meter efter stuvsta station eller kliva av på nån station på s-line utan att se nån fou tag/t-up/piece TYCKER SJÄLV att det myllrar av dom men jag kanske har fel fel... tycker iaf att det är respekt med rackkannor och nya skisser gång på gång, men andra har ju annan åsikt d.v.s. ''dom som ser så mycket av alla andra''
i like to smoke da ducsh stuff.
nya skisser? roststopp och ballongstandard tycks vara återkommande fenomen. Att dem faktiskt hållt igång bättre än andra säger jag dock inget om.
haha fan va bra att någon har kört TOYS i fou piecen.
dj mazzot
härejag1 P21 : Skulle ju inte kalla S-line för deras linje men visst dom har en hel del upp längs linjen, men sen kvaliten på allt är en annan fråga, men den mesta ser helt okej ut, men finns andra som också har en del uppe längs linjen.
haahahahha s line fous linje,, hahahah det va det roligaste jag hört, ja dom har ngn throw up uppe, men dom kan inte pisa i huvudtaget, det e pinsamt att ni sitter å runkar till deras grejjer bara för dom lagt en station. vem fan bryr sig,, dom kan köra 300 stationer dom e fortfarande toys.. style goes befor evrything..... om ni vill se feta grejje som läggs nu kanske inte harcore men fetaste av det feta, så kolla tp crews flog virus lägger grejjer i sömnen som rippar all skit här, checka tds, skil å assma ripar fortfarande.... relik abc hell ... kommer här å snackar om fou
skäms
röj i grabbarna, hmm vem fan bryr sig... för fame???hahahha kul kille, hade du målat själv hade du fattat grejjen... abc må va bonde men han kan pisa iallafall. vad bekommer fou, ja d e röj i killarna, men om 2 år kommer dom va lika glömda som alla andra som körde ngra stationer ,,, det finns writers sen finns det writers... sen har jue inte alla en flog som dom lägger upp alla sina panels å stationer på..
Fou har fan bara varit här i 20 minuter, skill assma är ju kungar sen mitten på 90-talet, och hell har ju kört tåg sen milleniumskiftet....
Snubbar som inte har minst 5 år på nacken, i gamet, är inte värda att nämnas
vem bryr sej hur länge dom kört , its all about style
Folk verkar inte fatta hur dagens scen ser ut i sthlm.. Tror ni att det går att stå en timme på en station? Två saker gör allt mycket svårare... CSG och KAMEROR...
Redline MAdness
copycat x78 stockholms scenen har varit fuckad rätt länge, jag kan lova att när falck jobbade va det inte helt lätt att köra heller, men stil gick före , nu är det inte å längre för folk tänker som du gör , d e så nojigt så det är koolt att dom gjorde det i huvud taget.. kolla rel å gets rullet, hur feta som helst gjorda på fem minuter, gamla skolan dom vet va som gäller . ja mena kolla bara på va du har skrivit, alla måste hjälpa till å fucka ur 2008, tror du det är ngt jävla fotbolls lag eller?? ställ er på ngt fame å träna linesen först kör stationer sen
fins ju faan så mycke sämre folk å klaga på en fou tycker jag,visst dom kanske inte är bäst ,dom har väl sin anledning till det, virus å hela den ligan har ju målat i runt 20 år nu,vilket fou inte har.
De som kör kör de som intekör körinte och ska hålla käften
-
Saik är från Tumba, det vet alla...
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
jag vandrar i en vandal dal...
toyss
ensam e svag=) hahahah jaja me ta del av det du, blir nog skit bra..
mr yellowblend hahahah ja tror vi tänkte lite olika, mena ej att man ska pisa själv, mena att ja slår mej inte saman me folk på whoa för att , trasa sönder 2008.. Fortsätt tugga svamp i värmen som alla andra som flyr staden och retirerar. hahahha du är väll kommen hit till värmen finns gott om svamp till dig med