Måla för en god anledning? Graffare sökes Norrköping
Unga KRIS är en förening i Norrköping som jobbar med att hjälpa ungdomar mellan 13-26 som muckar från SIS-instutioner att komma tbx in i samhället, vi jobbar också förebyggande med aktiviteter och har bla eftervård,påverkansprogram o en musikstudio.Vi är ett projekt under föreningen KRIS-Kriminellas Revanch I Samhället Nu behöver vi någon som kan hjälpa oss med en målning till våran ungdomslokal. Självklart ska de stå Unga KRIS Norrköping...men resten är upp till dig. Iom att vi är en idell förening så kan vi inte erbjuda nån betalning för hjälpen. Är du rätt person? maila mig på [email protected]
dagen då ja dör spela min skiva, o säg maria levde för o skriva
jag stödjer gärna denna goda sak då SIS och jag går hand i hand, dock är jag knappast rik själv så det kräver att ni hookar med resa och reskost. antar det går på ~1000kr, uppehälle kan jag ordna själv. annars finns det säkert någon i norrköping som kan ställa upp.
cry me a river! --> thcrew
jag håller med. betalar ni mina kannor och resan så kan jag ta en hel dag. men som joda säjer, ingen lär lägga en tusing på nothing.
Nån galen tjej bankade på min dörr hela natten inatt så till slut fick jag släppa ut henne.
kolla med yallah här på whoa målare från norrköping med kontakt med komunen..
saaaru..
Har inte med inlägget att göra, men jag klickade på Maria-IA och tyckte att det såg ut som att hon höll en crackpipa i handen på bilden. Snacka om dubbelmoral! :) Men sen såg jag att det var nycklar... pjuh!Maria: Borde väl finnas nån som sysslat med graff bland små-krisarna? Låt först och främst dom göra jobbet, om ni hittar någon som kan prestera vill säga.
har du rökt crack capkillah, är väl varken pipa, nycklar eller hand på bilden?
yo inte för o vara dryg men det e störigt att målare alltid ska få komma i sista hand om ni har råd att bygga en musikstudio så borde ni ha råd o kasha lite för en målning.. rätt e rätt o fel e fel
rätt e rätt o fel e fel
Musikstudion är för de ungdomarna de hjälper, hade pengarna gått åt att låta ungdomarna i fråga göra målningen hade det vart jämförbart.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
amfetamin, likväl, varför kunde man inte tagit gratisarbetskraft för att bygga musikstudion eller måla allt annat om man ska ha gratisarbetskraft i detta fallet? i slutändan handlar det inte om prioriteringar ens en gång utan om dålig respekt för hantverket. Men men, jag gört för en tusenlapp i res och matkostnader. färgen betalar jag självklart inte.
Nu vet vi ju i och för sig inte ifall det ens har lagts pengar på musikstudiobygge/målning och ifall all utrustning har vart donerad så det kanske var fel dörr att öppna. En lokal utan graffitimålning är som en fisk utan cykel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
japp, och fiskar behöver cyklar! smakar det så kostar det!
Speciellt märkescyklar - och det finns väl ingen kladdare som inte har ett eget varumärke?
klart det gör. joda™
hör med herr_berg, duktig snubbe på klottra !
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
Haha, ja whoa är sig likt...även om man skulle skriva en tråd o proba för världsfred så skulle nån jävel ha emot de me ;););) CapKillah -har tyvärr ingen av våra medlemmar nu som skulle kunan göra jobbet..kanske därför jag letar här?
O ni som så omtänksamt hakat upp er på de här med studiobygget så kan jag ju berätta att vi har haft snickare där nere som har arbetat helt gratis och skänkt mycket material !!
Självklart går de på pengar att investera i allt till studion men det är också lite lättare att motivera, när man ansöker om medel för att bygga en studio som ska finnas där och vara en stor del i det ungdomsarbete som bedrivs än att man ska göra en målning på väggen??...Hoppas ni vart nöjda nu :P
Har fått kontakt med lite lokala förmågor nu,,så tack till alla som har hört av er...checka gjärna om de finns någon Unga KRIS i eran stad om ni är intresserad av vår verksamhet.
Info om alla lokala föreningar finns på
www.ungakris.com //Maria
Riktig gangster han med vit keps och en stor mage till vänster
Maria, har du pojkvänn ? HAHA!
jag är marias pojkvän sorry fan:(
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
nej jag är..
fett att ni hittade folk som vill måla gratis.. jag bara beklagar mig av ren princip... arrangörer av olika saker räknar alltid med att graffare ska måla gratis.. gjärna väldigt duktiga målare som lagt ner kanske 10 år på att utveckla sina bokstäver.. ska det vara gratis så ska det vara på utsidan över dörrar och fönster!
rätt e rätt o fel e fel
sakkah, japp, och väskor av pågasäten =)
typ som att dom tror att burkar är gratis..
saaaru..
OJ! missade att ni inte erbjuder stålars för kalaset. tror knappast ni kommer hitta något på whoa. synd. HA!
joda,du behöver inte skryta om att du varit på sis din fjant
jag kan haka på dig joda å representera lite good stuff......
OBS OBS OBS OBS! man får inga pengar för det! knappast värt det!! OBS OBS OBS OBS!
mäpä, när skröt jag om att jag varit på sis? jag sa bara att jag och sis går hand i hand.. känner en del sis anställda.
hmmm, ja ni, att ni kan fortsätta diskutera ingenting i evigheter :P:P haha whoa whoa
erik_nice -- haha jasså eklund..du o ja?..haha föralltid vännen ;);) hahaha :D:D Prodda me lite beats så kanske vi kan snacka om de..haha ne men skämt o sido...ja har hittat en snubbe som är intreserad, bor här o som ja hört lite om sen innan..så tack endå alla ;)
sexig snubbe, har han msn?
kriminella jävlar kan betala mig i knark o baxade kannor... men.... enda sen dom blev lagliga så blev dom så fattiga att dom inte ens kan lägga tusen spänn på o renovera sin lokal....
jag kan hela dig , bara du sätter dig ner o blöder med mig 5 timmar....