HJÄLP!! vad ska jag göra??
hejsan var ute igår med en kompis och bomba lite!! sen så har jag blivit filmad!! och filmen är polisanmäld! och skickad till snuten! och snuten kände tydigen igen mig! och sa mitt namn! så ringde dom till min pappa och sa det! vad kommer hända nu??pappa hade sakt att jag skulle måla om de dära till dom.. men fan finns hur ånga tags som hällst uppe! tags/t-ups!! vad kommer hända?vad sk jag göra?
ursäkta konstapen vad tycker du om min konst på staten
Du var klantig och åkte fast, ta ditt straff. "Dont do the crime of you cant do the time."
Filmade dom dig i ansiktet eller?.. Neka neka neka neka
Hmja ?
mala over dina tags sa fort som mojligt, innan dom kartlagger dom, sen neka
mvh: Enmetertre co.
be att få videobandet och skicka det till någon häftig graffitirulle
ööööööööh ?
ta straffet för den tagen du gjorde då och måla över den
Sa din farsa att du skulle måla över till snuten? Då har han ju redan "golat" ner dig. Annars kan du ju måla över och neka, men dom har säkert redan fotat om det var igår. Aja, försöka går ju!
får tanken att det självkart är en skola du och dina toy kompisar målat på, kanske inte men endå. vill spy ut lite mer hat över toys som inte klarar av att ta skiten men som skrev innan så behövs bara citatet "Dont do the crime of you cant do the time."
haha...hoppas du lägger av nu toy . ta dittt straff och börja sammla frimärken ......
pull a nixon, neka neka neka
vetej om dom filma ansiktet har inte sett nån kamra eller nåt!!.. men lan jag säga att jag vill se filmen före jag säger nåt??tänkt om dom börjar fråga ut ig såå säger jag " jag vill se på den dära filmen först" går dé??
Jag tycker att du ska logga ut från whoa och aldrig komma tillbaka.. på whoa finns fett mycket civvare som letar efter personer som dig.. Akta ryggen min vän
ookej nja vetej om dom har filmat ansiktet!! har inte sett nå kamoror!!!! men när dom börja fårga ut mig saker sen?!! kan jag då säga " jag säger inget innan jag har fått sätt filmen" funkar det??
vandalism Du behöver ju aldrig säga något i ett förhör. Säg bara vem du är sen ber du att se på filmen. Säger dom nej säger du att du inget mer.
men testa!!!! eller!!!!?? vad tycker du!!!!????
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vandalism P15 Jag fattar nästan inte ett skit av vad det är du skriver.
Du behöver inte skriva massa '' !!!''.
Dessutom tror jag nog inte vi här på whoa kan hjälpa dig. Det som du har ställt till med får du fixa på egen hand helt enkelt.
hamnade i samma situation, satt hos snuten i 5 timmar idag, om dom ser ditt ansikte så är de kört, ser dom de inte så neka. sen tagsen runt om är de bara du nekar till om inte nått vittne har sätt dig eller liknade för dom har inga bevis på att de är du som har gjort de, jag åkte dit påre. men men
Varför blev whatone moderator? har är ju lika kompetent som 70is.. jag tycker att dom två ska byta plats.
-zoltan- hahah fett skön. :)
"ahmen tja."
haha aah visst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ookej!! så jag ska inte beöva säga nåt på förhöret! föruto att jag vill se filen först?! för jaa då ser jag ju om dom har itt ansikte med på filmen eller inte!! har har dom inte de dåå är de ju bara att neka!
ja!!! eller!! men neka!! neka!! neka!! neka!!!!?? jävla många utropstecken du gör!!!??
du är fast! du torskade! polisen kommer höra av sig!
Whores from the underground
mega_ninja säger sanningens ord du kommer och åka fast snuten ringer dig du får peja kanske runt 500´000 om inte mera om du var rätt så stor i ditt område
Det spelar ingen roll vad folk säger att du ska göra .. när du väll sitter dära kommer du erkänn för att du bli så rädd för farbror blå!
YO!
du säger namnen på alla dina kompisar som målar o även deras tags..
Heretic ,Thou Art Cast Down!
hahhaa nää inte precis!! inte de ärinte först gången jag åker på förhör!! såjag kommer inte tjalla!! ochde spelar stor roll vadför tips jag får!!!!
