rull på gröna
såg två milnigar av SN.CREW en va guld i fyllnilg och svart lines och andra var chrome i fyllnig och rosa bakrund och svart lines mycket rin på båda två kunnde inte ta bil för jag hadde ingen mobil på mig. såg dom i högdalen.
Riktigt feta var dem! Båda var cirka 1 ruta sen va det massa nice bombings på sidorna. Rå tungt!
sågs också för 30 min sen . Burnaaaz!
Lyssna först, snacka skit sen
Aa inget att hänga i ljulgranen presic ..
Take all from BABYLON!
Wrrds: Skriver du seriöst så där dåligt? Det är skrämmande, men du kan knappt göra dig förstådd i skrift.
Varje dag är fredag utom lördag för då är det så det är när vi gör vad vi gör
Sågs S:t Eriksplan. Riktigt coola.
a störda nollor det står för det...
Sn kan väl inte lägga nånting bra? har bara set skit (Bombing) av dem på linje 19.. Nån som har bild på nåt som ser bra ut?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okeej då är det samma crew som jag tänkte på trodde att de bara körde på röda (nästan)...
alltså respekt till alla som kör och speciellt dom som lirar tåg. Men dom där var fan inte vackra...
sluta gnälla på sn dom där målningarna gjordes under rusnings trafik 2 min på sig får du bättre?
URSINNIGA VANDALER CREW/DANCING BANANAS CREW!
aik aik aik aik aik aik aik aik aik aik aik sn crew kör fett sköna målningar fan.
ok så du kunde inte sno en bil för du inte hade en mobil på dig??? :S XDXDXDXD skojja:P
(´) <--- And thats a CP kuk! / / ( ) )
rand X0 Och dem på linje 19 som ser förjävliga ut är gjorda på 10 sekunder då eller? kolla den i globen ser ju ut som dem går på lekis och målat med kladdkrita på papper..
Varför vänta dem inte tills dem fick mera tid på sig om de nu bara hade 2minuter på sig?..
Tror inte de handla om tid att deras målningar blev skit tror det handla om att det var skit som höll i burkarna..
Ge fan i tågen istället.. Det finns fames i orten!
åkte pendeln idag såg 2-3 sn målningar rett feta men dem skulle nog träna mer på hl men annar e det rett okey..
\,,/_(>_<)_\,,/ ... e töff kan slosh... \,,/_(>_<)_\,,/
e det nån som vet om sn står för störda nollor?? jag hörde bara nått förut men är inte säker :\.. om det e nån som vet '?
¨vet inte går inte det att söka nånstans? elr??
om sn är så jävla dåiga gör bättre själv va fan i stället för att sitta och säga att dom suger SHIIT
nej nej gnäller inte på sn jag diggar sn man ser dem överallt och dem gör rett snygga målningar ^^.
Täby_dalle P0 .. haha skojjar du om det va riktiga sn som la upp tråden skulle väll dem hocka upp en bild? toy tänk på va du skriver innan du blir dum förklarad.....
det va väl lite onödigt skrivet...
Alla som kör tågen har min respekt.. sen växer ju självklart den respekten om de är bra grejer.. som taget direkt ur boken förfan, men så är det.
Och då menar jag inte tågförarna utan snarare dom som målar tåget, undantaget är blåmålarna.
Ta tåget mot Hagsätra linje 19 åk till globen station titta på vänstra sidan där är det 2 små elskåp med 2 Sn grejer på.. Skåda dem ett par minuter åk sen hem igen och gör det ni alltid gör (Sitter på whoa och kompis proppsar) skriv sen att dem var feta så vi kan bekräfta att ni inte vet vad en fet målning är.. Dagens ungdom har inga krav på hur en målning ska se ut.. Skärpning sn är inga bra målare mer ett gäng små kids.
ah jag har sett dem inte feta direkt men jag respecterar dem man ser dem överallt och dem kämpar iaf kanske inte världens snyggaste men dem försöker det duger för mej mr parfeckt ^^
jo hörde att det va en målning med sn i gammla stan vid stadionen tror jag e det nån som har nån bild på den? är ute på landet så kan inte åka och se men om nån har så länka så e ni snälla hörde att den va keff.. hehe
va inte så taskiga mott SN CREW var glada att dom förstör isellet så staten får betale fan xD så skriv inte något dumt om SN fan gör bättre svälva fan toy`s tänk efter innan ni skirver på woha toys.......
Ja dem förstör.. För dem duktiga målarna som kanske skulle vilja måla nåt tåg då och då utan att massa toys har fuckat alla ställen. Dem har inte lagt en värd grej nånstans så varför ska dem ge sig på tågen? Lägg ner kompis rövslickeriet nu..
Hahaha kul att typ 70 % av dom som har skrivit i tråden är "SN crew" själva . Där fick ni erat 15 minuters fame skitungar !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.