kungaslottet
tju breee. fråga lyder. Respekt eller hatad om man målar på kungaslottet? får man mer respekt av graffers?
visa götten
shu bre, asså fett knas om man målar där du vet säpo och dem du vet.Respekt i förorten respekt i stan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den skulle få fett respekt av mig ^^ Sverige är inget land jag ser upp till, och med tanke på säkerheten osv så, respekt skulle den få av mig iaf
http://myspace.com/BoodaBlezzin
lär vå en kula i huvet av vakterna:d
visa götten
disrespekt to the mc
http://www.earforcefm.blogspot.com
Privata bostäder är alltid big nono om man frågar mig. Så..ja, tolka det som du vill.
•pave paradise•
det skulle nog hamna i historie-arkivet iaf
http://myspace.com/BoodaBlezzin
har för mig att nån gjorde det i nåt annat land med monarki typ under nån föreställning med fyverkerier 'n' shit!
i like to smoke da ducsh stuff.
jag vette fan asså tror fan det är respekt asså, men den som målar en kyrka det är DISRESPEKT asså ! peaaace
Graffiti Cant Be Stopped
Brutal: du ska bara se vad alla andra tycker, och sen bilda din "egen" uppfattning eller ? Och vad fan har kyrkor med saken att göra ?
Vila i frid Daniel ! 091030
p2dab hahahah --------------- ALi G RESPECTA
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
respekt av mig :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
rinkebyblatte X23 nej vakterna kommer inte att skjuta på dig, speciellt inte i huvudet.
SMÅLAND!
dom kommer nog att skjuta när han står i mörkret och lutar sig mot en vägg och sysslar med nått antagligen olagligt eftersom han inte ksa va där..
karl-AnToN X7 man får inte skjuta människor för att dom antagligen gör något olagligt...
fantisera mera
däremot kommer vakterna antagligen att gripa dig eftersom de står där hela tiden dygnet runt.
Jag vill göra det klart för alla att Kearl e civvare
Olik körde väl slottet om ja inte minns fel
vadå se ? vad snackar du om? hahah jag vette fan har alltid velat säga att man inte ska klottra på kryrkor, eller måla
Graffiti Cant Be Stopped
hahaha "Kungaslottet". Finns det något sådant över huvud taget? Jävla lattjo ord
haha respect från mig .
Graffiti?
ja fick fan böter för o pissa på slottet de typ 100 % chans att du torskar
HA! Då kommer den paranoide värnpliktige som står högvakt forcera upp en AK5 i ditt cornhole!
413
Jag minns när kungen var med i tidningen och förklarade att han inte tyckte om det, på bilden pekade han på en Sams-kråka på slottet..
Haha, kungen tycker inte om sådant han inte kan göra själv. han är dyslektiker.
Sshaddoww P0 här har vi killen som har koll på vad dyslexi innebär... kan vara en fördel om du har mer konkreta paraleler än dyslexi och graff, jag vet folk som har dyslexi som är strået vassare än många andra utan dyslexi ;-)
Kärlek och respekt...
enligt mig passar slottet bäst utan pieces.
Det finns ingen chans att du kan få upp en piece på slottet, för övrigt får ingen soldat skjuta klottrare..
Söker du beef?
Det var några coola boyz som målade på Ringmuren på gotland. Det var väl inte det smartaste.
vet inte om det har nämnts innan, men vakterna har bara ett skott i geväret som är äkta, därför tycker inte jag att det ger så mycket respekt eftersom dom kanske inte träffar. Iof har dom ju baljonett på ibland men jag tror ändå att det är ganska lugnt... 2-PAC skulle inte ens tvekat.
Min lilla vän. 1 äkta skott? Har du vaktat slottet innan eller? kids
maybe you might be more than just a one night lady<br>
har hört det, resten är blanka.
Har vaktat slottet. Både med karbin o ak5a. Inga blanka skott. Dont belive the hype.
maybe you might be more than just a one night lady<br>
Bomba det hårt och det är respekt.
Ride 13"s y que?
commuterlennart P3 jag hade fullt magasin när jag vaktade.. men givetvis skjuter dom inte ens ett varningsskott för en klottrare
Söker du beef?
Nej, skott kostar pengar. Klottrare släpas till innergården och blir gängbajonettad i halsen av hela högvakten.
Svampis: NEJ, tur det! Dö ska dom alla!
lätt respekt om man målar på slottet
respect asso,
"ahmen tja."
Fedt mycket ingen respekt för slottet, måla på något med betydelse istället.
".. but I can sure as hell tell you that's a crime!"