Bodil p2 skönt ställe för första t-up;)
"ahmen tja."
i stuvsta på buller-planket på vänster sida i färdriktning mot Hudding :P men ful som stryk är den.... inte värt att se.- höhö
"..No more speed I'm almost there! "<br>
På en lekplats nedanför oskar fredriks kyrka i göteborg
"Lagom är inte bara ett ord utan en hel livsfilosofi"
Ja, men det gjorde ju han svenske kungen, oscar den adnre med, och han dog ju redan i början på 1900-talet, så som sagt, se hur fan det gick för honom..
på den lagliga väggen vid studiegången (RIP)
lirade pannel som första pieace
Relaxtion in the nation
wholetrain som första..
fuckc
WindMiller - Wholtrain med farmor? :]
Vad glor du på?
fame
Håll dig till det du har en aning om och håll sedan käften.
Börjetull famet utanför uppsala..de blåste, ös regna och blåste typ storm..
got pot?
ICAs vägg..(dom har stängt ner ica)
WindMiller P78 Jag har en mormor som kirrar färg/skisspennor och sånt, skit soft ju!
haha vi typ klippte upp ett stängsel på en postsak eller något och stog där i kanske 40minuter -1h ahahhahaha, sen drog vi hem med ett leende på läpparna
Vi förstår att den var ful som fan, det behöver ni inte tillägga. :) Min första va nog på Konsum. Sjukt fet till skildnad från era
Mind>Money ...
på en barrack med skolsalar i. skämmes.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
på mitt rum xD haha körde en piece över hela väggen vart ganska fet ändå =) hade ju hållt på me cans innan men aldri me graff haha
hall of fame brunna kungsängen fett ful
vid en tågräls :D med 4 "volvo" färger. hahah
på en snut buss, blev nice som fan
You know graffiti wont die, die no
På dörren till personalrummet i skolan... Fult vart det.
The only time you feel alive is when you're dead
Hotellvägg , asful, men någonstans ska man ju börja ! ;D
www.timakalilt.blogg.se
Hotellvägg, vart asful, men någonstans ska man ju börja ! ;D
www.timakalilt.blogg.se
http://youtube.com/v/qJoe7Fioro8 http://youtube.com/v/qJoe7Fioro8 http://youtube.com/v/qJoe7Fioro8
Inuti en lyftkran.
Twee, Twee Yo mitt namn är Emil P, jag gillar att slåss så akta er!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
på "På spåret" vangnen :)
Jag har beats yao! www.soundcloud.com/svenskhiphop
Skolan :D
Dmrocker X1 du var för fan 7-8 år då, sluta snacka skit snorunge!
Hej, det är jag som är kenny. Jag är 25 år gammal och är bosatt i en trevlig kommun i Jämtlands län. Du får gärna lämna ett spår i gästboken om det är nånting du undrar.
tegelvägg i märsta ..och bålsta
på ett elhus i skogen.. ljusblått fyll, mörkblåa linjer , lila highlights ( hade vit, hehe ) och signade med vitt hehe...
I'm gonna send him outa space, to find another race
på ett vattentorn fett fult i och med att ja hade ingen annan färg än svart :P de var inte så längesen heller typ nån vecka.
på ett ganska knas ställe nära tullen i kristianstad
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
Weedo93 Så det var alltså en throwup? Jag gjorde min första på min mellan/högstadieskola :)
på Den lagliga väggen i möndal... ful som koskit men snyggare än min polares iallafall... men e en jävla stor bit bätre nu iallafal!!!!
Go BIG or go home.
på en skola i malmö fick knas direkt :D:D
På vitahuset runt 2001..
Min första peice var på ett tåg
http://www.aftonbladet.se/vs s/telegram/0,1082,69505948_3033__2,00.html
under en lektion när jag gick i 6an. Läraren vände sig om och skulle skriva på tavlan, och jag drog upp mina cäns o gjorde en throwup på väggen. hahah ni skulle sett hennes min när hon såg throwupen! tog typ 5 sekunder att göra men den blev jävligt fresh
krullet X0 aa jävlar bigup för gamlingarna, dom får för lite props asså :)
fuckc
stort elhus i skogen. 6 bokstäver, blått fill svarta lines, lila bg. jävligt nöjd=). buffad nu och har ingen bild=(
Stora pennor och sprayburkar!>_<
Nått elhus, blev skit fult;p
4/20 24/7
Parkeringshuset brevid Stale i Umeå centrum.
på ett plank byggt ute i skogen nära roslagsbanan PS) vart ligger stuvsta famet:)
bira bira bira bärs bärs bärs!!!!