färg jacka
jag har fått en svart fläck på min VITA jacka inferno ink har ni några bra tips på hur man får bort det gärna snabba svar måste helst få bort det tills imoron eller idag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Stålull, tvättmedel kanske lite kemikalier och ett jävla tålamod .
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hmm lacknafta?
Greenline/Uffline
men funkar lackanafta på allting hört typ att elelr hört och hört läst på whoa att man sak kolla vad det e för underlag först vad spelar det för roll vad det e för undelag vad kan hända arnars??
hur fan ka ndu bomba med vit jacka?:S
nej men det e typ en vit rand på jackan mitt i inte så stor så skulle skitet hamna just där
Tror det blir svårt att få fläcken att försvinna helt..
haha. men kan man ta typ vanlig hobby lack eller nåt sånt och måla över ett litet tunt lager för elelr så??
det ända alterna tivet för dejj är att börja måla naken. annars kommer du bara få mer färg på kläderna. och d går inte att få bort bra ink från tyg. du måste måla över det med nån vit färg
"asså när vi bajsade var vi kungar"
ok ok tack
Klorin?
..:: A dollar short and a day late. Story of my life ::...
det ska fina en tvål,kommer ite ihåg vad det heter men det är fett från grisar?:S
I'd try to play the game at the same i'l hope i'l get the fame....
men vad spelar det för roll om det är gris fett i????
det heter galltvål,tar bort allt
I'd try to play the game at the same i'l hope i'l get the fame....
aah ok
stålull funkar ganska bra! funkar mot krom på vitt ialf!
galltvål är iofs galla från djur, inte fett., =)
((MAAD))
Det finns hopp. Hade en vit piketröja som jag droppa en duktigt stor fläck corio... snubben på en viss kemtvätt kirrade biffen.
Vanish
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
GHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH tönt, ring via direkt eller gå runt me det så töfft!
http://www.myspace.com/sps451
var stålt över dej själv tycker ja. ;-*
noga då, d är ju status med färgiga klea..... hehe!
sps 451 din dumma jävel vad fan tror du jag gören tråd om att försöka få bort det för??
hmm.. har aldrig försökt få bort färgfläckar. har iof aldrig försökt hårt heller.. men testa lacknafta..
inse att du inte kommer kunna få bort den, du får leva med fläcken och du kommer vänja dig tillslut.
ska nog designa om ngn av mina jackor så den har massa olika färgdroppar, prickar m.m. asså över exakt hela. Så om man bombar och får lite på sig så är det skitsamma :)
- Våffelstövel -
du kanske skulle tänkt på det innan du drog ut med en vit jacka och klottrade... bara ett tips
Tippex?
Isorion P17 nu fråga han hur han får bort fläcken och inte vilken jävla slags jacka han ska bomba med
lacknafta, efter det fade:ar med en vit can över?
Fittlicker !
haha aceton funkar fint:D
du kmr int få bort fläcken, svart ink far int bort från ljusa kläder.. smart att bomba me vit jacka(Y)
men vafan det ända som kan bli snyggt om det var en rand är att du maskerar det svarta å sprayar om den vita randen. färg borde du ju ha du är ju vandalen nummer 1
du skulle ju kunna testa att droppa lite vitt ink
va man och stå för va du gör... låt färgen sitta och säg av du håller påp med om morsan ochfarsan frågan.
visa götten
morsan vet redan men farsan kommer och du hals hugga mig eller så
har dom sagt till mej oxå. men fortsätter ändå.
visa götten
Men din jävla fjortis.....RING VIA DIREKT..
Klippa och klistra det löser allt.
UGK 4 LIFE! RIP PIMP C
haha.
men kan man ta typ vanlig hobby lack eller nåt sånt och måla över ett litet tunt lager för elelr så??
Fick chrome på min svarta dunjacka, tog helt enkelt och körde över chromen med svart, funkar bra ;)
Twee, Twee Yo mitt namn är Emil P, jag gillar att slåss så akta er!
Vem fan meckar med ink & skit med vit jacka på ?
men den var inte hel vit din puckade ärsle den var lite vit vid sidan så råkade det komma ink där på vad e det svåra och inse det??
Orka läsa allt brää på mackan.
Ursäkta mig för mitt oförskämda misstag.
går inte att få bort om du inte andvänder vanish
sdatleerz..
du kan ju altidt försöka måla över fläcken med vitt lack eller annan färg inte det bästa men det ser lika farligt ut i alla fall
men det ser inte lika farligt ut i alla fall
Släng jackan och önska dig en ny av tomten.
UFFLINE, TUFFLINE UPPGIVARSAMHÄLLE
okej , kan inte kjomma me nån ny idé hur du ska få bort fläcken , men ett tips e ju att ha andra , typ 'speciella' kläder som du har när du e ute ;)