äähh skärp dig nu och be bara om att få se på filmjäveln
WINO - UNA POSSE
Neka elr måla över Det är typ det ända du kan göra.
bara neka vafan :P det är väll självklart, förstår inte ens varför man gör en tråd om det, att man ska neka kan man väll komma på själv ? :S
PODS YUM GOON4S LK EASTLAND FRIA DREGL FTP FTS FTW
neka till allt! har dom ditt ansikte på film spelar det ju ingen roll om du nekar eller inte.. men det är mycket möjligt att dom bara säger att dom har filmat dig för att få dig att erkänna! så du tjänar bara på att neka. lycka till! :)
Lika bra att erkänna allt du är misstänkt för. Då ringer de inte te.x upp västtrafik och frågar de om de har några bilder på tagen "blabla" sen gör de så till massa saker och tar upp det i rättegången så bliru knäckt och istället för 300000 blire lite böter på 4000 kanske beror ju på annars kan du ju neka men det polisen frågar dig på förhör sen vet de redan bara så du vet.
http://www.myspace.com/sps451
Som du säger tycker jag att du ska säga att du vill se den innan du kommenterar. Troligtvis så var de väll på kvällen/natten o de börjar bli ganska mörkt ute nu :P så ere för mörkt kan dom säkert inte till 100% se dit ansikte så de e ba neka. Sov på saken grabben tjaao....
Skit i vad allting kostar, se bara till att du aldrig torskar!
Om ditt ansikte syns bra, så äre bara ta torsken med ett leende. Lär dig att maskera ansiktet när du målar.
Not all drugs are good. Some... are great!
Varför snackar folk om att måla över? Har nin någonsin hamnat i sitsen själva eller? Det låter verkligen inte som om ni gjort det. Är saken polisanmäld är skadegörelsen i regel "dokumenterad" för analfabetet innebär detta ord i folkmun fotograferad . När skadegörelse är dokumenterad så fullföljs anmälan så länge det finns tillräcklig bevisning - precis som en vanlig brottsundersökning. Ex. Pelle slår Kalle på käften. Kalle polisanmäler Pelle. Pelle blir rädd och bjuder Kalle på plåster och godis. Kalles sår läker snabbt och är snyggt och prydligt när åklagaren skickar hem brev till Pelle. Pelle har blivit kallad till rättegång som huvudmisstänkt i ett misshandelsfall. Pelle blir sur för han vet om att skadan redan läkt på Kalle. Pelle går in på whoa och whinar.
vandalism P15 ,skolkar du på svenska timmarna ? om du inte redan är underkänd i svenskan så kommer du att bli det ,plugga på !
Vandalism är Kalle och Pelle på samma gång. Mohammed.
lycka till misslyckade jävel!?!?!?!
gola ner din kompis, jag har hört att man kommer långt på sånt!
hahahah ni graffiti freaks asso... ni e fan ett slakte for sig...
House is hiphop on fast forward ..
Hashpuppie: Jag har varit med om att en anmälan varit gjord, och skadegörelsen dokumenterad. Gick då till närmsta butik och rackade aceton, diskhandskar och disktrasa och tog bort det värsta, dokumenterades när jag skurade bort det. Blev friad och de som gjorde anmälan mot mig blev dömda till 'försök till bedrägeri', då de i anmälan ville ha ca 5000kr för saneringskostnaderå de hade ju inte sanerat ett skit! Kör över, spitta, gola, gör vad fan du vill men kom inte tillbaka hit kära trådskapare!
större är bättre
"hahhaa nää inte precis!! inte de ärinte först gången jag åker på förhör!! såjag kommer inte tjalla!! ochde spelar stor roll vadför tips jag får!!!! " du är femton år och får det att låta som att du åker på förhör varannan vecka, kanske borde fundera på att byta karriär!? Tänk så här: "Vad jag än tänker göra så är det fel, alltså bör jag göra raka motsatsen." så kommer de nog ordna sig
this is for my dawgs - Diamonds and Glue
erkänna is the real shit
-bomba världen-
om du torskar så kan du anmäla dom för att dom filmar dig, utan din tillåtelse ^^
hahaha
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
flytta till ett land där dem inte tar emot invandrare.
PODS YUM GOON4S LK EASTLAND FRIA DREGL FTP FTS FTW
Lär ju bli lite svårt på förhöret då du inte verkar kunna svenska...Kan du engelska? njaa..
Vilket land kommer du ifrån?
Du lär ju bli skickad tillbaka till muhammedland.
asså om dom vet vem du e då har dom filmat ditt ansikte så du e såååååååååååå kööörd hahahhahahahhahahhahahhahahhahahhahahahahha så ägd ja lovar de va en gubbe som filmade ..