Varför är alla på Whoa så oseriösa?
Kladd som kladd, Hellre än reklam.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ofan såna har man inte sett förr.. kul me nytt konst.. haha
sket nyss såg stiligare ut
Bra stavat.. '' All Nigt ''
ganska långt B .
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
NRB all nigt for real, brother!
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
ser ut som en hiv-smittad penis.
Whores from the underground
Haha tyckte fan den var skön, inte snygg, men skön. Ser ut som nåns första piece.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag gillade inte vad jag såg
Vart fan tog all reklam vägen?
"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"
snygg färgkombo med cromen mitt i allt ihop haha
There´s no point of living if you can´t feel alive....
"kul att det körs"
555 TAR MIG HEM!
Hahahaha, All Nigt baby !
Vila i frid Daniel ! 091030
skandal, heller en reklam skylt än de där asså
fan, jag gillar den där. den e ju vidrigt ful, men den har endå nån liten charm....
A N R Z ?
Jävla flashig färgblandning iallafall...
Brutal fucking murder!
såg inte bra ut men :P var ju chill iaf gillade blandningen av färgerna
Jag jobbar ibland på ett gruppboende för schizophrena, oturligt nog verkar rutinerna ha brustit igår då några uppenbarligen lyckades rymma och ta sig till Skanstull.
Varje dag är fredag utom lördag för då är det så det är när vi gör vad vi gör
undra hur dom tänkte?
ONE UNITED! Sir_Alex.blogg.se
den var soooft
hm.. dom har ju gjort snyggare iaf.. (som tur är)
Graffare
2007-12-09 19:27
det måste vart den dära bruden jag bjöd på syra igår kväll på södeerkällaren asså.....
dom där har ju gått över clinton, i kymlinge, jävligt idiotiskt.
är det inte borta imorgon, går jag själv ner på spåret och sanerar.
hahhaa
Bättre fly än illa fäkta...
Graffare
2007-12-09 20:05
stureplan3000: hahahah :D
värsta jag sett på länge
JAG HATAR DIG
norrtälje röker brass
försvara den där ni som tycker att graffiti är konst haha
-
. Hade som tur med digitalkameran och fotade 2 bilder utav den ............................................................................................. Hahaha de va säker du själv som hade gjort den!
Det var fan det snyggaste graffiti jag sätt. Två tummar upp till barnet som gjorde denna..
såna som gått ut 6an och inte kan stava till night typ.
visa götten
Föredrar reklamen
The city is our playground.
orka klaga hela tiden. gillar färgerna
YEAH
orka måla när man är så keff. gillar inte skit
känns som det hade vart bättre om dom hade skippat linesen så hade det iaf vart lite fina färger på väggen !
http://farggladavaggar.bloggplatsen.se/
Alla som klagar kan ju ge sig ut själva o göra någon snyggare station o sen dissa NRB ist för att sitta på whoa o klaga.
olik X77 palla heta olik på whoa o trå att du ska få fejjm
diska hårdare, kvinna
haha helvete va brölig
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
SÅ JÄVLA GROV, DEN GRÖVSTA PIECEN JAG SETT PÅ LÄNGE, AAAAARG!
Verkar som grabbarna är 13-14, soft !