I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
Lär vara tuung!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mustigt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
När kommer den?
The city is our playground.
Vart fan tog Norge vägen efter 90-talet?
Ettan är väl ok den också men lite hattig kanske.
äntligen lite action i norsk film
Lyssna först, snacka skit sen
värkar bra! när kommer den ut??
Chilla på det!!
Siiiiick
Mikael Söderlund was here!
Just because i stand over you don't mean you understand me
Azom ja...till ettan
ser väl tungt ut. den första var ju bra, även om det lätt blir segt att se samma snubbar om och om och om igen.
"egen SKRYTEVIDEO"
aha sorry, haha:)
Just because i stand over you don't mean you understand me
Azom såg sina 15 minuter, men snubblade på mållinjen. Förövrigt ett ännu ett bevis på att man inte kan ta Norska Gjenter och Gutter seriöst när dem är alvarliga och tex säger Skrytefilm. Underhållning på hög nivå.
najs ! taggad blir man iaf!
harebratja.
ALL-FOS målar helt i min smak.. Men hälften av bäbisarna här diggar väl bara wufc när det gäller film..
Graffare
2007-11-14 05:58
nice trailer =)
http://metafourhiphop.com/
Hoppas man får se MR.Xeno reppa lite.
Verkar vara en riktigt fet skrytevideo!
Oooo äntligen soft musik till nån graffrulle också! Verkar nice!
...
som vi har väntat....
bra! tack för länk.
nice
fett!! längtar som fan!!!
i like to smoke da ducsh stuff.
lär bli lite fy i filmen, iaf en panel som rullar i trailern..
Verkar bli tung..Kanske lite skryt men,ändå ögongodis.
styleline X3 Haha... All är fan bättre än Fos!!
Viking Skog ouffff fett som fan
ouff, efterlängtat!
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Hoppas vi får se en del NER med ;) , hade varit soft med någon burner från ner i oslo ..
den värkar ju vara fett skön :)
Håll dig till det du har en aning om och håll sedan käften.
Hahaha, älskar första klippet i trailern när man ser rallaren ta sats och starta en riktigt spurt bort mot kameramannen .
køp filmen køp bre køp de blir kjämpe skojj jalla jalla...
När släpps den?
Graffare
2007-11-18 12:43
Jag gillar norge men ettan var inte speciellt mycket att hurra för. Hade gärna sett lite rull på flygtåget från gardemoen. Det är spaceigt, och även signaturen samt deras spårvagn.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Någon som vet när filmen kommer?
ogen o fos... säger bara det. all ger jag inte mycket för stilmässigt, men de kör hårt och har gjort det länge, så det är lajbans trots allt.
eftersom ingen svarat, när släpps den ?
kungar, sjukt soft med en uppföljare
Ogen och kars... Ooh, Fina grabbar det du! Förövrigt så hoppas jag att highlights tar in denna till försäljning!
yo hiphop r'n'b
Eyegasm , du med kollen, när släpps rullen?
Grovt Skadeverk 2 kommer snart!
Her kan du se traileren til graffitifilmen Grovt Skadeverk 2 som snart er ute. Det er altså ikke vi som lager Grovt Skadeverk-filmene, men vi legger ut traileren, så alle interesserte kan se den.
Her er hva folka bak filmen svarte, da det ble oppstyr av Grovt Skadeverk 1.
Les mer på websiden til
Gatas Parlament. *utdrag från www.graffiti.no peace tjomies!
The Norwegan Asshole!
altså, den kommer snart;)
The Norwegan Asshole!
ps: word on the streets e at den kommer om ca. 3 uker.. god natt och sorry for monga posts.
The Norwegan Asshole!